Zayn Malik
Era ziua lui Zayn si te.ai trezit devreme ca sa ii pregatesti micul dejun. Te.ai ridicat incet din pat ca sa nu il trezesti si ai mers in bucatarie ca sa pregatesti niste vafe.
Cand te.ai intors in camera, te.ai asezat langa el si i.ai sarutat delicat obrazul. El a facut un sunet dragut si s.a miscat putin, mai apoi deschizandu.si ochii.
"La multi ani!" i.ai spus zambind.
"Multumesc iubire." s.a intins pentru o imbratisare.
I.ai dat farfuria cu mancare si a gustat.
"Mmm e foarte bun. Totusi nu era nevoie sa faci asta, puteam sa mananc si in bucatarie cu tine."
"Nu, nu, nu. E ziua ta si trebuie sa fie speciala." ai insistat.
"Bine fie, dar ca sa stii...eram ok si doar cu un sarut." zambeste jucaus.
"Oh pai e ziua ta norocoasa pentru ca o sa il primesti si pe el!" ai spus zambind si intinzandu.te ca sa il saruti.
Dupa ce buzele voastre s.au unit, sarutul s.a transformat intr.unul dezordonat si ai ajuns sub Zayn care iti tinea mainile deasupra capului.
"Pot sa cer putin mai mult?" a intrebat ranjind.
"Depinde..." ai zambit inocent.
"Hmm...sa zicem ca te vreau pe tine. Vreau sa te simt." a adaugat lipindu.si fruntea de a ta.
"Sau ma lasi pe mine sa fac treaba pentru ca e ziua ta." ai spus si v.ati intors, acum tu fiind pe Zayn.
"Uuu suna interesant deci s.a facut."
"Asa ma gandeam si eu." ai spus si ai inceput sa il saruti cu pofta.
》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Hmm e tarziu si doar la asta m.am putut gandi, dar totusi sper ca v.a placut♡
CITEȘTI
One Direction One Shots/Imagines [Romanian]
Fanfic~One shot-uri cu One Direction~ Daca aveti propuneri sau idei, imi puteti trimite un mesaj. O sa incerc sa le iau in considerare. Coperta realizata de GraphicFellas