Zayn Malik
Tocmai te.ai intors acasa de la munca si erai extenuata.
Ai intrat in casa si ti.ai trantit geanta si paltonul pe jos, incepand sa te descalti."Buna iubire!" L.ai auzit pe Zayn spunand din spatele tau.
"Hei." I.ai raspuns intinzandu.te sa ii dai un sarut scurt pe buze. Ti.a prins talia si te.a tras intr.o imbratisare.
"La multi ani!" A soptit bland.
"Pentru?" Ai intrebat confuza.
"Trei ani de relatie." A bolborosit Zayn plasand mici saruturi pe gatul tau.
"Vai doamne Zayn, cum am putut sa uit? Urasc job-ul asta. E asa obositor si stresant! Cum sa uit asa ceva?! Scuze iubitule." Ai spus luandu.i fata in palme, uitandu.te direct in ochii lui.
"Nu e nicio problema. Haide, am o surpriza." Te.a dus spre baie.
A deschis usa, lasand la vedere cada umpluta cu apa, spuma, petale de trandafir si lumanari pe margine care faceau atmosfera mult mai relaxanta si romantica.
"Doar pentru tine iubito, ca sa te relaxezi."
"Multumesc mult!" Ai exclamat, incepand sa te dezbraci. El doar statea in pragul usii incercand sa nu fie foarte evident ca se holbeaza la tine.
Ai dat si ultima piesa vestimentara jos de pe tine si ai intrat in apa, gemand incet la contact.
"Sa ma chemi daca ai nevoie de ceva." A spus Zayn dorind sa plece.
"De fapt...chiar am." Ai spus ranjind.
"Orice iubito."
"Tu. Vreau sa facem baie impreuna." Ai spus, facand ca buzele lui Zayn sa formeze un zambet.
"Acum." A raspuns venind spre cada si incepand sa isi dea jos hainele. Chiar avea un corp perfect...
A intrat in apa si s.a pus pe cealalta parte.
"Haide aici." A facut semn spre poala lui.
Te.ai dus langa el, inconjurandu.ti piciorele in jurul taliei sale. Ai inceput sa trasezi conturul tatuajelor de pe pieptul sau, plasand saruturi delicate din cand in cand.
Ti.ai lasat capul pe umarul lui savurand fiecare moment petrecut impreuna."Te iubesc." Cuvintele au iesit involuntar din gura ta.
"Si eu te iubesc Y/N. Mai mult decat crezi. Mai mult decat voi fi vreodata capabil sa iti demonstrez..."
》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Stiu ca nu e la fel de lung ca si celelalte...dar oricum continutul capitolelor va fi foarte variat de acum in colo.
Mersi ca ati citit!
♡
CITEȘTI
One Direction One Shots/Imagines [Romanian]
Fanfic~One shot-uri cu One Direction~ Daca aveti propuneri sau idei, imi puteti trimite un mesaj. O sa incerc sa le iau in considerare. Coperta realizata de GraphicFellas