Niall Horan
Era o zi obisnuita de vara si tu aveai chef sa mergi la cumparaturi. Ti.ai sunat cea mai buna prietena si ai intrebat.o daca poate sa vina cu tine, dar avea deja program cu familia, asa ca te.ai decis sa mergi singura.
--
Te plimbai linistita cand dintr.o data ai auzit melodia 'History' de la One Direction venind dintr.un magazin. Te.ai grabit spre el incercand sa nu tipi, pentru ca erai o mare fana si de fiecare data cand le auzeai melodiile in public incepeai sa topai incontrolabil.
Dupa ce ai intrat si te.ai uitat putin in jur ai realizat ca e o librarie si intr.un colt ai vazut o sectiune cu CD-uri asa ca te.ai dus acolo.
Vroiai sa iti cumperi 'Made In The A.M.', acesta fiind singurul album pe care nu il aveai.
Cautai printre albume in timp ce repetai in soapta 'Made in the A.M.', cand dintr.o data ai auzit o voce din spatele tau.
"Cauti asta?" A intrebat si te.ai intors confuza. Vocea iti parea cunoscuta.
Cand ai vazut cine era ti.ai marit ochii si zambeai incontrolabil, el facand la fel.
"N-niall?!" Ai exclamat uimita.
"Da, chiar eu." A raspuns zambind.
"O doamne nu imi vine sa cred. O doamne te pot imbratisa?" Ai intrebat incercand sa iti reglezi respiratia.
"Da, sigur, puteai sa o faci si fara sa intrebi." a spus zambind si deschizandu.si bratele. Ti.ai infasurat mainile in jurul umerilor sai si nu a durat mult pana cand le.ai simtit si pe ale lui in jurul taliei tale. Ati stat asa cateva secunde si el nu iti dadea drumul, probabil astepta sa ii dai tu drumul prima ca sa nu fie nesimtit si ai facut.o chiar daca nu prea vroiai.
Ti.ai adus aminte de gandul care era permanent in mintea ta. Vorbeai tot timpul cu prietena ta despre asta si spuneai ca daca o sa te intalnesti cu Niall vreodata, o sa il intrebi daca poate sa fie primul tau sarut. Stiai ca o fata l.a intrebat asta pe Harry si el a acceptat. Prietenele tale te incurajau si iti spuneau ca o va face pentru ca isi iubeste fanii, dar tu te gandeai ca e prea mult...totusi ai incercat:
"Um...Niall? Ma intrebam daca poti sa fii primul meu sarut, dar daca nu vrei e ok poate cer prea mult adica da e prea mult te rog uita asta sunt penibila. Scuze." Ai spus repede inrosindu.te.
"Shhh, nu esti penibila iubire." Ti.a spus luandu.ti mana in a sa.
Nu stiai exact ce se intampla. Erai uimita si nu iti venea sa crezi, dar simteai ceva ciudat. Un fel de fiori care iti strabateau corpul in momentul in care Niall te.a atins.
"Nu, nu trebuie sa faci asta. Stiu ca nu vrei sa ma refuzi ca sa nu ma supar sau ceva, multumesc ca esti dragut, dar stiu ca nu vrei."
"De ce crezi asta?" A intrebat ridicandu.si o spranceana.
"Pai..."
"Daca vreau sa o fac?"
"Eu...um. Ma bucur dar-"
"Haide intr.o cafenea, aici poate sunt paparazzi."
"Ok."
Ati intrat intr.o cafenea care parea foarte scumpa, dar Niall a insistat sa mergeti acolo. Ti.ai comandat doar o apa si el si.a luat o cafea. Ati vorbit despre cateva lucruri pe care le aveati in comun, dar telefonul tau a inceput sa sune. Era mama ta; vroia sa o ajuti la curatenie.
"Niall, eu trebuie sa plec. Mama vrea sa o ajut la curatenie. Poftim banii pentru apa si mersi mult pentru tot." I.ai spus zambind in timp ce scoteai banii din portofel si te ridicai de pe scaun.
"Nu e nevoie sa imi dai bani scumpo."
"Ok...mersi mult." Ai spus reusind intre timp sa te intorci.
"Stai Y/N!"
"Da?" Ai intrebat confuza.
"Parca iti datoram ceva." A spus zambind dulce, punandu.si mana in jurul taliei tale.
"Um...ok." Ai murmurat incepand sa te incordezi.
S.a apropiat usor de tine lasand un mic spatiu intre voi pe care sa il inchizi tu cand erai pregatita si ai facut asta. L.ai simtit zambind in sarut si dupa cateva secunde te.ai departat. A fost un sarut scurt, simplu, dar perfect. Si in momentul in care buzele voastre s.au unit, corpul tau s.a relaxat, mii de artificii explodand in jurul tau. Era un univers magic si pentru acele secunde ai fost rupta de realitate.
"Ai simtit si tu asta?" A intrebat uimit.
"Da." Ai raspuns timida.
"Nu am mai simtit asta pana acum. A fost perfect!" A exclamat el fericit si ai rosit.
"Pai ma bucur ca nu am parut nesimtita rugandu.te sa faci asta."
"Nu, deloc! Acum poti sa pleci daca chiar trebuie, dar vreau sa tinem legatura!" A spus fericit cerandu.ti telefonul ca sa isi scrie numarul.
Dupa ce i l.ai inmanat ti.ai dat seama...imaginea de fundal.
"Hmm shirtless Niall...buna alegere." A spus incepand sa rada, tu inrosindu.te. "Aww nu trebuie sa iti fie rusine iubire." A rostit bland.
De fiecare data cand iti spunea asa credeai ca ajungi in rai si te intorci iar pe Pamant. Era inimaginabil.
Dupa ce a terminat de introdus numarul, te.a pupat pe obraz si ai plecat.
Doar cand ai ajuns acasa ai realizat ce tocmai s.a intamplat si nu iti venea sa crezi. Dorinta ta de atata timp s.a implinit si lui nu i s.a parut ciudat...pe langa asta acum aveai numarul lui.
Ce bine ca faptul ca prietena ta nu a putut veni nu te.a facut sa te rasgandesti.
Era cea mai frumoasa zi din viata ta si gandul ca asta ar putea continua te facea din ce in ce mai fericita.
》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Primul capitol yaaay!
Sper sa va placa cartea asta si nu uitati sa imi spuneti ideile voastre daca vreti.
♡
CITEȘTI
One Direction One Shots/Imagines [Romanian]
Fanfiction~One shot-uri cu One Direction~ Daca aveti propuneri sau idei, imi puteti trimite un mesaj. O sa incerc sa le iau in considerare. Coperta realizata de GraphicFellas