Forty (request #5) LT

518 31 13
                                    

Louis Tomlinson - Viperaneagra14

Te grabeai acasa ca sa il anunti pe Louis ca ai aflat ce sex are copilul vostru.

Ai descuiat usa si ai mers cat de repede iti permitea burtica ta sa te misti.

"Louis?" ai strigat gasindu.l in living.

"Da Ana?" ti.a raspuns entuziasmat.

"Ghici ce e?" l.ai intrebat fericita stiind ca era ce va doreati amandoi.

"E baietel!" a exclamat sigur pe sine.

"Da! Si doctorul a spus ca se dezvolta foarte bine."

"Ma bucur atat de mult iubito. Ma bucur atat de mult..." s.a ridicat de pe canapea venind spre tine. Te.a imbratisat si te.a sarutat scurt pe buze.

"Ai incredere in mine, nu?" te.a intrebat dintr.o data si erai confuza.

"Bineinteles Louis." ai raspuns clar.

"Perfect. Pentru ca vreau am grija de tine si Freddie. O sa il cheme Freddie." a spus luandu.ti mainile in ale sale.

"Ok."

"Si. Vreau sa fiu sigur ca voi face asta tot restul vietii mele. Te iubesc mult Ana. Foarte mult. Mai mult decat pot demonstra si deja iubesc si fiinta asta mica." a spus uitandu.se la burta ta.

"Si noi te iubim." l.ai intrerupt nestiind in spre ce se indreapta asta.

"Stiu ca la inceput nu erai sigura de sarcina. Stiu ca nu voiai sa ai un copil pana nu iti intemeiai o familie stabila, dar pentru mine ai facut.o si nu am cuvinte ca sa exprim cat de fericit sunt alaturi de tine. Vreau sa ma revansez iubito." a facut o pauza si s.a pus in genunchi.

"Vrei sa fii sotia mea?" te.a intrebat plin de speranta scotand o cutiuta mica din buzunar.

"Louis...eu...nu pot sa cred. Da! Da vreau. Te iubesc asa mult. Te iubesc." ai spus cu ochii umezi si l.ai lasat sa iti puna inelul pe deget.

"Si eu te iubesc." a soptit peste buzele tale.

"O sa fii un tata genial." ai spus zambind.

"Sa nu mai vorbim de tine."

"Louis?"

"Da doamna Tomlinson?" a spus mandru accentuand cuvantul 'Tomlinson'

"Vreau o imbratisare."

"Hai aici." a spus si te.ai cuibarit la pieptul sau.

》》》》》》》》》》》》》》》》》》

Sper ca ti.a placut!

One Direction One Shots/Imagines [Romanian]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum