"לוס" קול מוכר העיר אותי משנתי. התהפכתי ונשכבתי על בטני, חסמתי את ראשי בעזרת הכרית ועצמתי את עיניי.
"לוס!" היה זה קולה של אליס. אחרי מספר דקות של שקט הרגשתי שמישהו עולה על המיטה ומתחיל לקפוץ."אליס" מלמלתי והסתובבתי לכיוונה "אני עייפה"
אליס התיישבה בקפיצה אחרונה לידי וצחקה "יש היום הופעה בבית הספר שלי"
נשענתי על משענת המיטה וחייכתי בפיהוק רחב "את מופיעה שם?"
היא הנהנה בחיוך והתקרבה אליי "יש לי קטע שבו אני שרה, את תבואי נכון?"
צחקתי "בטח שאני אבוא"
"וגם קיילי, ג'ואי ואנה?" היא שאלה בחיוך.
"כן גם הם יבואו" עניתי וצחקתי."והארבי?" היא שאלה בזמן שהמשיכה לקפוץ.
"אני בספק שהארבי יוכל לבוא אליס, הוא עובד במטבח כל היום" עניתי בזמן שפיהקתי.
אליס נאנחה "לפחות אתם תבואו"
"אנחנו נבוא" עניתי וחיבקתי אותה. אליס מיהרה לקפץ אל חדרה של קיילי ולפי קול הנפילה של קיילי מהמיטה הבנתי שהיא התעוררה. "אליס!" שמעתי את קולה הישנוני של קיילי.
קמתי מהמיטה ושטפתי פנים, צעדתי אל הארון ולבשתי את הג'ינס הקרוע שלי, הטופ השחור והקצר ומעל לבשתי ג'קט דק. נעלתי את נעלי הפלטפורמה שלי וצעדתי אל המראה. בחנתי את עצמי במשך זמן מה, משהו נראה לי כל כך שונה. כאילו אני מביטה בעצמי אבל באותו הזמן בנערה אחרת לגמרי. שמתי מסקרה ועיפרון בכדי להדגיש את עיניי הירוקות וקלעתי את שיערי הארוך לצמה, הזזתי אותה לצידי והנחתי לה ליפול בטבעיות על חזי. לקחתי את התיק שלי וצעדתי אל חדרה של קיילי ששכבה במיטתה ודיברה עם אליס. "שלום לכן".
קיילי צחקה "שמעת לוס? אליס שלנו מופיעה בהופעה!"
הנהנתי "שמעתי, ההופעה היום נכון?"
אליס הנהנה וקפצה על המיטה "אני לא מאמינה שאני אופיע שם"
"למה לא?" שאלה קיילי "את מוכשרת ויש לך קול נורא יפה"
"איך את יודעת?" אליס שאלה בנימה מופתעת."שומעים אותך במקלחת" הצטרפתי לשיחה "את תהיי מעולה בהופעה הזאת!"
אליס חייכה "אני מאוד מקווה, ההופעה הזאת נורא חשובה שאפילו המנהל של העיירה מגיע בשבילה"
לרגע גופי קפא וליבי דהר בקצב לא אחיד. "המנהל?" שאלתי בקול קלוש.
אליס הנהנה בסיפוק "האיש הזה שעוזר לנו לתקן את הדירה"
"איידן ג'ונסון" קיילי מלמלה בטון נמוך.העפתי מבט בקיילי והיא שתקה, עוד לא סיפרתי לה על אמש, לא סיפרתי לאף אחד. בדיוק בגלל זה אני מרגישה כאילו אני עומדת להיחנק, אני שומרת את כל זה בבטן ומנסה לספוג את האירוע הזה, ובינתיים כל מה שקורה זה שאני לא מסוגלת יותר לחשוב. אני לא מבינה איך נפלתי לתוך הקסם הזה, הרי זה כל כך ברור שאיידן עושה את זה לכל אחת שהוא פוגש.
YOU ARE READING
My Angel Or My Devil
Любовные романыהסיפור מספר על לוס בת ה-20. היא נערה עצמאית שעובדת כמלצרית בשביל להרוויח כסף לטיפולים של אמה החולה בסרטן. היא נערה עקשנית ומציאותית שלא מאמינה כלל בחיים הטובים. במהלך הסיפור לוס תפגוש דמויות רבות, היא תעבור חוויות רבות, קשיים רבים... רובם יהיו קשור...