22 ~ Sentimentele inainte de moarte

186 27 22
                                    

Cand Erian se trezi, ramasese surprinsa sa vada ca se afla in camera ei luminata puternic de razele soarelui de dimineata. Se freca cu degetele la ochi, apoi se ridica stangaci in capul oaselor in pat, privind in jurul ei, dar era singura, probabil Seila si Ayla plecasera la bucatarie sau in alta parte. Isi dadu cearceaful in care era invelta la o parte si se ridica din pat, inercand sa nu se sprijine de nimic. Intr-adevar, abdomenul inca o durea putin, dar piciorul parea in regula. Bineinteles, nu avea voie inca sa il foloseasca la ceva greu, cum ar fi alergatul sau echipamentul 3D, asta daca nu cumva voia sa nu-l mai foloseasca de tot pentru ceva timp. 

Dar cine a adus-o aici? Isi amintea perfect ca a adormit in biroul lui Levi azi-noapte, dar a dormit atat de profund incat nu simti cand cineva a luat-o pe sus si o adusese in camera ei, asa cum presupunea Erian ca se intamplase. Se cutremura cand se gandi ca poate Levi s-a trezit si a gasit-o acolo, probabil stand cu degetele in parul lui, atat de aproape de el. Situatia dintre ei devenise mai mult decat ciudata pentru Erian care incerca sa priceapa ce ar trebui sa faca mai departe. 

Nu. Levi nu ar fi avut cum sa se trezeasca din cauza somniferelor. Cestile de ceai erau calde cand Erian le-a gasit, insemnand ca nu trecuse mult timp de cand Levi isi bause ceaiul, apoi adormi, asa ca trebuia sa fi dormit pe putin opt ore, iar ora la care Erian s-a trezit nu era cu mult trecut de ora sapte. Rasufla linistita. Clar Levi nu o gasise in biroul lui, dormind, si nici nu avea rostul sa se intrebe cine. Oricine ar fi gasit-o probabil a crezut ca i-a tinut companie pana Levi a adormit din cauza somniferelor sau il ajuta cu munca, apoi adormise si ea. Putea sa isi petreaca ziua in liniste. 

Se indrepta catre usa incetul cu incetul, apoi o deschise si pasi pe coridor, gata sa se duca afara pentru putina dezmorteala. Stia ca mai tarziu, cand Ari o va gasi treaza, aveau sa practice exercitiile acelea infernale din nou, bazate pe multe abdomene care ii provocau arsuri in interior, dar trebuia sa isi antreneze muschii. Reusi sa coboare fara prea mari batai de cap - mai greu fiind sa le urce - apoi iesi afara din camin, gasindu-i afara pe Sina si Seila, razand. 

Erian ramasese in cadrul usii, privindu-i pe cei doi, in uniforme, stand fata in fata si vorbind. Seila prinsese dintr-o data o aura diferita, parca mai vesela fata de seriozitatea si maturitatea ei, care insa nu o intrecea pe a Aylei. Dar Seila era foarte infricosatoare si dura atunci cand voia. Acum, fiind in prezenta lui Sina, parca se relaxase dintr-o data. Un zambet se afisa pe buzele brunetei, gandindu-se dintr-o data la Ayla si Twain si bratara rosie pe care blonda i-o daduse baiatului. Inca nu stia ce concluzii sa traga in legatura cu toti cei patru prieteni ai sai care par ca vor sa isi gaseasca pe cineva, dar nu stia nici ce ganduri sa aiba despre propria persoana si propriile sentimente. 

Scutura din cap. Nu trebuia sa gandeasca asa. Trebuia sa se concentreze pe recuperarea ei si pe faptul ca Martin avea sa vina curand, poate chiar azi, si sa il ceara pe Vincent. Inca nu stia ce sa faca in legatura cu asta, dar avea ea sa gaseasca la ceva cu siguranta. 

-Oh, te-ai trezit, Erian. Spuse Seila, uitandu-se catre ea, facand-o pe bruneta sa isi revina din propriile ganduri. Erian le zambi celor doi, apropiindu-se de ei, incercand sa mearga cat de normal putea, ceea ce nu deveni chiar atat de greu. 

-Credeam ca nu o sa te trezesti pana la pranz. Rase Sina. Ari ti-a dat niste somnifere puternice. Erian dadu din umeri.

-M-am trezit pur si simplu. Oricum, trebuie sa ma apuc de exercitii, asa ca a vazut-o cineva pe Ari? As cam avea nevoie sa imi dea cineva in sut in fund daca trebuie. Seila dadu din cap, in semn de nu. 

-Ma duc sa o caut daca vrei. 

-Mersi. Spuse Erian, apoi Seila pleca, lasandu-i pe cei doi singuri. 

-Dormi ca un urs in hibernare. Sina isi puse mainile in san, zambind. Te-am gasit aseara in biroul lui Levi, dormind. Am incercat sa te trezesc, dar mi-era mai mult ca il trezesc pe Levi, asa ca te-am dus in camera ta. Erian rasufla in sinea ei, usurata, acum stiind ca Levi nu stia nimic despre asta. 

Aripile De Diamant: Îmblânzitoarea De TitaniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum