-Asta e putin distractiv. Zambi Twain, aruncandu-se de pe creanga unui copac. Apasa pe tragaciul armei sale, zburand in jurul Titanului, in timp ce acesta il urmarea cu privirea si umbla cu mainile lui mari dupa el, doar-doar sa-l prinda. Vincent marai imediat ce Twain se aseza pe acoperisul caminului.
-Nu il mai sicana atat. Striga Seila catre satenul care radea cu gura pana la urechi de Vincent si fata bosumflata a acestuia. O sa-l enervezi. Twain dadu din umeri.
-Scopul era sa il distram. Ce e un joc fara pierderi? Seila isi dadu ochii peste cap, dandu-si suvitele castanii desprinse din coada ei dupa ureche, apoi apasa pe propriul tragaci, aterizand langa Erian care statea langa Vincent, incercand sa-l consoleze.
-Gata, Vincent. O sa-l prinzi tu pana la urma si cred ca o sa-ti dau voie sa te joci putin mai mult cu el. Spuse Erian catre Titan care marai suparat.
-Te-am auzit! Striga Twain din locul lui, apoi veni catre cele doua fete. Vincent il privi cu ochii mari pe saten si isi ridica palma grea. Dadu sa-l loveasca, dar acesta se feri la timp, cazand pe jos, speriat. Hei! Spuse el. Asta nu a fost prea frumos. Seila si Erian incepura sa rada zgomotos, iar Titanul zambi la randul lui, retinut.
-Hai sa mai dam o tura. Spuse Seila, batandu-l pe Twain pe umar, apoi se arunca pe o creanga a unui copac, asteptand ca Twain sa se duca la locul sau.
Erian se uita la cei doi cum stateau pregatiti numai cu manerele armelor, fara sabii cuplate, asta pentru a nu-l speria pe Vincent si oricum nu le-ar fi folosit la ceva. Stia ca pe undeva era ascunsa si Ayla, asteptand ca ultima partida din joc- ca un fel de leapsa- sa inceapa. Erau toti imbracati in uniforme, cu pelerinele verzi in jurul lor, pregatiti de start.
Antrenamentul cu Vincent mergea din ce in ce mai bine, iar Titanul chiar invatase sa ii accepte pe ceilalti adolescenti si pe cei din Ordin, desi nu intelegea exact ce voiau acei oameni minusculi sa spuna. Cumva, doar Erian reusea sa discute cu el, chiar daca el nu vorbea, dar se intelegeau unul pe altul. De atunci il lasau liber in tabara, iar de cele mai multe ori, Erian dormea afara cu el. Nu ii mai era teama de el, teama ca ar putea sa o ucida, iar lui Vincent nu ii era frica de ea sau de oamenii din jurul lui. Erian obtinuse o mare incredere din partea Titanului, lasand teama de o parte, ascultand de sfatul Aylei. Si pentru asta, Erian nu putea sa-i multumeasca prietenei sale inde-ajuns. Si totodata, trebuia sa-i mutumeasca si lui Ankzahm pentru ca a reusit sa ii arunce orgoliul deoparte.
-Gata? Intreba Erian pe Vincent, mangaindu-l pe laba piciorului. Titanul se uita la ea si marai, aproband, apoi Erian isi ridica bratul pentru cei trei prieteni ai sai. Start.
Twain, Ayla si Seila pornira toti deodata, iesind de printre frunzele copacilor, fiecare apucand cate o directie. Treceau unul pe langa altul in viteza, in jurul lui Vincent care se rotea de jur imprejurul sau, numai numai sa prinda in mana pe unul dintre cei trei. Bineinteles, nu avea sa ii omoare sau ceva de genul, doar sa ii prinda si sa faca haz pe seama lor. Vincent urla dezaprobator cand o scapa pe Ayla printre degete, asa ca se opri din alergat dupa ei si se lasa sa cada pe pamant, privind-o pe Erian cum rade de el.
Erian incepu sa il mangaie.
-Data viitoare ii prinzi tu. Cei trei coborara langa Erian o data ce il vazura pe Vincent cum renunta la a se juca cu ei.
-Sunt bun la jocul asta. Zambi Twain.
-Am sa-l las pe Vincent sa iti rupa oasele daca il mai superi atat. Se incrunta Erian.
-Asta a fost super. Cei patru se intoarsera catre Sina care alerga catre ei, de asemenea imbracat in uniforma, extaziat si cu un zambet mare pe fata. Se opri numai cand a ajuns in fata Titanului, salutandu-l vesel. Buna, Titanule. Eu sunt Sina. Pot sa ma joc cu tine? Vincent il apuca in mana si il ridica pana in dreptul ochilor lui, privindu-l ca si cum nu era nimic altceva decat un gandacel de care ti se face mila ca sa-l zdrobesti. Titanul ii dadu drumul deodata, dar Sina cazu in picioare, agil si elegant ca o pisica. He he, nu ma placi prea mult, nu-i asa?
CITEȘTI
Aripile De Diamant: Îmblânzitoarea De Titani
Fanfiction(Nu ma urâți pentru idee) Cum ar fi dacă lucrurile din Shingeki no Kyojin nu ar fi asa cum le știm noi? Dacă câteva reguli s-ar schimba totuși iar Eren nu ar fi cine este, și Levi ar fii doar un puștan? Dacă ar exista ceva mai diferit în lumea Titan...