62 〈 welcome back

440 69 20
                                    

(פרק שלישי במרתון! 30/6/16
אל תשכחו להצביע ולהגיב, אני ממש אעריך את זה.)

הרגשתי את המחשבות שלי כלואות במן מערבולת שכזו. לא ידעתי מה לחשוב.

כמובן ששוב אני לא דואגת לעצמי מספיק, וחוזרת על אותן טעויות שוב ושוב.
לא, תשתקי, פייטון ממש לא טעות.
חוץ מזה, זה שונה. עם דין יצאתי טיפה פחות מחודש, והשתמשתי בו כדי לשכוח מהארי מהר.

אבל את הארי אני אוהבת. ויכול להיות שזה מוקדם מידיי בגלל שאנחנו ביחד רק חצי שנה. אבל אולי הארי ממש ישמח.

ואולי לא.
״קאסי? קסידי? הלו?״ אני קולטת יד מנופפת לעברי ואני מתנתקת מהמחשבות.

״אה, סליחה, אני קצת-״
״זה בסדר״, אן אומרת. ״התכוונתי לשאול אותך אם את מעוניינת לעזור לי לאפות עוגה, אבל אני חושבת שיש משהו יותר חשוב מעוגה כרגע״, היא מתיישבת מולי.

״אין דבר חשוב יותר מעוגה״, צחקתי והיא חייכה.
״איך את מרגישה?״, היא שואלת.
״הרבה יותר בסדר״, אני משיבה.
״המבט הזה שלך...הוא כל כך מוכר לי.״
״איזה מבט?״

״ברור שעבר עלייך הרבה בחודש האחרון, לטוב ולרע, אני לא שופטת, אבל...״
״אל תדאגי, אן. אני ממש בסדר.״
״זה ממש מזכיר לי שיחה שהייתה לי עם אלקס לפני כמה שנים...״, אן ממלמלת.
״כן? איזו שיחה?״
״היא הייתה טרודה במשהו, ולקח לי כמה זמן לפענח אותה, וכשניחשתי נכון...
קסידי...יש כלשהו מצב...שאת בהריון?״, היא לחשה את החלק האחרון.

״מ...מה? איך ידעת?״, שאלתי מבולבלת. אן התקרבה אליי והתיישבה לצידי, הסתובבתי כדי שפניי יהיו מולה.

״לפני יותר משנתיים, אלקסיס נכנסה להריון, והיא ממש לא רצתה בכך. אני מספרת לך את זה כי אני חושבת שזה יעזור. מלבדי ומלבדה אף אחד לא יודע על כך. וממך, עכשיו״, היא לוחשת.

״באמת? גם רובי לא יודע?״ לחשתי.
״בעיקר רובי.״
הנהנתי.
״היא אמרה שזה מוקדם מידיי. היא הייתה בת 22, היא ורובי היו ביחד, לדעתי מספיק זמן בשביל לדעת שזה ימשיך. כמעט שנתיים, אני חושבת.״

״ואני מנחשת לעצמי שאלקס לא חשבה ככה.״
״בכלל לא. היא טענה שזו טעות, ושאני חייבת להבטיח שאני לא אספר לאף אחד. היא לא רצתה להיות אמא, והיא רצתה לעשות הפלה. היא הייתה רק בשבוע השלישי. ניסיתי לשכנע אותה שעות ארוכות שלא תעשה את זה. ניסיתי לשכנע אותה שלפחות תדבר עם רובי, כי ידעתי שאם אלקס הייתה אומרת לו שהיא לא רוצה בכך, הוא היה תומך בה ומסכים איתה גם אם היה חושב אחרת. אבל היה מגיע לו לדעת.
חשבתי שלפני שהיא הלכה לעולמה היא סיפרה לו, אבל כנראה שהחליטה לשמור את זה לעצמה.

Fake invitation 〉fm sequelWhere stories live. Discover now