Dupa petrecerea pe care a dat.o unul dintre prietenii lui Niall, pe care il cunosteai de vreun an si cu care te intelegeai extrem de bine, ai plecat cu el si niste prieteni de.ai tai care au fost invitati de asemenea, acasa la unul dintre ei.
Pe Niall il considerai un om minunat cu un simt al umorului foarte dezvoltat si o inima mare...nu puteai sa negi ca aveai o mica slabiciune pentru el, dar nu ai adus niciodata vorba despre asta pentru ca nu te.ai gandit prea intens, nu voiai sa accentuezi ceea ce deja simteai avand frica ca el nu simte la fel. Nu era genul de persoana care sa exteriorizeze astfel de sentimente.
Tinand cont ca ati fost la o petrecere, prietenii tai nu erau prea constienti de ceea ce faceau din cauza alcoolului pe care l.au consumat si in drum spre casa singurul cu care puteai purta o conversatie civilizata era Niall, el nu a baut asa mult."Te.ai distrat la petrecere?" l.ai intrebat indreptandu.ti privirea spre el.
"Da...a fost ok, doar ca azi nu aveam chef sa beau mult si sa ma distrez...ma simt mai altfel."
"Incerc sa inteleg." ai zambit si el ti.a raspuns cu un zambet trist. "Haide, nu fi asa!" i.ai spus imbrancindu.l putin prieteneste. "Daca vrei poti sa mergi acasa, nu trebuie sa vii la Zeke." i.ai propus.
"Oh nu, nu, e ok. O sa vin." a spus incercand sa zambeasca si ai oftat plimbandu.ti mana pe spatele lui. Il cunosteai si nu iti placea sa il vezi asa.
Dupa ce ati ajuns acasa la Zeke, prietenul tau, v.a oferit cate ceva de baut, dar ati refuzat amandoi si v.ati asezat pe un sezlong de langa piscina.
Prietenii tai s.au dezbracat si rand pe rand au sarit in apa, dar nici nu te mai mirai.
"Hai in apa Y/N!" a strigat Joe.
"Alta data, acum sunt imbracata." ai zambit sperand sa inteleaga.
"Te dezbraci. Haide!" a insistat Zeke si l.ai ignorat dandu.ti seama ca nu avea rost.
"Hei baieti, lasati.o in pace, poate ii e frig." a spus Niall calm.
"Bine mai hai sa ii lasam in pace." au ajuns cei din piscina la o concluzie si erai recunoscatoare.
Dupa ce ati mai stat putin si v.ati uitat in gol ai prins bratul lui Niall si v.ati ridicat in picioare.
"Hai sa mergem. Te conduc pana acasa." ai spus.
"Mai degraba te conduc eu pe tine." te.a contrazis.
"Ok te las sa castigi, dar doar de data asta." ai glumit aducandu.i zambetul pe buze.
V.ati luat ramas bun de la restul si ati pornit pe jos acasa la tine pentru ca era destul de tarziu intr.o zona putin populata deci nu erau paparazzi.
"Daca vrei poti sa imi povestesti despre cum te simti in astea 10 minute pana acasa."
"Pai...nu stiu exact ce se intampla. Faza e ca m.am cam saturat sa incerc sa ma mint ca e totul bine fara un partener de viata."
"Incerc sa fac asta sa nu sune tampit, dar aproape orice fata ar sta cu tine Niall, sa fim seriosi."
"Da, sunt constient de asta, dar in zilele astea rar gasesti o fata ca lumea, o fata care sa fie pe gustul meu. Vreau o fata simpla, modesta, amuzanta, desteapta, loiala, sa nu fie prefacuta. Poate am prea multe pretentii."
"Sau poate nu au incercat sa cunosti pe cineva, nu ai dat nimanui sansa." ai afirmat si l.ai pus pe ganduri.
"Hm...da...poate ai dreptate...problema e ca majoritatea fetelor pe care le intalnesc sunt prin cluburi pe jumatate imbracate si nu ma atrage asta." a ras.
"Ew" ai afirmat si Niall a inceput sa te tachineze.
"Dar tu de ce nu ai un iubit?"
"Astept baiatul perfect." raspunzi scurt.
Intre timp ati ajuns acasa si ai deschis usa.
"Nici nu mai intreb sa stii, ramai aici peste noapte, nu mergi asa trist acasa ca sa adormi singur si sa te gandesti la o gramada de prostii. Ne uitam la un film sau facem noi ceva, haide, descalta.te!" l.ai indemnat.
"Esti cea mai tare." a ras si indreptandu.se spre living a rostit mai incet "O fata ca tine caut..."
V.ati asezat pe canapea si ai pornit televizorul punand pe un canal de muzica.
I.ai luat mana in a ta miscandu.ti degetul mare peste pielea lui fina.
"Stii Niall...ma gandeam ca nu trebuie ca cineva sa isi ascunda sentimentele." l.ai privit adanc in ochi si ai tacut, linistea fiind apasatoare.
Ezitand, Niall ti.a dus mana spre fata lui si a plasat un sarut dulce pe incheietura facandu.te sa zambesti.
"Multumesc ca mi.ai deschis ochii." a spus incet privind spre buzele tale.
"Uneori avem nevoie de un mic impuls..." ai afirmat privind de asemenea spre buzele lui.
"Ai nevoie de unul acum?" te.a intrebat.
"Sa zicem." ai ras si el si.a dus incet mana pe talia ta, tragandu.te mai aproape si cu asta te.ai apropiat de el, unindu.va buzele intr.un sarut lent si incarcat cu sentimente.
Dupa ce v.ati despartit din sarut amandoi zambeati incontrolabil.
"Stai sa merg dupa o patura si ne putem intinde pe canapea." te.ai ridicat si cand te.ai intors cu spatele ti.ai atins buzele...cine se gandea ca o sa se ajunga la asta...
Te.ai intors cu patura si te.ai asezat langa el admirandu.i trasaturile si jucandu.te cu parul lui, iar dupa un pupic pe obraz l.ai intrebat:
"Mai bine?"
"Mai bine."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
M.am reintors si sper ca nu mi.am iesit din maneca!
De asemenea sper ca v.a placut acest capitol si va astept parerile in comentarii!
♡
CITEȘTI
One Direction One Shots/Imagines [Romanian]
Фанфик~One shot-uri cu One Direction~ Daca aveti propuneri sau idei, imi puteti trimite un mesaj. O sa incerc sa le iau in considerare. Coperta realizata de GraphicFellas