הקור החד פילח את גופי בזמן שחציתי את המעבר ונכנסתי אל הדיינר, למרות השעה המוקדמת וזמן השינה הקצר שלי הרגשתי כוחות רבים בגופי, כנראה רק בגלל שקיוויתי שהכוחות האלו יעזרו לי לשכוח את מה שקרה אתמול עם איידן. הייתי כל כך קרובה לעשות טעות. למזלי עשיתי צעד גדול אחורה והפסקתי את זה לפני שזה בכלל התחיל. להפתעתי מיד לאחר שאיידן עזב את חדרי לא שמעתי ממנו עוד, בבוקר למחרת כשהתעוררתי לידי הייתה מונחת קופסה ובה חולצת טי שרט שחורה רגילה שהייתה גדולה עליי במידה וג'ינס צמוד.
המחשבה הראשונה שתפסה את תשומת ליבי היא העובדה שאיידן נכנס לחדרי בזמן שישנתי והשאיר את הקופסה הזאת. המחשבה עדיין ממשיכה לנדוד במוחי, ולא עוזבת אותי גם כשאני מתחילה ללבוש את המדים ולהתחיל בשולחן 6.
בזמן שחיכיתי למנות של שולחן 6, המשך המחשבות צצו בראשי, כמו איך שהתלבשתי והתארגנתי באותו המלון ופתחתי את הדלת היישר אל הנהג של איידן שרק פתח את פיו ואמר שהבוס ביקש ממנו להסיע אותי הביתה. כמובן שעשיתי כפי שהיה מצופה, לקחתי את הדברים שלי והלכתי אחרי הנהג, היישר אל הלימוזינה של איידן. רק כשנכנסתי ראיתי שאיידן לא שם, באותו הרגע הבנתי שהוא כועס עליי. במשך כל הנסיעה חשבתי מה אני אגיד לו כשאצטרך ללכת לעבוד אצלו, אך בתוכי ידעתי שזה לא אשמתי שלא רציתי לנשק אותו, אולי הוא רגיל לזה שכל בחורה נופלת לרגליו אבל לא אני.
כשהמנות היו מוכנות, ניערתי את שאר הזכרונות הבודדים שנשארו אצלי באותו הרגע וניגשתי אל שולחן מספר 6. כשהתקרבתי אל הדלפק, דלת הדיינר נפתחה וראיתי את גופה הרזה של קיילי נכנס פנימה. "היי" קולה היה עייף וחלש.
היא התיישבה על אחד הכיסאות בבר, בדיוק ליד צ'ארלס, הלקוח הקבוע שלנו שלא יכול לבלות יום אחד מבלי להזמין את מנת החביתה המקושקשת שלנו. צ'ארלס הביט בקיילי שחייכה אליו באדישות וחזר לאכול את החביתה שלו. "לוס את מוכנה להגיד לי מה קורה איתך? לא ישנת בבית זה לא מתאים לך"
"לא קורה כלום" עניתי וסידרתי את המפיות "אמור לקרות משהו?" הרמתי את קולי ברעד.
"אני מכירה אותך המון זמן" ענתה באדישות ושילבה את ידייה "אם את לא מספרת לי הכול אני מתחילה לצעוק"
שילבתי את ידיי בגיחוך וצפיתי בקיילי שישבה ברצינות, לא האמנתי שהיא תעשה את זה אך כשהיא התחילה לספור מ3 הבנתי שהיא רצינית. "3" היא אמרה.
"קיילי" גיחכתי.
"2" היא הרימה את קולה וחיוכי ירד.
"1" היא ענתה ופתחה את פיה בשביל לצעוק, לאחר צעקה אחת סגרתי את פיה וחייכתי אל אותם האנשים שהחלו להביט בנו בבהלה. "בסדר קיילי" עניתי וגלגלתי את עיניי כשראיתי את חיוך הניצחון שלה. צ'ארלס הביט בנו מבוהל בפה מלא באוכל.
YOU ARE READING
My Angel Or My Devil
Romanceהסיפור מספר על לוס בת ה-20. היא נערה עצמאית שעובדת כמלצרית בשביל להרוויח כסף לטיפולים של אמה החולה בסרטן. היא נערה עקשנית ומציאותית שלא מאמינה כלל בחיים הטובים. במהלך הסיפור לוס תפגוש דמויות רבות, היא תעבור חוויות רבות, קשיים רבים... רובם יהיו קשור...