פרק 39 - "סוף לכל דבר" חלק א'

3.5K 238 25
                                    

שמעתי אותו מדבר בשקט "הגיע הזמן שאספר לך למה עזבתי אותך"

במילים האלו עצמתי את עיניי והבנתי שכל הזמן הזה טעיתי לגביו. יכולתי כבר לשער מה קרה אבל כלום לא שינה לי באותו הרגע. עצמתי את עיניי בחוזקה בגלל מה שאני אהיה מוכרחה לעשות הלילה, משהו שאולי הוא לא ייסלח לי עליו בחיים.

איידן התיישב על הספה וסימן לי להתקרב. התיישבתי לידו בהרגשה לא נעימה. כבר כמה זמן שאני חושדת שסיפור העזיבה שלו מוזר, אך לא היה לי מושג שלג'ייק יש חלק בזה. איידן הביט בי והיה נראה שקוע, כמישהו שמנסה להבין ממה להתחיל.

באותו רגע ראשי עבר מערבולת של מחשבות. רציתי לספר לו על מירנדה אבל ידעתי שהוא יגיב בצורה לא טובה, רציתי לספר לו על מה שעברתי השנה אהל לא הייתי מסוגלת, ורציתי לספר לו על ג'ייק ושאני צריכה להציל את הבת שלנו, אבל הפחד מהאיומים שלו משתקים אותי.

איידן נשם נשימה ארוכה ופתח את פיו "אני חושב שמגיעים לשנינו כמה הסברים, את לא חושבת?"

הנהנתי כשהעברתי מבט חטוף בעיניו. כמה שהתגעגעתי אליו, לריח המשכר שלו, למגע הנעים והרך...

הוא הצמיד את שתי ידיו והביט בהן כשדיבר "למרות שעברה שנה אני זוכר הכול. אני זוכר מה קרה באותו לילה שעזבתי" הוא השתתק ובלע רוק. הרמתי את עיניי והבטתי בפניו, ידעתי למה מה הוא מתכוון. הלילה שעברנו יחד לפני שהוא עזב היה אחד הלילות הטובים בחיי, אך גם הגרועים.

הוא הבין שאני מבינה למה הוא התכוון והנהן בפנים מבויישות "אני לא רציתי לעזוב אותך את חייבת להאמין לי. הדבר האחרון שרציתי זה לעזוב אותך בלילה ההוא, רציתי רק להישאר איתך במיטה. אבל הסיבה שאת חושבת שבגללה עזבתי היא לא הסיבה"

הרכנתי את ראשי וחיכיתי למילים שידעתי שיגיעו, והרגשתי אשמה גדולה על מה שעשיתי.

"בזמן שישנת קיבלתי הודעה מג'ייק כדי שניפגש והייתי חייב לראות אותו, להתעמת איתו ואולי אפילו להבין למה הוא עשה את כל הדברים האלו. אבל כשנפגשתי איתו הבנתי שהוא לא הג'ייק שהכרתי פעם. הוא רצה שאעזוב את העיר ואתן לו את כל העסק, אחרת הוא ייפגע בך"

הוא עצר לרגע והביט בי, סימנתי לו שימשיך עם הראש ובחנתי את ידיו שנעו בלחץ. "אני התקשרתי לאנשים שאני מכיר מחו"ל כדי לשים לזה סוף, אבל איכשהו ג'ייק גילה על זה והוא והיילי עזבו את העיר. אני הבנתי שאני חייב לעצור אותם ובשביל זה אני חייב לעזוב ולטוס אחריהם. אבל לא יכולתי לזוז מבלי לוודא שאת בסדר"

הוא הביט בי במבט שמבקש סליחה כשידו התקרבה ללחי שלי. הוא ליטף אותי ועצמתי את עיניי, נזכרת במגע הנעים שלו. "אני ווידאתי שג'ייס ייקח את מקומי בזמן שאני לא פה ודאגתי לכך שזה ייראה כאילו אני סתם זבל שעזב אותך"

My Angel Or My DevilWhere stories live. Discover now