Forty six (request #11) HS

632 28 10
                                    

Harry Styles - diedlife

Harry's POV.

Asteptam nerabdator sa primesc niste vesti de la asistentele din sala de operatie. Sotia mea Lory era acolo de cateva ore bune si eu ma plimbam de colo colo pe holul ingust.

"Domnule Styles, oficial nasterea a luat sfarsit. Peste putin timp puteti sa va vizitati sotia."

"Oh doamne va multumesc foarte mult!" am spus entuziasmat scuturandu.i mana.

"Totul a decurs cum trebuia? Copiii sunt bine."

"Da domnule Styles. Puteti sta linistit." a spus asistenta incercand sa nu rada. Pai nu era vina mea ca aveam emotii. Sotia mea tocmai a nascut tripleti si asta e ceva. Speram doar sa fie totul bine.

"Pot aduce copiii ca sa ii vedeti, daca doriti, desigur."

"Da, sigur ca doresc."

M.am asezat pe un scaun si am inceput sa imi frec mainile nerabdator; urma sa imi vad copii, copiii mei si ai minuntei mele sotii care a trecut prin toate astea, facandu.ma cel mai fericit barbat din lume. Abia astept sa o vad.

La scurt timp asistenta a venit cu ei si nu imi venea sa cred ca ii pot tine in brate. Am avut o gramada de emotii, erau asa fragili si bineinteles nu voiam sa li se intample nimic. Dupa ce i.am tinut putin, am primit permisiunea de a merge la Lory si incercam sa ma pregatesc emotinal inainte de a apasa pe clanta.

3...2...1...hai

Am intrat si evident ea era pe pat cu ochii inchisi, dar cand am inchis usa la loc i.a deschis si s.a uitat spre mine.

"Iubitule..." a soptit intinzand o mana.

"Shhh draga mea, nu te forta." i.am raspuns si m.am dus langa ea prinzand.o de mana.

"I.ai vazut?"

"Da, sunt minunati iubito. Iti multumesc mult." am spus sarutandu.i fruntea.

"Te iubesc Harry." a spus uitandu.se in ochii mei.

"Si eu te iubesc Lory." am raspuns sincer si mi.am plasat delicat buzele peste ale ei.

"Acum trebuie sa te odihnesti iubito. Va fi totul bine." am incurajat.o, i.am sarutat mana si am iesit din incapere."

--- (peste 5 zile)

Your POV.

"Ma bucur asa mult ca mergem acasa." am afirmat impingand caruciorul spre usa.

"Si eu ma bucur ca vom fi toti aici si vom trai fericiti, o familie." a spus Harry zambind permanent. Imi placea asa mult sa il vad in starea asta.

A deschis usa si m.a ajutat cu caruciorul, iar eu am asteptat sa intre.

"Iti sta asa bine impingand caruciorul tati." ai afirmat.

"Oh vai multumesc." s.a prefacut flatat.

"Harry, eu trebuie sa merg sus ca sa le dau de mancare." i.ai spus lui Harry si ai mers spre carucior luandu.l in brate pe Edward.

"Te ajut si eu." a spus si i.a luat pe Eric si Darcy.

Odata ajunsi in dormitor te.ai asezat pe pat si ai oftat.

"Care e problema iubito? E totul bine?" a intrebat Harry ingrijorat si ai ras.

"Da, e totul bine, doar ca nu am mai stat de mult timp pe un pat asa comod."

"Inteleg...totusi daca patul nu e destul de comod poti sa stai si pe mine, adica eu nu ma supar." a spus Harry uitandu.se in alta parte in timp ce ranjea.

"Nu o sa stau pe tine o perioada buna de timp, trebuie sa ma recuperez." ai explicat in timp ce ti.ai ridicat tricoul ca sa il alaptezi pe Edward.

"Stiu iubito, glumeam doar."

"Mi.am dat seama." l.ai asigurat si a zambit, dupa care s.a asezat langa tine cu Darcy si Eric in brate.

"O sa fii o mama grozava scumpo." a spus Harry privindu.te si i.ai zambit sincer.

"Va fi asa frumos sa ii vedem crescand Harry, impreuna."

"O sa fim mereu impreuna si o sa crestem niste copii perfecti din toate punctele de vedere...totusi nu o sa fie mereu asa de usor." a remarcat si avea dreptate.

"O sa reusim! Impreuna, da? Nu uita niciodata de asta. Suntem puternici si ne iubim, asta conteaza." l.ai incurajat.

"Ne iubim...te iubesc atat de mult si chiar vreau sa te sarut, dar nu pot chiar acum." a spus facandu.te sa razi.

"E ok, e totul ok nu te deranja. Ma saruti dupa ce adorm micutii astia, da?"

"Sigur mami."

"Imi place cand imi spui mami." ai spus ridicandu.te si punandu.l pe Edward in patut, mai apoi luand.o pe Darcy din brate de la Harry.

"Si mie imi place cand imi spui tati."

"Pai esti tati; tati care grija de puiutii lui." ai chicotit pupand fruntea bebelusului din bratele tale.

"O sa va protejez mereu iubire. Sa ai incredere in mine."

"Am incredere in tine Harry. Te iubesc mult."

"Si eu te iubesc si multumesc inca o data pentru tot, mai ales pentru prichindeii astia." a zambit jucandu.se cu Eric.

Asta era definitia unei familii fericite si erai bucuroasa ca poti experimenta asta.

》》》》》》》》》》》》》》》》》》

Imi cer mii de scuze ca a durat asa mult in comparatie cu capitolul precedent, dar totusi sper ca ti.a placut.

Sincer am foarte mari emotii si nu stiu daca am reusit sa redau atmosfera pe care tu ti.o imaginai, totusi macar sa fi fost pe aproape.

One Direction One Shots/Imagines [Romanian]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum