Forty two (request #7) LP

411 25 4
                                    

Liam Payne - StarRider26

"Vrei sa iesim in oras?" te.a intrebat iubitul tau Liam.

"Sigur, cand?"

"Acum...adica dupa ce te pregatesti."

"Ok...cum ar trebui sa ma imbrac?" ai intrebat in timp ce urcai scarile spre dormitorul vostru.

"Nu stiu...gandeste.te la asta ca si cum ar fi o intalnire, pentru ca de fapt e o intalnire."

"Nu e nevoie sa ma scoti la o intalnire Liam."

"Ba da, simt ca nu am petrecut demult timp impreuna asa."

"Multumesc." ai zambit si te.ai intors la el ca sa il imbratisezi.

"Orice pentru tine."

Ai urcat in dormitor si ti.ai ales hainele, apoi ai mers in baie ca sa faci un dus. Dupa ce ai terminat, te.ai intors in camera si te.ai imbracat. Te.ai uitat in oglinda si nu erai prea sigura. Purtai o rochie neagra mulata, dar ti se parea ca nu arata bine pe tine. Ai incercat sa iti acoperi abdomenul sau sa iti iei tocuri ca sa fii mai inalta, dar tot nu iti placea.

"Angela, mai ai?" a intrebat Liam si cand te.ai intors l.ai vazut in pragul usii.

"Imi schimb rochia si sunt gata."

"De ce sa o schimbi?" a intrebat si a venit langa tine, punandu.si mainile in jurul taliei tale pe la spate.

"Nu imi place cum arata..." ai recunoscut.

"Eu cred ca arati perfect." ti.a mutat tot parul pe un umar si a plasat un sarut pe cel dezgolit trimitand fiori prin tot corpul tau.

"Pot o sa iau pe cea larga de la-"

"Nu iubito." te.a intrerupt. "De ce vrei sa iti ascunzi corpul? Ai un corp minunat si vreau sa il admir. Ramai in rochia asta, esti perfecta." a continuat zambind incurajator.

"Eu...oh Liam." ai oftat.

"Care e problema?" te.a intors cu fata spre el.

"Te iubesc asa mult." ai spus sincer.

"Si eu te iubesc Angela." te.a sarutat.

"Uneori simt ca nu te merit. Nu trebuia sa vezi asta, nu vreau sa crezi ca cer atentie sau ceva." ai admis.

"Nu pare ca ceri atentie, dar daca simti ca te neglijezi spune.mi."

"Nu nu. Ma simt foarte bine cu tine. Ma simt iubita si protejata." i.ai marturisit.

"Chiat esti. Te iubesc enorm." a soptit si ti.ai unit buzele cu ale sale formand un sarut plin de sentimente.

》》》》》》》》》》》》》》》》》》

Sper ca ti.a placut♡

One Direction One Shots/Imagines [Romanian]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum