אני נמצאת בחדר אפור. הכול אפור כמו ערפל. העשן מתפשט בחדר, חשבתי שזו שריפה והתקדמתי אל מקור העשן. לאט לאט ראיתי צורה של בן אדם - גבר. כל כך מוכר. כשהתקדמתי אליו וראיתי את עיניו הכחולות נפלתי קדימה, הוא התכוון לתפוס אותי אך היה מאוחר מדי. נפלתי במהירות מטה, זועקת לעזרה ושנייה לפני שהתרסקתי שמעתי צחוק.
הצחוק הזה גרם לי להתעורר ולהתנשם בכבדות. העפתי ממני את השמיכה אך עדיין ישבתי על המיטה, למרות הקור החזק היה לי חם. הסתכלתי על החלון וראיתי דמות.
"מי זה?" לחשתי בפחד. צעדים התקרבו אלי עד שאור הירח נפל על פניו המשורטטות וזיהיתי אותו. "איידן" התנשמתי בכבדות "אתה רוצה הוכחה לזה שאתה מתנהג כמו מטריד?"
קמתי והתקרבתי אליו "אתה נמצא בחדר שלי ב3 בלילה"הוא חייך קלות ונגע בידי "רק רציתי לדעת אם את בסדר"
הנהנתי "אני בסדר, אל תדאג לי"איידן התיישב על אדן החלון וניער את שיערו, עמדתי ליד המיטה כשרגל אחת שעונה על השנייה, כאילו לוקחת כוחות ממנה בשביל לא לאבד שיווי משקל וליפול. הסתכלתי עליו, כשהוא התיישב וניער את שיערו, האור של הירח השתקף על שיערו וגרם לו להבריק. העיניים שלו היו מוסתרות כיוון שראשו היה שמוט מטה, רציתי כל כך לראות אותן באור הירח. בחנתי אותו כשהוא ישב בכזאת קלות על אדן החלון והופתעתי מההתנהגות הזאת, שכלל לא מתאימה למישהו שמנהל עיירה שלמה. היה בו משהו שונה, משהו נערי, משהו מרדני.
"למה אתה פה?" שאלתי בפשטות. החודש האחרון לימד אותי שאני לא רוצה לריב יותר. אני רוצה לשים את הרע מאחוריי, אמנם קרו דברים אבל המוות של אמי רק הוכיח לי שהחיים קצרים ולבזבז אותם על שטויות זה רק בזבוז זמן.
איידן נאנח והרים את ראשו "אני לא יודע, בחודש האחרון כל מה שאני עושה זה רק לחשוב עלייך, על מה שקרה עם אמא שלך. אני כל כך מצטער"
"נזכרת אחרי יותר מחודש?" שאלתי בהפתעה וקיוויתי שהוא יבין שלהביא לי ורד בשבוע הראשון לא כלול בזה.
הוא גיחך והתקדם אליי "אם רק היית יודעת כמה פעמים ראיתי אותך החודש"
"מה?" שאלתי בהפתעה.
הוא חייך חיוך עצוב "ראיתי אותך בדיינר כמה פעמים, הייתי בלוויה של אמא שלך, אפילו ליוויתי אותך הביתה כמה פעמים"
"מה?" הרמתי את קולי.
הוא הנהן "הייתי רחוק ממך אבל עדיין הייתי לידך"הבטתי לצד "לא ידעתי על כל זה. תודה"
איידן הרים גבה בהפתעה "תודה? את לא כועסת עליי על זה שעקבתי אחרייך? על זה שנישקתי אותך כשאני עם היילי?"
הנדתי בראשי לשלילה "אתה מבין איידן בחודש הזה הבנתי שאני רוצה להפסיק עם הכעס, נמאס לי לכעוס על הכול ולהצטער, מה שקרה קרה"
YOU ARE READING
My Angel Or My Devil
Romansaהסיפור מספר על לוס בת ה-20. היא נערה עצמאית שעובדת כמלצרית בשביל להרוויח כסף לטיפולים של אמה החולה בסרטן. היא נערה עקשנית ומציאותית שלא מאמינה כלל בחיים הטובים. במהלך הסיפור לוס תפגוש דמויות רבות, היא תעבור חוויות רבות, קשיים רבים... רובם יהיו קשור...