Capitolul 31 ~ Voi vorbi din cauza impulsului

158 15 6
                                    

Murmurele nu incetau sa se auda. Era respingator sa auzi asa ceva pentru ca simteai in interiorul tau o sentiment puternic, iar acela nu era repulsia. In primul rand era mila. Apoi parerea de rau, sa poti face ceva ca sa ii ajuti, insa cand iti dadeai seama ca nu poti face nimic pur si simplu iti luai privirea de la asemenea fiinte ce te implorau sa le arati mila.

Insa asta nu o afecta pe Binny. Statea cu mainile in san, privind o bucata de paine cum este aruncata in mijlocul tarcului de animale, umplandu-se de noroi. Asta insa nu opri oamenii sa se arunce asupra ei si sa se bata, rupand bucata de paine in atatea bucati incat fiecare apuca sa manance doar cate o firimitura murdara cu gust de noroi. Era uscata si tare, rupandu-le dintii. Insa nici asta nu ii oprea.

Si da, erau oameni. Oameni dezbracati, slabi, cu pielea inghetata, stand ghemuiti unul intr-altul pentru caldura, insa degetele le degerara, ca si organele genitale, dintii le clantaneau in gura si ar fi dat orice ca sa intre la caldura. Insa ochii lor nu mai erau umani. Expresia lor era asemenea bestiilor infometate care nu simt nicio compasiune pentru prada lor.

Octavius fluiera puternic, facandu-i pe toti, barbati, femei si copii, sa vina cu pasi mari catre el, agatandu-se cu mainile de gardul inalt de lemn. Se uitau la el de parca l-ar fi implorat sa ii hraneasca si sa le ofere adapost. Insa Binny observa ceva mai mult de atat. Erau supusi stapanului lor ca niste caini, erau dresati sa asculte de Octavius si sa ii manance din palma atunci cand li se ordona, sa dea laba, sa se rostogoleasca, sa alerge neincetat pana picioarele le cedeaza, sa se loveasca cu capul de perete pana si-l sparg. Sa atace, sa isi tina prada in dinti, sa il sfasie chinuitor, apoi sa il omoare cu cruzime. Si toate astea fara sa comenteze, fara sa arate o expresie ca i-ar parea rau sau sa arate nesupunere fata de stapanul lor.

Octavius prinse un barbat cam de 40 de ani, schilod si tras la fata, de obraji, strangandu-i chipul in mainile lui puternice. Barbatul icni, insa Octavius nu ii dadu drumul. Ci parca mai tare il strangea, aratand in ochii lui caprui mai multa pofta de a vedea durere si supunere. Un zambet ii brazda buzele, apoi isi lasa mainile sa slabeasca stransoarea, iar barbatul schelalai ca un caine, asteptand o rasplata. Octavius rupse o alta bucata de paine, groasa cat un deget, si i-o puse personal in gura barbatului.

Binny se uita inexpresiva. Asta era ocupatia principala a lui Octavius. Sa petreaca timpul in compania animalelor lui carora el le spune oameni ce ar putea ajuta la eredicarea rasei inamice. Insa Binny le spunea mai degraba experimente. Oamenii acestia au fost capturati, torturati de catre insusi Octavius in cele mai crunte moduri, apoi inchisi fara mancare si apa. Iar cand Octavius credea de cuviinta, ii scotea afara in frigul iernii pana pielea le ingheta si nu mai simteau nimic, apoi le taia organele genitale, pana ramaneau fara simturi si constiinta. Si fara speranta si umanitate in ochi.

Binny fusese si ea asa candva, dar nu chiar asa. A fost gasita de Octavius intr-un sat din departare care fusese abandonat. Isi pierduse familia si prietenii intr-un incediu din satul ei natal care afectase padurile si campiile pe zeci de kilometri. Nu isi amintea cum scapase sau daca o ajutase cineva. Insa Octavius a gasit-o, a adus-o aici, apoi a invatat-o cum sa creasca ca un Titan. Dar cand a developat propria constiinta si vointa, a fugit in interiorul zidurilor, refuzand sa isi foloseasca puterile.

Apoi Heidi a murit si totul s-a schimbat.

Acum lupta nu impotriva rasei sale umane, lupta pentru razbunare, lupta ca sa arate ca oamenii chiar erau slabi si inconstienti de alegerile lor. Iar Erian, dintre toti oamenii, era cea pe care voia sa se razbune cel mai tare. Ar fi trebuit sa arate forta in fata tatalui sau si sa isi protejeze prietenii, sa o protejeze pe Heidi in timpul capturarii Titanului. Insa ea nu a facut nimic, doar a stat deoparte asteptand ca totul sa se termine. Ea era in siguranta, iar Heidi murea.

Aripile De Diamant: Îmblânzitoarea De TitaniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum