Liam Payne - BiaNicoPayne1993
Tu si Liam erati cei mai buni prieteni inca dinainte ca el sa mearga la XFactor si erai foarte fericita ca inca tineati legatura. Va intalneati destul de des pentru ca tu calatoreai mult cu ajutorul locului tau de munca si acum erati amandoi in Londra. Liam te.a sunat ca sa mergi pana la el pentru ca are cateva zile libere si i.ar face placere sa petreceti timp impreuna si logic ca ai acceptat...ca sa fii sincera, mereu ai crezut ca Liam e dragut si nu iti cadea prea bine cand il vedeai cu alte fete stiind ca tu ai fost mereu alaturi de el si l.ai sustinut. Ba chiar tu l.ai incurajat sa mearga din nou la XFactor in 2010...fara tine nu ajungea unde e acum.
Erai de ceva timp la Liam si ati povestit o gramada despre ce s.a intamplat cat timp nu v.ati intalnit.
"Si...ce facem acum?" te.a intrebat.
"Pai...sincer, vreau sa canti ceva si dupa poate nu uitam la un film."
"Sigur, ce vrei sa cant?"
"Ce spui de Don't Forget Where You Belong?" ai propus.
"Ok." a spus si a inceput sa cante si tu l.ai ajutat batand ritmul cu mana. Pe parcursul cantecului s.a uitat doar la tine fapt care te facea sa zambesti bineinteles.
"Sa stii ca nu am uitat niciodata de tine, Nico si nu voi fi niciodata capabil sa iti multumesc indeajuns de mult." a spus dupa ce a terminat si a venit mai aproape de tine ca sa te imbratiseze.
"Ma bucur mult ca ai ajuns aici...mereu am avut incredere in tine."
"Esti cea mai tare!" te.a pupat pe obraz si ai oftat discret. Pacat ca el nu te vedea decat ca pe o prietena...
"Deci la ce film ne uitam?" ai schimbat subiectul.
"La ce vrei tu."
"Um...Love Actually?" ai propus. Era filmul tau preferat.
"Bine." A spus si a inceput sa caute intr.un sertar.
"Ce faci?" l.ai intrebat.
"Caut dvd-ul."
"De ce ai dvd cand te poti uita pe net?"
"E singurul la care am dvd pentru ca e preferatul tau. Crezi ca nu mai tin minte?" a spus si a zambit cand a vazut fata ta uimita.
"Ma gandeam ca ai uitat."
"Niciodata."
Ati pornit filmul si v.ati facut comozi pe canapea, dar tie iti era din ce in ce mai somn. Nu voiai sa adormi pentru ca nu erai la tine acasa si nu te deranja sa dormi la Liam, dar poate il deranja pe el.
"Poti sa te culci si ramai la mine peste noapte." a soptit observand ca esti obosita.
"Esti sigur ca nu e nicio problema?" ai intrebat cu ochii inca inchisi.
"Absolut. Dormi linistita." a spus iar si ti.a pus capul la el in poala pentru a fi mai comoda. A inceput sa isi plimbe usor degetele pe mana ta. Tinea minte ca asta te calmeaza si te linisteste. De aici nu mai tineai minte nimic pentru ca ai adormit.
Urmatoarea dimineata te.ai trezit confuza si ai simtit o mana pe talia ta.
"Oh, te.ai trezit!" ai auzit vocea lui Liam.
Te.ai uitat putin prin camera si parea a fi dormitorul lui.
"De ce nu m.ai lasat sa dorm pe canapea?" l.ai intrebat intorcandu.te spre el, inca avand mana lui inconjurata in jurul tau.
"Doamne cum sa te las sa dormi acolo. Te.ar fi durut spatele. Dupa ce s.a terminat filmul te.am adus in dormitor. Ma gandeam sa te schimb in ceva mai comod, dar nu voiam sa fiu prea...um, da intelegi tu.
"Mersi..." ai spus si ti.ai pus mainile in jurul lui, imbratisandu.l. Era greu sa iti controlezi actiunile cand sentimentele erau mai puternice si ti.ai dat seama ca Liam a fost surprins de gestul tau.
"Oh scuze, eu...tebuie sa plec." ai spus rusinata si te.ai ridicat in fund.
"Nu, stai! Trebuie sa iti arat ceva." ti.a spus si erai confuza.
Si.a luat telefonul si a cautat ceva apoi l.a intors spre tine. Era o poza cu tine dormind si te.ai uitat confuza la el. Nu erai prea sigura pe tine si ti.ai deschis gura ca sa spui ceva, dar Liam ti.a luat.o inainte.
"Esti frumoasa." a spus uitandu.se adanc in ochii tai.
"P-poftim?"
"Esti frumoasa Nico...mereu ai fost." si.a mutat privirea si se uita in gol.
"Eu...wow...multumesc."
"Nu, nu e doar asta. Eu...e mai greu decat credeam."
"Liam poti sa imi spui orice." l.ai incurajat.
"Ok...eu te plac. Te plac de foarte mult timp, dar nu am vrut sa iti spun ca sa nu ne stric prietenia, dar am tinut in mine prea mult..." a spus uitandu.se la tine la final.
"Si eu te plac." ai spus zambind. Nu era rost sa mai ascunzi asta.
"Serios?" a spus foarte uimit.
"Se pare ca am reusit sa fiu destul de discreta in tot timpul asta. Te plac de mult timp, dar hei esti Liam Payne, de ce te.ai uita la o fata ca mine..."
"Pentru ca esti frumoasa, desteapta, amuzanta draguta si pot continua daca vrei."
"Mersi." ai spus si te.ai inrosit.
"Vezi la asta ma refeream cand am zis ca esti draguta." rade.
"Doamne cred ca arat ca o rosie." afirmi si iti acoperi fata cu mainile, dar apoi Liam ti le da jos si iti ridica barbia.
Incepe sa se apropie de tine si in scurt timp buzele voastre se ating si il simti pe Liam zambind in sarut."Ma intrebam daca...vrei sa fii iubita mea?" intreaba timid spre surprinderea ta dupa ce va despartiti din sarut.
"Da, mi.ar face mare placere." raspunzi si te intinzi ca sa il saruti din nou.
》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Ughh gata capitolul Nicoleta.
Sper ca ti.a placut❤
CITEȘTI
One Direction One Shots/Imagines [Romanian]
Fanfic~One shot-uri cu One Direction~ Daca aveti propuneri sau idei, imi puteti trimite un mesaj. O sa incerc sa le iau in considerare. Coperta realizata de GraphicFellas