Liam Payne
Concertul One Direction la care ai fost tocmai se terminase si il asteptai pe iubitul tau sa vina dupa tine.
*Hai in spatele stadionului.* ai primit un mesaj de la el.
Chiar daca era intuneric si iti era frica, ti.ai continuat drumul. Cand ai ajuns, te.ai uitat in jur si i.ai zarit masina, dar cand ai vrut sa te duci spre ea, cineva te.a prins de mana, bruscandu.te.
"Hei YB/N." (A/N: YB/N=numele iubitului tau.) Ai spus putin confuza. Parea nervos si te infricosa mai ales cand ti.ai dat seama ca nu e nimeni prin preajma.
"Nu ma lua cu hei. De ce a durat atat sa vii?"
"Era inghesuiala la iesirea din stadion." Ai spus cu o voce tremuranda, mana lui mutandu.se pe barbia ta. Stransoarea devenea din ce in ce mai puternica si durea din ce in ce mai tare, dar nu puteai plange in fata lui.
"Da, sigur."
"Ce s.a intamplat cu tine YB/N? Cu ce ti.am gresit?" Ai intrebat incercand sa impui autoritate.
"Cu ce mi.ai gresit haha? Nu imi pasa de tine, esti o curva de care mi.am batut joc putin. Oricum ai ajuns asa tarziu pentru ca ti.ai tras.o cu cineva prin ceva locuri mizere ca tine. Nu ai nevoie de mine ca sa te satisfac. Curvo." A strigat la tine, tragandu.ti o palma. Ti.ai pus mana pe obraz care acum era rosu si ai procesat ce se intampla.
"Nu ai dreptul sa imi vorbesti asa! Si nu pot sa cred ca m.ai folosit! Eu...eu credeam ca ma iubesti. Mi.ai spus asta." Ai spus socata.
"Oh te rog. Sa te iubesc? Aveam nevoie de cineva pe care sa fut, ok? Treci peste. Acum hai misca din fata mea pana nu dau in tine!" A spus nervos.
Te.ai intors pur si simplu si ai plecat. Dupa ce ai trecut coltul ai dat frau liber lacrimilor. Nu te mai vedea si nu te mai putea batjocori. Erai singura, vulnerabila si ranita.
Nu aveai bani sa te intorci acasa si era prea departe ca sa mergi pe jos.
"Domnisoara, va rog sa parasiti zona." Ai auzit o voce din spatele tau. Era un bodyguard.
"Ma scuzati, dar nu am unde sa merg si nu-" Ai inceput.
"Imi pare rau. Nu am cum sa va ajut. Va rog sa parasiti zona pana nu chem intariri." Te.a intrerupt el rastit.
Nu aveai ce face decat sa pleci deci...
"De ce urli asa Mike?" Ai auzit o alta voce.
"O domnisoara nu vrea sa parasesca zona si incercam sa o conving, domnule Payne."
Domnul Payne? Liam? Liam era preferatul tau.
Te.ai intors si ai vazut pe nimeni altul decat Liam. Chiar si in lumina vaga ai reusit sa ii descifrezi identitatea si daca nu aveai vedenii, el venea spre tine.
"Liam! O doamne nu pot sa cred ca te intalnesc." Ai exclamat fericita, parca uitand de evenimentele precedente.
"Buna draga, ce faci aici?" A intrebat bland, dar si ingrijorat in acelasi timp.
"Pai am fost la concert si dupa iubitul meu trebuia sa vina dupa mine, dar mi.a spus sa merg in spatele stadionului si ne.am certat...si am ramas aici." Ai spus incepand sa plangi iar.
"Imi pare rau. Cred ca trebuie sa iti fie foarte frig." S.a apropiat sa te imbratiseze, dar ai tresarit cand ti.a atins obrazul.
"Ouch." Ai soptit dorind ca el sa nu auda.
"Scuze, te.am strans prea tare s-" s.a oprit cand ti.a vazut obrazul rosu. "Te.a lovit?"
"Da, dar nu e nimic grav. Nu vreau sa iti fie mila de mine. Ma descurc...doar um...mi.ai putea da o patura sau ceva cu ce sa ma acopar?" Ai intrebat rusinata.
"Sigur ca nu. O sa vii cu mine. Nu te las sa ramai in frig."
"Nu e nevoie Liam."
"Da da, sigur." A spus luandu.te de mana si tragandu.te dupa el, facandu.te sa chicotesti.
"Mersi mult." Ai spus. Chiar ii erai recunoscatoare.
"Cu multa placere. Nu puteam sa las o fata asa frumoasa, singura in frig." A marturisit si ti.ai simtit obrajii inrosindu.se.
"Nu trebuie sa imi faci complimente ca sa ma inveselesti. Sunt destul de fericita pentru simplul fapt ca te.am intalnit."
"Nu iti fac complimente ca sa te inveselesc. Iti fac complimente pentru ca asa e. Esti o fata foarte frumoasa. Dar tot nu stiu numele tau..."
"Y/N."
Ati ajuns la usa autocarului.
"Esti foarte frumoasa Y/N. Ma bucur ca ne.am intalnit." A spus lipindu.si buzele de obrazul tau rece, facandu.te sa chicotesti.
"De ce razi?" Te.a intrebat.
"Barba ta gadila."
"E destul de atractiva, nu crezi?" A glumit.
"Dap. Foarte." I.ai facut jocul.
"Haide inauntru sa ii intalnesti si pe ceilalti."
"Stai..." I.ai spus.
"Da?"
"Esti sigur ca nu e nicio problema? Unde o sa dorm?"
"Cu mine daca nu te deranjeaza?" A glumit ca si cum ar fi ceva evident.
"N-nu..." Ai raspuns rusinata.
"Haide." Ti.a spus, punandu.si mana pe talia ta, ghidandu.te in interior.
》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Capitol nou cu Liam.
Nu ce cel mai reusit, dar merge.
Nu uitati sa votati si sa imi spuneti parerile voastre.
♡
CITEȘTI
One Direction One Shots/Imagines [Romanian]
Fanfic~One shot-uri cu One Direction~ Daca aveti propuneri sau idei, imi puteti trimite un mesaj. O sa incerc sa le iau in considerare. Coperta realizata de GraphicFellas