19 ~ Titanida

175 25 4
                                    

Sunetul pistolului, urmat de fumul verde ce se inalta din partea cealalta a zidului o facu pe Erian sa impietreasca. Prea devreme, totul era prea devreme inca. Nu se pregatise mintal asa cum trebuie, inca nu isi puse ordine in ganduri, inca erau multe lucruri la care trebuia sa mediteze. Pericolul de a se expune in halul asta in Thoru in fata Titanilor era prea mare, prea infricosator. Era constienta ca oricine ar fi putut muri chiar si din cauza unei clipe de neatentie sau a unui pas gresit pe acoperisul unei case. 

Vincent urla catre ea, atragandu-i atentia. Erian tresari usor, apoi isi apuca cu viteza pistoalele din teaca si apasa pe un tragaci, lasand carligul sa se prinda de zidul unei case de piatra din apropiere. Ii facu un semn din cap Titanului care sari de pe zid la indemnul ei, urmat de Erian care se arunca de pe zid. Ii vazu pe ceilalti soldati cum o urmeaza, uitandu-se la fetele lor, la expresiile lor. 

Erau terifiati cu totii. Isi puneau sansele in ea, isi lasau vietile in mainile ei. Mainile le tremurau pe manerele sabiilor, dar se tineau dur de ele, trecand casa dupa casa alaturi de ea catre gaura din zid. Nu putea sa ii vada pe toti, nu putea sa ii analizeze pe toti, dar toti soldatii, oricat de inaintati in varsta sau in grad erau, creau cu totii o tensiune imposibil de neobservat. Ii vazu pentru cateva secunde pe Seila si Twain cum stateau aproximativ in centrul tuturor. La fel ca restul, erau nesiguri pe ce avea sa se intample. Dar spre diferentiere de ceilalti, ei aveau incredere. 

Erian stranse din dinti si isi intoarse capul de la restul soldatilor ce o inconjurau, axandu-si privirea inainte, catre aleile orasului pe care Vincent alerga cat putea el de repede, tinand pasul cu bruneta. Pasii lui mari si grei faceau pamantul sa se cutremure, gafaielile lui erau aproape feroce, aruncandu-si suvitele de par pe spate. Pumnii ii tinea stransi, lasand-o pe Erian sa il priveasa surprinsa de cat de repede a inceput sa semene cu un om. Alergatul, mersul, pozitia corpului atunci cand statea in picioare, felul in care isi tine mainile pe langa corp. Nu putea sa creada ca reusise sa il invete pe Vincent toate astea fara ca macar sa isi bata capul. Ayla avusese dreptate, totul se baza pe incredere si afectiune. 

-Titani drept in fata. 

Erian isi indrepta privirea in fata din nou unde doi Titani destul de inalti si musculosi, parand de parte barbateasca, asteptau soldatii sa ajunga la ei si sa se infrupte. Unul dintre ei isi puse privirea pe ea, indepartandu-se de amicul lui catre aleea pe care Vincent alerga cu viteza doar sa ajunga la gaura din zid. Bruneta isi cupla imediat lamele de otel la maner si se pregati sa se duca in spatele Titanului, dar acesta cazu la pamant, urmat de o bucata de carne desprinsa din ceafa lui si sange ce cazu ca o ploaie pe asfalt. Un soldat oarecare sari pe acoperisul unei case alaturate de Erian, apoi sari pe o alta si porni din nou in aer cu echipamentul. 

Dar ce i s-a parut ciudat a fost felul in care Titanul necunoscut o privi. Avea aceiasi ochi goi ca si restul si o urmarea insetat. Dar renuntase la grupuri intregi de soldati doar ca sa o prinda pe ea, un asa mare interes nu trebuia trecut cu vederea nici chiar pentru Erian. O privise in acelasi fel in care o privise si primul Titan pe care il intalni, cel care aproape o zdrobi cu palma lui mare pe zidul Maria, inainte ca Levi sa il ucida si sa o trezeasca pe ea la realitate. 

-Titani in dreapta si stanga. Auzi vocea puternica a unei femei ce conducea grupul din partea estica a zidului a gardei din mijloc. 

-La naiba, auzi pe cineva murmurand, de ce nu se duc la zidul interior o data? Isi indrepta privirile catre un barbat trecut de varsta mijlocie ce tocmai plescai din buze. Sunt de-a dreptul prosti sau--

Se opri din vorbit, aducand imediat tipete cum un Titan sari peste el, lasand sangele sa tasneasca in sus. Erian se opri pe acoperisul unei case, apoi se intoarse dintr-un foc catre locul in care barbatul fusese prins de un Titan, lasand sa vada unul dintre acei monstri anormali. Statea aplecat deasupra corpului barbatului, tinandu-l cu mainile la pamant, rupand si sfasiind carne cu dintii lui mari si taiosi. Titanul se uita catre ea cu ochii mari, apoi i se asternu un zambet mare si tamp pe fata, facand-o pe fata sa inghete. 

Aripile De Diamant: Îmblânzitoarea De TitaniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum