השעות והימים בדיינר עברו באיטיות רבה כל כך שהתחלתי לחשוב שהשעון הזול והחום על הקיר מזויף. העפתי מבט סורק בדיינר ולשמחתי איידן לא היה נוכח הפעם. מאז אותו היום לפני שבוע שקרה לי איתו באחוזה שלו ניסיתי כמה שפחות לא לראות אותי - והדבר הצליח לרבות המקרים בהם הוא הגיע לביקור בדיינר.
בכל המקרים שבהם הוא ביקר היה זה עם עוד אנשי עסקים שכלל לא היה לי עניין בלגלות מי הם, בעיקר כי כולם היו יותר מדי רציניים ועסקיים בשבילי. בחלק מהפעמים הביקור ארך כמה דקות בהם ג׳ואי ואנה דיברו עם איידן והאנשים שהגיעו עימו, אך לפעמים הביקורים הללו נמשכו כמה שעות, בהם על פי מה שקיילי סיפרה לי, איידן רוצה להגדיל את הדיינר ולהרחיב את העסק בשביל כל העיירה.
שמחתי כששמעתי על כך מקיילי אך לא יכולתי שלהביע הבעה יותר שמחה כשראיתי את איידן בדיינר בזמן העבודה, בעיקר בגלל מה ששמעתי ממנו בשבוע שעבר. כלמה שקרה לי באותו היום היה כלל לא אופייני לי - החל מלקום עם שכחה מהערב ועד להגיע אליו לאחוזה כדי להתנצל ואז לספוג את העובדה שהוא בירר עליי דברים. לא יכולתי להביט בו, לכן מלבד משפטים מתוך נימוס כמלצרית - המשכתי בהבטחה שלי לשכוח את קיומו של הבן אדם הזה.
הבטתי פעם נוספת בשעון בזמן שהגשתי את הצלחת עם מנת העוף לזוג שישב בשולחן מספר 2. בחיוך קליל אליהם פניתי אל מאחורי הדלפק ונעמדתי שם למספר דקות עד שהארבי הושיט לי כמה צלחות לכמה שולחנות ואני מיהרתי לעמוד בקצב העבודה.
"לוס" קולו של ג'ואי בצבץ ברקע.
"כן?" עניתי והתקרבתי אליו.ג'ואי התקרב אל הבר והתיישב מולי על הכיסא הגבוה, חייכתי כשראיתי על ראשו את הכובע הכחול שקניתי ליום הולדתו. הוא שם לב שעיניי פנו אל כובעו והחל לצחוק "מצאתי אותו אתמול בזמן שאנה עשתה ניקיון בבית והחלטתי להביא אותו היום"
חייכתי בהבנה "הוא יפה עלייך"
ג'ואי חייך בשובבות ושילב את ידיו "אני נראה כמו דוגמן או מה?"
זרמתי איתו ושילבתי את ידיי "הדוגמן הכי חתיך"
הוא החל לצחוק וחיוך רחב עלה על פניי כששמעתי את הצחוק המתגלגל המוכר שלו. כשג'ואי הפסיק לצחוק, הוא ניגב את עיניו שהחלו לדמוע מהצחוק ונאנח בנוסטלגיה "אוי לוס לוס"
הבטתי בו ושיחקתי עם אצבעותיי "רצית משהו?"
הוא הנהן במהירות כשנזכר במה שרצה לומר לי "היום בערב הדיינר ייסגר מוקדם יותר"
"למה?" שאלתי בדאגה.
ג׳ואי הניד בראשו בחיוך "יש לנו הזמנת מקום, זוהי ארוחת עסקים ואני מופתע שהמקום שלנו נבחר. אומנם אין מבחר בעיירה אך קיימות מסעדות אחרות - אני מניח שמדובר במשהו מהרגע להרגע. ככה או ככה, אני אשמח להרוויח עוד קצת בשביל שיפוצים לדיינר"
YOU ARE READING
My Angel Or My Devil
Romanceהסיפור מספר על לוס בת ה-20. היא נערה עצמאית שעובדת כמלצרית בשביל להרוויח כסף לטיפולים של אמה החולה בסרטן. היא נערה עקשנית ומציאותית שלא מאמינה כלל בחיים הטובים. במהלך הסיפור לוס תפגוש דמויות רבות, היא תעבור חוויות רבות, קשיים רבים... רובם יהיו קשור...