-Ayla. Ayla, trezește-te o dată. Erian începu sa o zgâlțâie pe mica pe blonda care dormea dusa în patul ei. Ayla mârâi puternic și începu sa dea din mâini, ca sa o lase în pace sa doarmă. Ayla. Erian o împinse puternic, facand-o pe Ayla sa se ridice instantaneu în capul oaselor, aproape dând cu capul de patul de deasupra ei.
-Ce? O întreba somnoroasa pe Erian când își dădu seama ca e ea. Erian schiță un zâmbet, deși știa ca Ayla nu o putea vedea în tot întunericul ăla.
-Vreau sa mă duc după ziduri. Hai cu mine. Ii ceru ea. Ayla clipi de câteva ori, arătând total obosita și pe jumătate adormita. Se cuibări înapoi în pătura sa, acoperindu-si capul.
-Du-te în pat, Erian. Mormăi ea. Dar bruneta nu se lăsă și îi trase pătura de pe cap.
-Haide, Ayla. Nu vreau sa mai stau închisă în tabăra asta. Nu am mai ieșit afară de aproape doua săptămâni din cauza știi tu cui.
-Atunci du-te singura. Ii răspunse și dădu sa se întoarcă pe partea cealaltă, dar Erian o apuca de mana, tragand-o în sus.
-Nu mai fi așa mofturoasa. Ayla se trezi în totalitate și își trase mana din mana lui Erian.
-Eri, nu vreau sa ies afară. E împotriva regulilor și tu o știi.
-Normal ca știu. Așa ca vino.
-Eri, motivul pentru care mi-am tăiat parul este pentru ca vreau sa fac parte din tabăra asta. Erian ramase șocată, lasandu-si mâinile pe lângă corp. Un sforăit ușor se mai auzea în cabana întunecată, dar în rest era o totala liniște. Una poate prea apăsătoare pentru cele doua fete, singurele care mai erau treze la ora aia.
-Sa nu îmi spui ca acum vrei sa faci parte cu adevărat din Legiune. Spuse Erian cu glasul stins către ea. Era cu adevărat o veste șocantă pentru Erian sa știe ca Ayla vrea sa se înroleze în Legiunea de Recunoaștere. Dar capul plecat al blondei și expresia ei dădea de înțeles că s-a răzgândit. Erian se dădu doi pași în spate și își lua echipamentul EMM. Vorbim mai târziu despre asta. Și cu asta ieși din cabana lasand-o pe Ayla sa se duca înapoi la culcare.
Erian închise ușor ușa cabanei în urma sa, pentru a nu trezi și celalalte fete din cabana. Mai mult ca sigur una dintre fetele care se uita urat la ea s-ar fi dus la Edol în camera sa le spună ca pleacă în mijlocul nopții. Sau la Levi, de ce nu. Fetele alea ar face orice ca sa vorbească cu căpitanul Levi. Pauza. Fetele alea s-ar duce la Levi și fără vreun motiv bine întemeiat.
Dar Erian nu avea timp sa se gândească la asta. Trecu cu mare ușurință de fiecare cabana în parte pana ajunse la gardul foarte înalt din stâlpi foarte groși ce imprejmuia tabăra. Isi lega echipamentul de talie și se apuca bine de marginile unui stâlp, ridicandu-se de la sol. Tabăra nu era foarte departe de marginea zidului Maria. Trebuia doar sa treacă printr-un luminiș și o pădure mica și ajungea la zid. Erian își puse piciorul pe partea cealaltă a gardului și coborî cu mare ușurință, îndreptându-se către mica pădure pentru a ajunge la zid. Zidul Maria se vedea chiar de acolo de unde era. Ar fi folosit EMM-ul în pădurea de alături, de ce nu. Dar copacii nu erau atât de înalți și ar fi făcut prea mult zgomot. Iar ea nu putea sa tina liniștea.
Și totuși, ce aflase de la Ayla o lovi ca o palmă. Aylei ii era frica de cei din Legiune, ii era frica de Titani, ii era frica chiar și sa dea nas în nas cu Eren pentru ca este comandantul Legiunii. Ce o determinase sa își schimbe părerea despre toate astea într-un timp atât de scurt? Vestea asta a fost mai rea decât atunci când a aflat cine este Jenia cu adevărat si ca Levi vine cu ea în tabără.
Când ajunse în fata zidului își așeza mai bine echipamentul pe șolduri și apasa pe trăgaci, carligul zburând cu mare precizie și infingandu-se direct în piatra zidului. Erian apasa și pe celalalta ce se fixa ceva mai sus de primul și se trase cu putere în sus. Repeta acțiunea încă de câteva ori pana ajunse în vârful zidului privind câmpiile și pădurile de dincolo de zid. Aerul era mai rece și mai rarefiat, vântul bătând ușor. Erian își închise ochii și își dădu capul pe spate. Nu a mai simțit de doua săptămâni atmosfera asta, cea din afara zidurilor. Cine erau cei care încearcă sa o tina închisă înăuntrul civilizatiei? În viața ei nu a mai întâlnit vreun Titan cat timp era afară, pe timpul nopții. Asa ca de ce toată lumea își făcea griji degeaba?
CITEȘTI
Aripile De Diamant: Îmblânzitoarea De Titani
Fanfiction(Nu ma urâți pentru idee) Cum ar fi dacă lucrurile din Shingeki no Kyojin nu ar fi asa cum le știm noi? Dacă câteva reguli s-ar schimba totuși iar Eren nu ar fi cine este, și Levi ar fii doar un puștan? Dacă ar exista ceva mai diferit în lumea Titan...