הנשיקות הרכות שהרגשתי נעצרו, מיד. ראשו של איידן עלה מצווארי וכעת הוא הביט בי בהפתעה "מה קרה?"ידו עזבה את ידי ואת הלחי שלי, הוא הביט בי ונגע בראשי "מה קרה לוסינדה?"
"מספיק" לחשתי.
הרגשתי את גופו עולה ממני ואיך עיניו מביטות בי, חוקרות את כולי. הרגשתי את הפחד שלו שאולי הוא פגע בי, או עשה לי משהו. קמתי מהמיטה וסידרתי את בגדיי, איידן הביט בי כממתין לתשובה, כשלא ראה שאני פותחת את פי, או מתכוונת לענות לו, הוא התקרב אל דלת חדרו ונעמד לידה. התקדמתי אליו בנימה מופתעת "השתגעת?"
"אני לא נותן לך לפתוח את הדלת עד שתסבירי לי מה עובר עלייך" ענה בגבורה ושילב את ידיו.
"עברת כל גבול" הזעפתי פנים וניסיתי להימלט אך ללא הצלחה.
"עברתי את הגבול מזמן" הוא ענה וסימן לי להתיישב על הספה.
בלית ברירה התיישבתי והוא מולי, כמו שישבנו לפני שהגיעה היילי. "מה אני צריכה להסביר לך?" שאלתי בהעמדת פנים.
הוא נאנח והעביר את ידיו בשיער שלו "למה אמרת לי מספיק? למה את תמיד עוצרת אותי?"
גלגלתי את עיניי וכעס עלה בכל גופי "אני לא יכולה להיות איתך, לתת לך לנשק אותי כשכמה דקות לפני ארוסתך אומרת לי שבילתה איתך את הלילה, ואולי אפילו במיטה הזאת!"
הוא נראה נבוך לרגע ולבסוף שמעתי אותו מדבר "אני והיילי דיברנו כמעט כל הלילה על תוכניות השיפוץ של הפארק. ואחר כך ניחמתי אותה כשהיא נזכרה בג׳ייק, כמו שהוא היה הארוס שלה ככה הוא היה גם דוד שלי ולא יכולתי שלא לנחם אותה"
התעלמתי ממנו כששמעתי שהם לא היו ביחד, אך כפי שאני מכירה אותו אני יודעת שכנראה הם מתישהו שכבו. הוא התקרב אליי וחזר לשאול "אבל גם לפני ש.. את יודעת, לפני שידעת, גם אז דחית אותי כשהמצב בינינו.."
הבעה מוזרה עלתה על פניי, הרגשתי שהוא צודק, ובאמת מהסטירה של היילי הרגשתי כאילו שחזרתי אחורה בזמן בדיוק אל אותו הרגע של ניסיון האונס. הפעם אני זאת שהרגשתי נבוכה, הרכנתי את ראשי ולחשתי בקול חלש "אתה כבר יודע שעברתי ניסיון של אונס... מדי פעם אני עוד חולמת על זה"
הוא הנהן ונגע בידי "אני מבין אותך"
הרמתי את עיניי והבטתי בעיניו האפורות שהביעו דאגה, הוא חייך חיוך חם ועדין שגרם לליבי לדפוק. "לוסינדה" הוא לחש וחיוכו נעלם, הוא הוריד את ראשו והתעסק עם ידי שהייתה כרוכה בשלו, לאחר מכן הוא העלה את פניו והביט בי בעיניו "אני באמת מצטער על הכול"
"מה?" שאלתי.
הוא נאנח "בפעם הראשונה שבה ראיתי אותך הרגשתי המון דברים," הוא נעצר לחייך והוסיף לדבר "כשהעלבת אותי מול השומר שלי, או כשתפסתי אותך מהנפילה, העקשנות שלך היא שגרמה לי להתעניין בך" הוא המשיך לדבר בזמן שהוא משאיר אותי ספק מופתעת ספק נבוכה.
YOU ARE READING
My Angel Or My Devil
عاطفيةהסיפור מספר על לוס בת ה-20. היא נערה עצמאית שעובדת כמלצרית בשביל להרוויח כסף לטיפולים של אמה החולה בסרטן. היא נערה עקשנית ומציאותית שלא מאמינה כלל בחיים הטובים. במהלך הסיפור לוס תפגוש דמויות רבות, היא תעבור חוויות רבות, קשיים רבים... רובם יהיו קשור...