Liam Payne - andreeadraghia10
Erai in dormitor si citeai linistita o carte cand ai auzit usa de jos trantindu.se.
"Liam?" ai strigat ca sa te asiguri ca el.
"Sunt aici." a raspuns si i.ai auzit pasii pe scari.
A intrat in camera si s.a trantit pe pat langa tine.
"Hei...care e problema iubitule?" l.ai intrebat jucandu.te cu parul lui.
"A fost groaznic azi la studio. Nu puteam sa ating o nota si m.am enervat si uhh nu mai vreau sa vorbesc despre asta." a bolborosit cu fata in perna.
"Linisteste.te...vrei ceva de mancare?"
"Vreau sa ma imbratisezi." a spus si si.a infasurat mainile in jurul taliei tale facandu.te ca chicotesti.
"Nu vrei sa iti pregatesc o baie fierbinte? Ne putem imbratisa dupa." i.ai propus.
"Nu vreau sa pleci de aici." a spus si te.a imbratisat si mai tare.
"Nu o sa dureze mult pana o pregatesc si o sa te relaxeze." ai incercat sa ii explici.
"Doar daca o sa stai cu mine."
"Bine fie." ai acceptat si l.ai sarutat pe obraz.
Te.ai ridicat si ai mers in baie, iar el te.a urmat. Ai dat drumul la apa si ai asteptat pana s.a umplut cada.
"O sa faci baie cu mine Aless?" te.a intrebat Liam.
"O sa te faca sa te simti mai bine?"
"Cu siguranta."
"Ok. Atunci o sa fac baie cu tine." i.ai dat un raspuns final si fata lui s.a luminat.
Ai adaugat niste spumant in timp ce Liam isi dadea jos hainele si l.ai urmarit cand a intrat in apa.
"Haide." te.a indemnat si pe tine si ai inceput sa te dezbraci. Ai intrat in apa si Liam te.a tras mai aproape de el.
"Esti mai bine acum?" l.ai intrebat.
"Da, multumesc ca m.ai ajutat. Te iubesc."
"Si eu te iubesc." i.ai raspuns si l.ai sarutat.
》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Sper ca ti.a placut!
♡
CITEȘTI
One Direction One Shots/Imagines [Romanian]
Fiksi Penggemar~One shot-uri cu One Direction~ Daca aveti propuneri sau idei, imi puteti trimite un mesaj. O sa incerc sa le iau in considerare. Coperta realizata de GraphicFellas