Thirty two LP

575 33 0
                                    

Liam Payne

Ai ajuns acasa dupa o zi obositoare la munca asteptand cu nerabdare sa il vezi pe Liam, sotul tau si Ruby, fetita voastra de 4 ani.

Ai deschis usa si ai intrat incet in casa auzind niste pasi repezi care se indreptau spre tine.

"Salut iub-" ai inceput sa zici deschizandu.ti bratele ca sa o iei in brate pe Ruby.

"Shh mami. Tata doarme." te.a intrerupt ea soptind.

"Ohh scuze ingeras." ai ridicat.o si i.ai pupat fruntea.

"Nu.i nimic." a raspuns ea cascand. Si.a lasat capul pe umarul tau si si.a inchis ochii.

"Hai sa mergem si noi la culcare." ai spus si ai inceput sa urci scarile. Ai pus.o pe Ruby in pat si ai acoperit.o punandu.i in brate ursuletul ei de plus.

Ai coborat din nou si te.ai indreptat spre living blocandu.te cand ai vazut dezordinea din fata ta. Era un fort din perne si paturi in tot livingul, dar nu il puteai vedea pe Liam. Te.ai aplecat si te.ai bagat pe sub paturi ca sa il gasesti dormind. Ai zambit si i.ai admirat trasaturile in lumina palida care venea de la televizor. Te.ai asezat langa el si i.ai luat mana punand.o in jurul taliei tale.

"Mmm ai ajuns." a soptit Liam somnoros.

"Vai iubitule nu am vrut sa te trezesc." te.ai intors spre el.

"Nu e nicio problema." spune si plaseaza un sarut pe buzele tale fine.

"Si...vad ca v.ati distrat azi." faci o remarca referindu.te la fort.

"Chiar ca da...oh doamne Ruby! Unde e Ruby?" intreaba panicat si se ridica in fund.

"Am dus.o eu la culcare." l.ai instiintat imbratisandu.l.

"Mi.a fost dor de tine iubito." isi infasoara si el mainile in jurul tau si iti saruta tampla.

"Si mie de tine." raspunzi si casti.

"Iti e somn? Vrei sa mergem in dormitor sa ne culcam?"

"Nu nu nu. Vreau sa dormim aici."

"Serios? Si eu!"

"Totusi trebuie sa merg sa ma schimb in pijamale." spui epuizata.

"Sau dormi in lenjerie." spune Liam punand mana pe fermoarul de la fusta ta.

"Vai Liam!" chicotesti. "Fie, dorm in lenjerie." cedezi.

Dupa ce ti.ai dat jos hainele ai luat inca o patura cu care sa te acoperi si te.ai dus in brate la Liam.

"Noapte buna iubitule." il saruti usor.

"Noapte buna."

One Direction One Shots/Imagines [Romanian]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum