Erian se uita de jur imprejurul ei, de-abia vazand pe unde merge. Era mult prea fascinata de caldirile ce se ridicau in jurul ei, corturile imense si oamenii ce se plimbau de la un capat la altul al curtii interioare cu teancuri de hartii in mana, carand echipamente sau antrenandu-se in spatiile destinate antrenamentelor.
In timp ce corturile si cabanele in care se tineau proviziile erau in partea stanga, cladirile inalte se intindeau in jurul taberei Legiunii. Cladirile ajungeau undeva la minimum 2 etaje, din piatra cenusie si caramida neagra, cu o gramada de ferestre si acoperisuri ascutite. Dar cea mai mare dintre ele, cat si cea mai importanta, avea undeva in jur de 5 etaje, toate decorate intr-un fel diferit. Primele doua etaje erau din piatra cenusie, urmatoarele doua din caramadia bruna, iar ultimul din beton vopsit in galben, cu arcade de lemn ce lasa sa se vada holul exterior, iar apoi usi albe cu geamuri facute din vitralii. Din cate auzise pana acum si din cate stia de la tatal ei, Erian presupunea ca aceea era Logos, un fel de Cartier General al armatei. Si tot acolo avea tatal ei biroul. Parca deja simtea cum se uita pe geam, catre ea, asteptand sa o sfartece din priviri.
Bruneta fu imediat trasa de gulerul gecii sale maronii, oprindu-se in loc si apucandu-se cu o mana de gat. Prin fata ei trecura cu o viteza uimitoare cativa calareti ce se indreptu catre o alta cladire de vreo doua etaje facuta numai si numai din lemn. Privi in sus, catre Levi ce statea pe calul lui negru, tinand-o pe Erian de gulerul gecii.
-Data viitoare un "Fi atenta" este de ajuns. Nu e nevoie sa ma omori. Levi ii dadu drumul la guler, apoi dadu un pinten calului.
-Data viitoare un "Multumesc" ar fi si el bine-primit. Spuse sec, apoi pleca mai departe, asteptand ca restul sa vina dupa el.
-Care e problema cu el? Intreba Seila, postandu-se langa Erian cu mainile in san. Erain isi aranja geaca din nou pe ea, strambandu-se catre Levi.
-Are mai multe probleme la cap decat Titanii, asta e sigur. Murmura si inainta langa Ayla, pe urmele lasate de Levi si calul lui.
Cand ajunsera toti sase in fata cladirii Logos, Levi se dadu jos de pe cal, privindu-i. Jacob si Twain stateau umar langa umar in spatele celor trei fete. Seila statea cu mainile pe langa corp, serioasa, in timp ce Ayla statea incordata, de-abia daca mai putea respira. Erian, in schimb, de-abia daca ii dadea atentie lui Levi.
Recunostea. Nu il placea pe Levi. Facea prea mult pe seful cu ea, chiar daca din cauza lui a parasit tabara si a ajuns la Legiune. Din ce motive a vrut ca el sa o ajute nu se stia, dar se bucura ca Erian ajunsese aici. Cu toate astea, Erian inca incerca sa se abtina sa nu il ucida din cauza atitudinii lui reci.
-Mergem la Comandantul Jeager, asa ca nimeni sa nu scoata vreun cuvant decat daca sunteti intrebati. Spuse, uitandu-se cu ochii lui negri la Erian.
-De ce te uiti la mine? E doar tata. Se bosumfla ea.
-In afara Legiunii, da, e tatal tau. Aici e comandantul tau, asa ca ai sa i te adresezi cum trebuie si nu ai sa scoti un sunet nelalocul lui. Clar? Erian murmura in barba. Clar? Repeta Levi.
-Da, da, m-am prins. Spuse ea.
Levi se intoarse pe calcaie si inainta pana in fata usilor caldirii pe care le deschisera doi barbati inalti, imbracati in costumele de Garnizoana. Erian se stramba cand se uita pe spatele jachetei lui Levi, unde peste cele doua sabii, avea Aripile Libertatii. Voia sa aiba semnul ala, de asemenea, dar rabdarea era peste puterile ei.
Intrara intr-un hol inalt cu podeaua in stil mozaic alb si negru. Pe ambele laterale erau usi de lemn, dar naiba stia unde duceau. Erian s-ar fi dus sa inspecteze, dar Levi, desi era cu spatele la ea, era cu ochii pe ea, gata sa o prinda cu mata in sac in orice moment. Cateodata isi lua treaba de supraveghetor prea in serios, ceea ce o deranja la culme pe bruneta. Incepura sa urce niste scari de beton de undeva de pe la jumatatea holului, si urcara si urcara, trecand de urmatoarele patru etaje, pana ajunsera la al cincilea.
CITEȘTI
Aripile De Diamant: Îmblânzitoarea De Titani
Fanfiction(Nu ma urâți pentru idee) Cum ar fi dacă lucrurile din Shingeki no Kyojin nu ar fi asa cum le știm noi? Dacă câteva reguli s-ar schimba totuși iar Eren nu ar fi cine este, și Levi ar fii doar un puștan? Dacă ar exista ceva mai diferit în lumea Titan...