Forty five (request #10) LT

491 22 6
                                    

Louis Tomlinson - 91Tommo91

(Louis nu e faimos in one shot.ul asta sper ca nu e problema)

Prietenii tai au inchiriat o cabana la munte pentru un weekend si te.au chemat si pe tine. Erati o gasca mare si nu ii cunosteai pe toti, dar asta nu te impiedica sa te simti bine.
Era prima seara petrecuta acolo si stateati toti la o masa de langa cabana discutand fel de fel de chestii si discutia lua o intorsatura spre domeniul "dragoste". Nu aveai un iubit in momentul si iti era dor de asta cand vedeai cuplurile care se priveau sau se sarutau. Nu puteai sa negi ca unii dintre baietii de acolo nu erau draguti, dar nu ii cunosteai prea bine sau aveau iubite. Totusi era un tip, Louis. Era foarte dragut si de treaba. Ati fost colegi de scoala si in clasa a saptea ati fost impreuna, dar nu a fost mare lucru, erati copii. Chiar si dupa ce v.ati despartit pe motivul ca nu esti pregatita, ai simtit mereu ceva pentru el, era ciudat.

"Noi mergem in camera. Ne vedem dimineata." a spus unul dintre baieti si si.a luat iubita de mana.

"Si eu."

"Vin si eu asteapta.ma."

"Noapte buna."

Si asa au plecat toti, ramanand doar tu si Louis la masa.

"Pai...o sa merg si eu. Noapte bu-" ai spus in timp ce te ridicai.

"Oana, stai." te.a intrerupt el si a venit dupa tine.

"Da?" ai intrebat si el se uita adanc in ochii tai. In lumina vaga putei sa distingi culoare unica pe care ochii lui o purtau...nuante de albastru...parca reprezentau universul, marea, oceanul, cerul...si buzele lui, atat de subtiri, dar totusi atat de perfecte. Fine si foarte pigmentate care parca tremurau. Si.a muscat usor buza inferioara si ti.ai ridicat din nou privirea spre ochii lui in care se putea destinge un stop de teama.

A inceput sa se apropie de tine si ti.ai simtit genunchii cedand, dar te.ai controlat. Ai simtit mainile lui pe ambii tai obraji si aerul cald pe care el il expira.

Buzele lui s.au unit cu ale tale si au aparut mici explozii in tot corpul tau. Se simtea atat de bine...se simtea atat de corect, dar s.a retras. A fost un sarut simplu, normal, dar mai voiai.

"Eu...scuze. Nu am vrut sa fie asa, dar simteam nevoia sa o fac."

"Nu, e ok, nu e nicio problema." ai spus rosind.

"Nu te.ai suparat?" a intrebat confuz.

"Nu, e totul bine." ai spus si te.ai uitat din nou in ochii lui care acum erau plini de speranta si dorinta. Te.ai apropiat din nou de el cu miscari nesigure lasandu.l sa inchida spatiul dintre voi daca voia.

Si a facut.o.

A incepul sa isi miste buzele peste ale tale si ti.ai pus mainile in jurul gatului sau jucandu.te cu parul lui raspunzand la sarut.

"Vrei sa ne plimbam?" a intrebat dupa ce v.ati retras din sarut.

"Sigur." ai raspuns si ati inceput sa umblati pe o alee luminata.

"Stii...imi doream de mult timp sa te sarut." a marturisit uitandu.se in alta directie.

"De ce?" era o intrebare stupida, dar nu stiai cum sa reactionezi.

"Mereu am avut sentimente pentru tine, dar am fost mult prea confuz. Cand ne.am despartit nu intelegeam ce se intampla, credeam ca am gresit cu ceva si ca esti suparata pe mine. Dupa aceea nu ai mai dat niciun semn cum ca ma placi sau ceva si...nu am mai incercat, dar acum am crezut ca e momentul perfect."

"Sa stii ca a fost si sa stii ca te plac...mult." ai zambit uitandu.te la el si ai simtit mana lui prinzand.o pe a ta.

"Oana...poate ca e prea devreme, dar pana acum am tot amanat lucrurile care au legatura cu tine si nu vreau sa o mai fac. Vrei sa fii iubita mea?"

"Da, vreau." ai spus si l.ai imbratisat. Simteai nevoie de afectiune.

"Esti asa draguta." a ras.

"Mersi." ai rosit si te.a sarutat pe frunte.

"Sper ca de data asta va fi mai bine decat in a saptea." a glumit.

"Bine nu cred ca aia putea fi numita o relatie, nu faceam nimic."

"La ce te referi prin "nu faceam nimic"?"

"Adica nu ma tineai de mana sau chestii de genul. La ce te gandeai?"

"Pai stii...la chestii." a ras si l.ai lovit jucaus in umar incepand sa razi si tu.

"Ador sa te vad razand." a spus oprindu.se fata in fata cu tine.

"Ador sa te vad in general." ai incercat sa il faci sa zambeasca.

"Nu te.ai schimbat deloc..." a remarcat.

"Si e de bine?"

"Da, chiar foarte bine." a spus dandu.ti o suvita de par dupa ureche. Ai observat ca vrea sa te sarute, dar ai fost mai rapida decat el si ai plasat un pupic pe nasul lui mai apoi fugind.

"Prinde.ma!" ai strigat.

"Oooh sa vezi ce o sa iti fac cand te prind!"

"Uuu acum m.ai facut curioasa." te.ai oprit si l.ai lasat sa te prinda.

A inceput sa te gadile. Stia ca asta e slabiciunea ta.

"Louis stai. Opreste.te, o sa trezim oamenii." ai incercat sa iti controlezi rasul.

"Atunci iti pot face si altceva." a spus ranjind pervers. "Doar ca nu vreau sa grabesc lucrurile."

"Si crezi ca aia nu i.ar trezi pe ceilalti?" i.ai continuat jocul.

"Hm asa bun ma consideri la chestia asta?"

"Nu stiu, poate, dar o sa am sansa sa experimentez." ai spus jucaus si l.ai luat de mana.

"Mhmm opreste.te daca nu vrei sa o facem chiar aici." a spus cu ochii inchisi.

"Scuze scuze, cum ai spus tu, nu ne grabim. Acum hai sa mergem inapoi la cabana, ne.am indepartat mult."

》》》》》》》》》》》》》》》》》》

Woah

Cand am inceput sa il scriu nu crdeam ca o sa iasa asa lung...

Am incercat sa introduc mai multe stiluri, romanic, cute, amuzant si pervers eh putin.

Sper ca a fost pe placul tau si ca nu te.am dezamagit.

O sa tac acum.

One Direction One Shots/Imagines [Romanian]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum