פקחתי את עיניי והבטתי סביבי. ניסיתי להיזכר מה קרה ואיך הגעתי למיטה שלי. המחשבה הראשונה שעלתה במוחי היא שקיילי גררה אותי אל הבית כל הדרך, אך זכרתי שיצאתי מהמסיבה לבד. קמתי בזהירות מהמיטה וצעדתי אל החלון, פתחתי אותו ונשמתי את האוויר הצח והקריר בתקווה שהוא יעזור לכאב הראש הנוראי שאני חשה כרגע.
הרגשתי רע ולא רק בגלל כאב הראש, אלא בגלל שבזבזתי את הזמן שלי בשביל ללכת למסיבה הזאת. למרות השתייה אני זוכרת חלקים קטנים, למשל את השיחה הקצרה שהייתה לי עם איידן. אני לא מסוגלת להסביר את זה, אך משהו בדיבור שלו היה שונה הפעם, וכמובן שאני זוכרת את הנשיקה שלו ושל הבחורה שהייתה איתו. כששמעתי לפתע רעש מחדרה של קיילי מיהרתי ללכת אליה.
"קיי?" שאלתי בדאגה כשהגעתי לחדרה.
קיילי שכבה על הרצפה, שיערה היה נפוח ומבולגן ועיניה היו חצי סגורות. "נפלת מהמיטה?" שאלתי בשעשוע.
היא הנהנה בעייפות וחוסר חשק, וקמה מהרצפה בייאוש.
"איפה היית לוס?" קיילי שאלה כשהתיישבה על המיטה.הבטתי בה בדאגה והידקתי את האחיזה בראשי "את לא לקחת אותי הביתה?"
היא הנידה לשלילה "אותי לקח מישהו"
"אז מי לקח אותי?" שאלתי את קיילי, אך ידעתי טוב מאוד שאת השאלה הזאת אני צריכה לשאול את עצמי.
קיילי חייכה בעייפות "לוס תירגעי"
"להירגע?" שאלתי בכעס והתהלכתי ברחבי החדר "מישהו הסיע אותי ואני לא יכולה להיזכר, מה אם קרה משהו?"
קיילי נאנחה "איידן ג'ונסון הסיע אותך"
גופי קפא רגע ששמעתי את השם, הבטתי בקיילי במבט קפוא ולא נשמתי. הרגשתי את ליבי דוהר כאילו מאיים לקפוץ מגופי ולברוח ממני. איך יצא מצב שאיידן ג'ונסון הסיע אותי? ועוד יותר חשוב. מה עשינו?
קיילי לקחה את ידי "לוס הוא הסיע גם אותי"
"מה?" שאלתי באי הבנה.קיילי נאנחה "את הלכת מהמסיבה כי היית שיכורה ואיידן הסיע אותך הביתה ואז הוא ראה אותי בכניסה לאחוזה כשהוא כבר חזר. הוא זיהה אותי מהדיינר כשהיינו ביחד והציע לי הסעה"
הבטתי בה בחשד "איך ידעת שהייתי שיכורה?"
קיילי חייכה "טוב יש שתי סיבות"
"הסיבה הראשונה היא שאני מכירה אותך""והסיבה השנייה?" התעניינתי.
"איידן אמר לי" היא ענתה באדישות.צחקתי "קיילי אני לא מאמינה" עניתי ומיד הורדתי את חיוכי.
קיילי נשמה עמוק "הוא סיפר שהיית שיכורה ולא יכולת לעמוד על הרגליים. הדבר היחיד שהוא עשה זה להסיע אותך"
טמנתי את ראשי בברכייה "איזה פאדיחה" מלמלתי וצחקתי בזיוף.
קיילי הרימה את ראשי והביטה בי בחיוך "הוא שאל עלייך"
YOU ARE READING
My Angel Or My Devil
Lãng mạnהסיפור מספר על לוס בת ה-20. היא נערה עצמאית שעובדת כמלצרית בשביל להרוויח כסף לטיפולים של אמה החולה בסרטן. היא נערה עקשנית ומציאותית שלא מאמינה כלל בחיים הטובים. במהלך הסיפור לוס תפגוש דמויות רבות, היא תעבור חוויות רבות, קשיים רבים... רובם יהיו קשור...