Harry Styles
Era sambata seara si tu si iubitul tau Harry alaturi de cativa prieteni ati iesit in oras. Unul dintre ei a propus sa mergeti intr.un club si asta ati si facut. Erai o persona care stie sa se simta bine si sa se distreze, dar Harry in schimb nu era asa, mai ales cand era cu tine. Nu se atingea de alcool ca sa fie capabil sa te apere si era foarte gelos.
Dupa ce ati povestit putin l.ai chemat cu tine ca sa dansati, dar te.a refuzat ca intotdeauna. Nu erai suparata pentru ca te asteptai la asta si stiai ca nu o face din rautate.
Ca sa nu mergi singura ai chemat.o pe prietena ta Olivia cu tine si ati dansat putin, dar in scurt timp a venit si iubitul ei si "ti.a furat.o".
Te.ai uitat in jur ca sa vezi daca e cineva cunoscut si cand ai realizat ca nu e nimeni te.ai intors la dansat. Ai simtit niste maini pe talia ta si te.ai intors brusc vazand un tip brunet cu putina barba care mirosea a alcool.
"Salut frumoaso." a tipat incercand sa acopere muzica.
"Buna." i.ai raspuns iritata. "Imi poti da drumul acum." i.ai pus mainile pe piept si ai impins cu forta incercand sa te eliberezi, dar el era prea puternic.
"Nu iti dau drumul. Vreau sa ma distrez putin." s.a balbait din cauza bauturii.
"Am un iubit, lasa.ma in pace."
"Iubitul tau nu e aici ca sa te apere papusa. Poate si.o trage cu alta prin baie." a spus batjocoritor si si.a coborat mainile pe fesele tale.
"Ba chiar sunt aici." ai auzit o voce groasa din spatele tau urmata de niste maini puternice pe soldurile tale, fapt care te.a facut sa zambesti.
"Buna omule. Ai terminat sa te futi cu ceva curva in baie si ti.ai amintit ca ai o iubita?" a ras fara sa iti dea drumul.
"Uite cum facem...nu vreau sa provoc o scena asa ca mai bine i.ai da drumul daca nu vrei sa iasa urat." si.a incordat Harry maxilarul si degetele pe soldurile tale.
"Tu nu mai zici nimic pisi?" te.a intrebat ignorandu.l pe Harry.
"Ba chiar da...te sfatuiesc sa nu te pui cu el." ai spus aratand spre barbatul cret din spatele tau.
"Ce imi poate f-" a inceput, dar a fost intrerupt de un pumn in fata care l.a facut sa taca.
"Asta!" a spus Harry punandu.si mana in jurul tau. Simteai ca e incordat si intr.un fel erai mandra ca e doar al tau.
Fara sa il mai bagati in seama ati mers sa va luati lucrurile pornind spre casa.
"Multumesc." ai soptit si i.ai luat mana in a ta.
"Orice ca sa le demonstrez ratatilor alora ca esti a mea." te.a tras mai aproape de el.
"Imi place cand spui asta." ai afirmat.
"Cand spun ca...esti a mea?" a insistat.
"Da." ai chicotit.
"Vrei sa iti si demonstrez?" a intrebat.
"De ce nu?"
"Ce o sa iti fac cand ajungem acasa..." a soptit cu ochii inchisi. Nu trebuia sa auzi si tu, dar acum ca ai facut.o ai fi mintit daca spuneai ca nu esti nerabdatoare.
》》》》》》》》》》》》》》》》》》
NIALL ARE O IUBITA OMG IN MOD MIRACULOS MA BUCUR.
CAND AM VAZUT POZELE AM REACTIONAT CAM URAT, DAR ACUM MA BUCUR PENTRU EI, CELINE E FOARTE DRAGUTA...SA VEDEM CUM SE POARTA IN CONTINUARE.
Sper ca v.a placut imagine.ul btw❤
CITEȘTI
One Direction One Shots/Imagines [Romanian]
Fanfic~One shot-uri cu One Direction~ Daca aveti propuneri sau idei, imi puteti trimite un mesaj. O sa incerc sa le iau in considerare. Coperta realizata de GraphicFellas