"אז את תיכנסי או לא?" שאל ונימה של אתגר עלתה בקולו.
לאחר מחשבה ארוכה נכנסתי אל האוטו ואיידן החל לנסוע בפרצוף מנצח. "רק בשביל אליס" מלמלתי לעצמי אך להפתעתי איידן שמע.
"מי זאת אליס?" הוא התעניין בזמן הנסיעה. התעלמתי מהשאלה שלו אך הוא לא וויתר על השאלה "אז מי זאת?"
פלטתי את האוויר בייאוש וכששמעתי גיחוך מצדו של איידן הבטתי בו בכעס "משהו מצחיק?"
הוא הניד בראשו ומלמל בעודו פונה ימינה "את נראית כאילו אני מעצבן אותך"
"כי אתה באמת מעצבן אותי" מלמלתי ובהיתי בנוף שבחוץ.
הוא נאנח "אני מנחש שזה בגלל מה שקרה"
"אתה נורא חכם" עניתי בציניות ושתקתי בכעס, שילבתי את ידיי והזעפתי פנים. רציתי לצעוק באותו רגע, על מה שהוא עשה, על כך שהוא מתנהג כאילו זה משהו שמותר לעשות. לבסוף שברתי את השתיקה והרמתי את קולי "לא הייתה לך זכות לברר עליי דברים ובטח שלא שאני כמעט נא-" קולי נקטע כי לא יכולתי לסיים את המשפט בקול רם.
איידן הביט בי במבט שלא הצלחתי לפרש. הוא סובב את ההגה ופנה שמאלה, ונעצר בדיוק בפנייה. פתחתי את דלת המכונית וללא מבט באיידן או סיום המשפט בינינו רצתי אל הבית ועליתי במדרגות במהירות. כשנכנסתי והבטתי בדלת של הבית של אליס, היא הייתה פתוחה לרווחה, סגרתי את פי בפחד וצפיתי במאורע. בכל החדר המבולגן, בין כל הרהיטים השבורים חיפשתי אחר אליס, כשמצאתי את גופה הקטן והרזה מצופף בפינה של החדר התקרבתי אליה וירדתי על ברכיי "אליס מה קרה פה?"
אליס הרימה את עיניה וניגבה את הדמעות האחדות שירדו מעיניה. "אמא, היא שתתה ועשתה מהומה, ואז היא התעלפה וכשהיא נפלה היא דפקה בטעות את הראש בשולחן"
עיניי פנו אל אמה של אליס ששכבה באמצע החדר מעולפת וממצחה ירד דם. העברתי את עיניי בחדר הרחב וניסיתי לסדר את המחשבות בראשי. החדר היה מלא ברסיסים של צלחות, שרידים של ארוחה ישנה ובעיקר ריח חזק של סיגריות ואלכוהול חזק, מה שגרם לי להרגיש מעין בחילה וחלחלה. הרמתי את הטלפון וחייגתי לאמבולנס שכרגע היה היחיד שיצליח לטפל באמה של אליס - בכל המובנים. עקפתי את החדר בחזרה אל אליס והרמתי אותה כשרגליה רעדו.
"מה קורה פה?" קולו המחוספס של איידן הבהיל אותי.
הוא הביט בחדר ואז באמה של אליס ואז לבסוף באליס ובי. פניו הביעו דאגה והפתעה, אך לא פחד. הוא נראה כה מורגל לנוכח המראה וזה גרם לי לחשוב, האם כל הטוב שהוא מנסה לעשות בעיירה זה רק סיפור כיסוי?
לפני שהספקתי לענות הוא התיישב על הרצפה לצד אמה של אליס ובדק את הדופק שלה "אני מרגיש דופק" הוא ענה במלמול "התקשרתם לאמבולנס?"
YOU ARE READING
My Angel Or My Devil
Любовные романыהסיפור מספר על לוס בת ה-20. היא נערה עצמאית שעובדת כמלצרית בשביל להרוויח כסף לטיפולים של אמה החולה בסרטן. היא נערה עקשנית ומציאותית שלא מאמינה כלל בחיים הטובים. במהלך הסיפור לוס תפגוש דמויות רבות, היא תעבור חוויות רבות, קשיים רבים... רובם יהיו קשור...