〈 epilogue

546 71 33
                                    

השמונה באוגוסט 2016.
כללי.

שבע ועשרים, השקיעה היפה ביותר נחשפת לפני עיניהם.

מרפקיה נחים על עדן המרפסת, הרוח הנעימה מבלגנת את שיערה.
״איך את יכולה להיות כל כך שלווה כשאת יודעת שנאחר?״, הארי שואל וקסידי צוחקת.

״אולי אם תפסיק להיות לחוץ כל הזמן-״, רעש נשמע מלמטה, וקול מוכר שלא נשמע המון זמן צלצל באוזניו של הארי.

״אותך לא ראינו הרבה זמן״, הארי אומר כשהוא נעמד מולו. רובי מאלץ חיוך. שיערו ארך, מלא ברק, עורו שזוף, והמבט בעיניו מראה שעכשיו הוא בן אדם חזק יותר.

״דרום אמריקה גדולה יותר משנדמה לכולנו״, רובי משיב.

״סוף סוף חזרת, החלטת לברך אותנו בביקור?״, אן שואלת כשהיא מגישה לו משהו לשתות ולאכול.

״כן, ובאתי גם להתנצל שלא הגעתי לחתונה שלכם, שמעתי עליה ארבעה ימים לפני שהיא קרתה וזה לא היה מספיק זמן כדי לארגן את החזרה שלי כשאני בלב המסע״, הוא אומר.

״זה בסדר, אל תדאג. אבל ספר לנו איך היה!״, אמרה קסידי.
ובמשך שעה הוא גולל באוזנם סיפורים מדהימים מהטיול שלו, וגם חשף את קעקוע מפת העולם שעל גבו. כל מדינה שביקר בה הלך לצבוע אותה עם הקעקוע.

לאחר מכן, רובי ביקש בקשה שוברת לב.
הארי התקדם אל חדר האורחים, רובי אחריו. קסידי מביטה באן במבט טיפה חושש.

הם עומדים מול עריסת התינוק.
״רובי, תכיר...זו אלקסיס. אלקסיס, זה רובי״, הארי אומר. התינוקת מחייכת, לגמרי לא מבינה מה קורה פה.

היא אוחזת באצבע של רובי.
הוא מרים אותה בעדינות, מנדנד אותה בזרועותיו.
אלקסיס הקטנה הייתה מאוד דומה להארי, וידוע שגם אחותו הייתה. המבט בעינייה של התינוקת זהה למבט של אלקסיס, רק שהיא הייתה יותר תמימה.

שיערו של רובי מסתיר טיפה מפניו והתינוקת מזיזה אותו. ׳היא הייתה עושה לי בדיוק את אותו הדבר׳, רובי חשב.

לכאורה הארי וקסידי עברו מסע ארוך, מלא בירידות ועליות. עכשיו הכביש סוף סוף נוח לנסיעה.
רבקה ודין שמרו ובילו הרבה זמן עם פייטון ואלקסיס כשהארי וקסידי היו עסוקים, ועם הזמן הם ושאר האנשים מסביב ראו כמה הם דומים. ואולי זה מה שהגורל רצה? הוא נעזר בהארי וקסידי כדי ללמד אותם שיעורים חשובים לחיים, כדי שבזכותם גם ימצאו את החצי המשלים שלהם.

אתם יודעים, אם הייתם חוזרים כמה שנים אחורה; לפעם ההיא בא בן גרין החליק לעברו של הארי תיקיית תמונות, והייתם אומרים לו, זו עלולה להיות הטעות הכי יפה בחייך, ואם הייתם אומרים זאת לקסידי ממש לפני שהיא נכנסה אל המשרד, האם הדברים היו נראים כפי שהם נראים היום?

אם הארי לא היה מתעב את קסידי מההתחלה, האם זה באמת היה מתפתח לאהבה שאליה הוא הגיע בעבר? משנאה לאהבה המרחק קצר, אבל מידידות לאהבה? אולי דס עשה להם בכלל טובה?

Fake invitation 〉fm sequelWhere stories live. Discover now