-Si apoi a spus ca suntem curajosi si avem determinare si indemanare. Spuse Erian incantata, sarind de pe un picior pe altul in intreaga bucatarie. Stai, se opri ea in loc. Asta inseamna ca Levi m-a complimentat? Mikasa incepu sa rada de expresia confuza a fiicei sale, in timp ce spala cateva vase de portelan inmuiate intr-un lighean mare de lemn plin cu spuma. Oricum, reveni Erian, facand cateva piruete in bucatarie, dand ocol unei mase mari pe care erau intinse frunze de varza, am obtinut Aripile.
Mikasa se uita la ea cum rade fericita si mai avea putin si zbura pe fereastra afara. Erian zambea cu gura pana la urechi, dand roata in dansuri si piruete prin intreaga bucatarie din tabara de Legiune. Se vedea pe chipul ei si in felul cum vorbea ca era cu adevarat incantata de faptul ca primise Aripile chiar dinainte sa dea examenele, ea si prietenii sai. Pana la urma, asta isi dorise toata viata, inca de cand a invatat sa mearga.
Il urmarea pe Eren, tatal ei, cu admiratie si mereu se interesa de planurile lui atunci cand pregateau cate o expeditie in afara zidurilor. Desi era foarte mica, isi dadea si ea cu presupusul din cand in cand si arunca cate una dintre ideile ei nebunatice care bineinteles ca erau refuzate intr-un mod subtil de Eren, explicandu-i de ce nu era bine sa faca asa cum spusese ea. Erian doar zambea, dadea din cap si ii promitea tatalui ei ca la urmatoarea expeditie, ea va veni cu un plan genial prin care se va remarca.
De atunci frica lui Eren pentru fiica lui crescuse, pentru ca stia ca in curand Erian avea sa dezvolte o pasiune mult prea mare pentru armata si Legiunea de Recunoastere, dar cum ii putea interzice unui copil sa nu aiba parte de vise si distractie. Cand implinise zece ani, Erian descoperi echipamentul multiaxial al tatalui ei si intr-o seara il fura, incercand sa invete de un singura cum sa-l foloseasca. Cand implinise 12 ani, lua costumul mamei sale, iar cand implinise 13 deja iesea in afara zidurilor, carand-o pe Ayla dupa ea.
Erian se aseza in final pe unul dintre dulapurile bucatariei usor intunecate, facuta aproape in totalitate din lemn. Erian lua un mar din cosul mamei sale, mere pe care le adunase chiar in dimineata aceea pentru a pregati o placinta pentru intreaga clasa a fiicei sale. Eren decise ca Mikasa sa stea in tabara Legiunii in caz ca Titanii ar fi atacat si Shiganshina, asa Mikasa era in siguranta, chiar sub nasul lui.
-Mama, tata vrea sa captureze Titani ca sa vada daca ii pot controla? Mikasa se opri din spalat vasele pentru o secunda, apoi se uita la Erian.
-Ce vrei sa spui? Murmura ea.
-Nu sunt proasta. Spuse Erian, aruncand marul inapoi in cosul de langa ea. Se dadu jos de pe dulap, inaintand cativa pasi catre mama ei. Tata crede ca pot controla Titanii doar pentru ce s-a intamplat in Thoru? Chicoti. Pentru ca eu cred ca este o mare prostie. Mikasa incepu sa chicoteasca la randul ei.
-Cine stie ce are tatal tau in cap. Stii ca uneori exagereaza si face lucruri doar ca sa fie sigur. Erian dadu din cap si se sprijini de dulap langa mama sa.
-Chiar crezi ca pot sa fac asta? Murmura Erian, atragand din nou privirile Mikasei. Chiar crezi ca as putea sa am un fel de abilitate speciala ca sa pot controla Titanii? Nu ma intelege gresit, rase ea, chiar ar fi super. Asa am putea scapa definitiv de ei si in plus, mereu mi-am dorit sa fiu cu ceva speciala fata de ceilalti, doar ca... Isi pleca privirile in jos, incepand sa bata cu unghiile sale usor lungi in lemnul dulapului. Dadu din umeri, aproape nestiutoare. Nu putea sa mai deschida gura.
Tot ce ii spusese Levi atunci cand se trezise din inconstienta dupa lupta din orasul Thoru a fost ca Eren vrea sa captureze Titani ca sa o testeze, sa isi poata da seama de ce poate fiica lui sa faca. Dar cine ar vrea sa se riste doar pentru teoria lui? Era Comandantul, intr-adevar, dar chiar putea sa se joace in asa fel cu vietile oamenilor, iar ei sa accepte fara comentarii sa se avante intr-o misiune asa periculoasa si sa captureze Titani? Trebuia sa fie nebun de-a dreptul.
CITEȘTI
Aripile De Diamant: Îmblânzitoarea De Titani
Fanfiction(Nu ma urâți pentru idee) Cum ar fi dacă lucrurile din Shingeki no Kyojin nu ar fi asa cum le știm noi? Dacă câteva reguli s-ar schimba totuși iar Eren nu ar fi cine este, și Levi ar fii doar un puștan? Dacă ar exista ceva mai diferit în lumea Titan...