קסידי.אני צופה מהחלון איך המטוס נוחת. אני שואפת את האוויר הקריר של לונדון לראותיי, המון זכרונות מכל חיי כאן צצות למוחי שוב.
כשאני מגיעה לביתו של הארי, ביץ משפחת סטיילס הענקי, אני מהדקת את המעיל לגופי ולוחצת על כפתור השער כדי לבקש ממנו שיכניס אותי. השער לא היה נעול.
רגליי מתחכחות עם רצפת האספלט של שביל ההליכה ואני בוחנת את חצר הכניסה הענקית ומתרשמת.
נקישה על הדלת הגדולה, אין תגובה. משכתי בידית, והדלת נפתחה.
״הארי?״, קראתי. ההד נשמע ברחבי הבית.
אני קולטת שדלת חדרו פתוחה ואני נכנסת פנימה בשקט.
"הארי?", שאלתי, רואה אותו יושב על הספה בחוסר מעש ומכסה את פניו. הוא מקפל בידיו מכתב ודוחף לכיסו.״מה את עושה כאן?״, הוא שואל.
"באת לתת לי מוסר השכל? נאום? שיחת עידוד?", הוא ממשיך בזלזול.
"באתי לבדוק מה שלומך", מלמלתי, מתיישבת ליידו."אני לא צריך שיבדקו מה שלומי. אני בסדר לגמרי" הוא יורה.
צפיתי בו מעביר את אצבעותיו על שיערו בתסכול ונעמד.
"אני חושב שהוא שונא אותי", הארי אומר.
"מי?"
"אלוהים.""בדיוק שחשבתי שאולי הכל מתכוון להסתדר הוא פשוט צוחק לי בפרצוף", הארי אומר, מכווץ את שפתיו בכעס.
״זה קשור לרבקה?״, שאלתי. הוא שתק.
״איך את יודעת?״
"מה אתה מתכוון לעשות?", שאלתי."אחרי כל כך הרבה זמן היא פשוט, פשוט מחליטה לצוץ לה? היא לא יכולה לעשות לי את זה!", הוא נאנח.
"אתה עדיין אוהב אותה?"
"אני לא אוהב אף אחד."״אני יודעת שאתה מצוברח עכשיו, אבל זה לא יעזור לך בדבר״, מלמלתי.
״אני יודע״, הארי נאנח.
״אתה יכול לדבר איתי״, אמרתי.״אני יודע שבאת כל הדרך הנה, אבל אני אשמח לקצת זמן עם עצמי. את יכולה לבוא עוד כמה שעות?״
בתוכי קצת נפגעתי, אבל הבנתי אותו והנהנתי.
״אם אתה צריך משהו-״
״אני יודע.״הנהנתי ויצאתי מחדרו, ואחר כך מביתו.
ומה אם הארי מרגיש ככה כי עדיין יש לו משהו לרבקה? למרות שעבר כל כך הרבה זמן? אם אני עדיין עם רגשות אליו, אחרי כל הזמן הזה, זה יכול לקרות גם להארי.הארי.
שעתיים לאחר שקסידי עזבה, אמא שלי נכנסה הביתה.
״הארי״, היא אומרת ונעמדת מולי כשירדתי למטבח.
״למה לא סיפרת לי דבר?״הבטתי בה מבולבל.
״על קסידי״, היא מוסיפה.
״ראיתי אותה בבית הקפה שאני תמיד נוהגת לשבת בו. דיברתי איתה והשיחה הגיעה אלייך. היא הייתה בטוחה שסיפרת לנו שאתם בקשר שוב אחרי כל כך הרבה זמן, אז לא נתתי לה לדעת שזה אחרת״, היא משלבת את זרועותיה.
YOU ARE READING
Fake invitation 〉fm sequel
Fanfic❝הייתה להם תוכנית, לבנות חומה. הפרד מדהים שלעולם לא ייפול. כדי להפריד את עצמם, מכל הכאב, וכדי לשמור על הסיפור שלהם נעול. והנה לבנה ועוד לבנה, הם בנו אותה כל כך עבה וגבוהה, שהיא הסתירה את השמיים ואת כל קרני השמש. וכל אחד ואחד, נהיה כל כך אילם, זה היה...