כללי.
הארי רצה להישאר בסיטואציה הזו לנצח, אבל הוא ידע שזה לא אפשרי.שיערה הריח ממש טוב, והוא התפזר על הכר הלבן בנינוחות. הוא מעביר את אצבעותיו בעדינות על שיערה ועוצם את עיניו, מנסה לקבל עוד כמה רגעי מנוחה. שעון המעורר של קסידי בפלאפון מצלצל ומעיר אותה, היא מכבה אותו ועוברת למצב ישיבה, מביטה בהארי בחיוך עייף.
״מה התכנון להיום?״ הארי ממלמל בקול צרוד.
״נלך לאסוף את פייטון מדין, נטייל איתה קצת, ואז נחזור לדירה של אמילי- יש לה לשם שינוי יום חופשי היום.״ קסידי אומרת ואוספת את שיערה הזהוב וקמה לעבר חדר האמבטיה.״אחר כך תכננתי ללכת להורים שלי. מומלץ שתבוא, כי אני צריכה לדבר איתם עלינו.״ היא אומרת.
הארי קרא עדכונים והודעות מהפלאפון במשך כמה דקות עד שהוא החליט לצאת מהמיטה ולהתארגן גם הוא.
אם זה בארוחת הבוקר או ברכב בדרך לדירה של דין- הארי הרגיש את המתח בינו לבין קסידי.
הוא ניחש שזה בגלל ה׳אירועים׳ מאתמול בלילה, אבל למה זה ככה?
״שלום, קטנטונת״ קסידי מלמלת כשהם כבר בתוך דירתו של דין, היא מניחה את ידה בקלות על שיערה של פייטון ואז מתיישבת קרוב אליה לספה.
״אני יכול להציע לכם משהו?״ דין שואל. הארי מניד בראשו בנימוס וכך גם קסידי.
דין מכין לעצמו קפה ושותה אותו במהירות. קסידי ארגנה את התיק הקטן שפייטון הגיעה איתו.
״אז...מה התכנון שלכם להיום?״ דין שואל.
״אהה...אני לא יודע. פשוט נטייל קצת, אני מניח״ הארי מגרד בעורפו.כמה דקות לאחר מכן, פייטון הייתה מוכנה והארבעה יצאו מהדירה.
כשהם ירדו אל קומת החנייה, דין חיבק את פייטון.
״אני אראה אותך בקרוב!״ הוא אומר לה ואז מנופף לשניים לשלום ונכנס לרכב, נוסע לעבודה.החלון ברכב היה פתוח, פייטון מביטה מהחלון והרוח מבלגן את שיערה והיא צוחקת. הארי מגביר את המוזיקה ברדיו והם מזמזמים ביחד.
״פייטון, מה מתחשק לך לעשות היום?״ קסידי שואלת אותה, ממשיכה להתמקד בכביש.
פייטון מביטה בה כלא יודעת.
״בא לי גלידה״, היא אומרת.הם עצרו בגלידרייה ומשם המשיכו ברגל לפארק משחקים. שעה לאחר מכן הם הלכו לקולנוע לראות סרט אנימציה שפייטון בחרה, אכלו צהריים ואז חזרו לדירה של אמילי.
אמילי ישבה בנוחות, נמצאת במצב רגוע בפעם הראשונה בשנה האחרונה. רגליה משולבות אחת בשנייה, מחשב הנייד שלה על ברכיה וספל תה בכף ידה.
״היי!״ היא מברכת אותם כשהם נכנסים.
״מה המצב?״ היא מוסיפה בשאלה.
״נהנים מהחיים, מה איתך?״ הארי שואל. ״נראה כאילו סוף סוף מישהי נרגעת״
YOU ARE READING
Fake invitation 〉fm sequel
Fanfiction❝הייתה להם תוכנית, לבנות חומה. הפרד מדהים שלעולם לא ייפול. כדי להפריד את עצמם, מכל הכאב, וכדי לשמור על הסיפור שלהם נעול. והנה לבנה ועוד לבנה, הם בנו אותה כל כך עבה וגבוהה, שהיא הסתירה את השמיים ואת כל קרני השמש. וכל אחד ואחד, נהיה כל כך אילם, זה היה...