55 〈 will you marry me?

570 82 32
                                    

הארי.

״בעשרה במאי אתה פנוי?״, בן שואל. אני מסתכל בלוח השנה בפלאפון ומהנהן.
״כן, אבל לא בשעות הבוקר״ השבתי.

״מעולה. מחר אחר הצהריים?״
״אולי לשעתיים. אבל אתה לא תהיה, אז מה הקטע?״ אני מגחך.

״זה לא אומר שאתה לא יכול ללכת לאולפן ההקלטות לבד. מה, אתה צריך ליווי? וחוץ מזה, אני רוצה את האלבום מוכן לפני חג המולד- ולא נשאר לנו הרבה.״

הנהנתי והמשכנו לי עוד שלושה מועדים להקליט בהם, ופה סיימנו את עבודתנו להיום.
היום יום ההולדת של אמא שלי, והבטחנו לה שלא נתעסק ביותר מידיי דברים.

אני ובן יורדים במדרגות, מוצאים את דילארה ואמא שלי.

״וואו, את חיה כבר יובל שנים״ צחקתי והיא כיווצה את שפתיה. ״אתה גורם לי להרגיש יותר זקנה ממה שאני.״

״אני צוחק, את נראית נפלא לגילך״
היא שוב מזעיפה פנים.
״הארי, עדיף שתמעיט במילים עכשיו״, דילארה ממלמלת בזמן שהיא מעצבת לאמא שלי את השיער.

״הארי צריך להמעיט במילים תמיד״, בן עוקץ ואני מגלגל את עיניי.

״שיהיה. אני אראה אתכם בערב?״ שאלתי והם הנהנו.

״אל תאחר!״ אמא שלי צועקת לפני שאני יוצא מהדלת.

סיימתי את הצילומים שבן קבע לי ולאחר מכן אני ואיידן, אחד החברים שלי שהכרתי לא ממזמן, ישבנו על קפה.

נפרדנו ונכנסתי לרכב, חוזר בחזרה הביתה. השעה הייתה כמעט שבע בערב וכולם היו בחדריהם, מתארגנים לארוחת הערב המתוכננת. רק פרלה, אדי השף שלנו והעוזרת שלנו היו בקומת הקרקע.

״שלום הארי״, פרלה מברכת אותי ואני מחייך.
״היי, לא ראיתי אותך הרבה זמן״ אני אומר.

השולחן הגדול כמעט והיה ערוך לגמרי. ״עשית עבודה טובה״, אני מוסיף והיא מהנהנת.

״אתה יודע איזה עוגות אמא שלך אוהבת?״, היא שואלת.
״אדי רוצה לדעת. בן ביקש ממנו אישית שיכין עוגה ממש מושקעת אבל אין לו מושג מה אמא שלך אוהבת״

אני מגרד בעורפי. למה אני לא יודע דברים כאלה?
אלקסיס הייתה יודעת.

אני מאמץ את מוחי להיזכר. ״אני יודע שהיא אוהבת עוגות עם פירות יער. לא בטוח אם זה האהוב עלייה, אבל אני יודע שהיא אוהבת.״

פרלה מהנהנת.
״או ריבת חלב. פירות יער או ריבת חלב.״ אני מוסיף.
״אני אעדכן את אדי בקשר לזה״, פרלה משיבה וחוזרת למטבח.

אני עולה אל החדר שלי, מוצא שם את בן מכפתר את הכפתורים האחרונים בחולצתו.

״סלח לי?״ אני שואל, סוגר את הדלת.
״אני עסוק״ הוא מלמל, בוחן את שיערו.
״אין לי שיערות לבנות, נכ-״
״לא. אין לך. איך יהיה לך? אתה יותר מטופח מנערה בת שש עשרה״ אני צוחק. הוא לא מצא את זה מצחיק.

Fake invitation 〉fm sequelWhere stories live. Discover now