Fumul se ridica imprejurul orasului, in timp ce tipetele oamenilor se auzeau chiar si din celalalte orase alaturate. Oamenii fugeau cat ii tineau picioarele, carand dupa ei saci in care aveau cateva provizii, incercand sa ajunga la zidul interior si sa treaca de porti, sa ajunga in siguranta. Femei tinand copii de mana si alergand chiar si in picioarele goale, pentru ca papucii li se pierdusera pe drum, dar cine se incumenta sa se intoarca si sa-l gaseasca cand Titanii erau asa aproape. Altii priveau inmarmuriti la zidul spart si la multimea de Titani ce se apropiau de ei. Intrara deja in jur de 10 Titani, strecurandu-se printre case.
Dar orasul era cutremurator de privit. Erian inlemni. Desi majoritatea oamenilor se indreptau in graba catre portile interioare, alte sute de cadavre zaceau in balti de sange pe drumuri. Titanii distrugeau totul in cale, case, cladiri, poiene, agricultura, depozite si hambare cu animale, in timp ce racneau furiosi, dornici de mai multa hrana. Unul dintre Titani apuca un bou mare si frumos si ii rupse capul cu dintii sai deformati. Un altul lovi acoperisul unei case si isi strecura mana ridicol de mare in interior, apucand in pumn doi barbati. Ii dusera catre gura enorma si musca din corpurile lor, sangele tasnind ca un gheizer, in timp ce acestia tipau si racneau.
Erian se dadu un pas in spate in timp oamenii erau striviti sub picioarele namilelor, apucati, mancati, macelariti de aceste masini de ucis. Nu putea sa isi miste corpul, ii era imposibil sa mai si gandeasca. Tot ce vedea era dezastru in timp ce cerul sangeriu se cobora deasupra orasului. Frica. Frica puse stapanire pe ea. Era prima oara cand vedea un Titan cum isi consuma prada, cu fetele diforme, cu parul ciufulit, cu ochii goi, dornici de a vedea moarte. Cum au putut sa intre? De ce se simtea asa? Isi amintea clar cand spunea continuu ca va merge si va ucide Titanii, ca isi va apara prietenii. Acum de ce statea blocata in varful zidului?
Vazu o strafulgerare prin fumul gros ce se ridica din cladirile distruse, ca mai apoi unul dintre Titanii grasi sa cada la pamant, cu gatul plin de sange si ceafa lipsa. Seila sari pe acoperisul unei case, apoi disparu la fel de repede, in timp ce isi schimba lamele sabilor.
Trebuia sa lupte, trebuia sa miste, trebuia sa isi recapete controlul. Dar era prea mult pentru ea. Erian se dadu un pas in spate si stranse din dinti cand vazu un alt Titan cum venea direct spre ea cu pasi grei. Ochii lui erau fixati asupra ei, in timp ce se misca catre ea leganat. Se apropie de zid, iar Erian paraliza de frica, privindu-i gura enorma, dintii galbeni si crapati, ridurile proeminente. Titanul se opri in fata zidului, in fata ei, apoi scoase un sunet ca un tipat ce o facu pe Erian sa cada pe jos, privind Titanul.
Namila isi ridica mana cu greu si isi intinse palma, dar cand sa o loveasca, sangele tasni din spatele lui, apoi gatul si obrajii trasi i se umplura de sange. Se clatina inainte si inapoi, apoi se prabusi la pamant. Erian se ridica imediat in picioare si inainta pana la marginea zidului, privind la cadavrul Titanului. Era taiat prin mijlocul burtii, cateva rani pe picioare, dar lovitura de gratie veni in spatele cefei. Erian rasufla usurata.
O mana o apuca imediat de guler si o trase in sus, lasand-o pentru cateva momente in aer. Stranse incheietura mainii, incercand sa se elibereze, dar nu putu.
-Ce naiba crezi ca faci, idioato? Auzi vocea lui Levi in urechile ei. Isi deschise ochii, vazandu-l incruntat. Raspunde! O scutura de cateva ori, incercand sa o trezeasca la realitate.
Erian se trase din mana lui si se dadu inapoi cativa pasi, privind catre ghetele sale.
-Daca nu as fi ucis Titanul ala, erai facuta ferfelita. Unde iti sta mintea sa te expui in halul asta? Erian se uita la el. Era echipat, avand pe deasupra costumului pelerina verde insemnata cu Aripile Libertatii. Parul ii era ciufulit si avea o vaga expresie de manie in ochii. Unde iti sunt cuvintele acum? Nu spuneai tu ca o sa ucizi fiecare Titan in parte? De ce nu esti pe campul de lupta? Oamenii mor cu fiecare secunda pe care tu ti-o petreci aici, privind toate astea, dar nu faci nimic. Levi se apropie de ea si o apuca de brat. Ai vrut sa faci parte din Legiune, ti-ai pus viata in pericol, acum nu mai poti da inapoi. Erian il privi cu ochii mari. Du-te acolo si fa ceea ce ai spus ca o sa faci, clar? Daca tu vrei sa lasi omenirea sa moara, ai putea la fel de bine sa pleci. Dar nu sta aici si nu privi cum toti mor.
CITEȘTI
Aripile De Diamant: Îmblânzitoarea De Titani
Fanfiction(Nu ma urâți pentru idee) Cum ar fi dacă lucrurile din Shingeki no Kyojin nu ar fi asa cum le știm noi? Dacă câteva reguli s-ar schimba totuși iar Eren nu ar fi cine este, și Levi ar fii doar un puștan? Dacă ar exista ceva mai diferit în lumea Titan...