Capitol necorectat
A doua zi de dimineata, Rose veni dupa Erian in camera in care o conduse Sina si Maria, cei doi frati mai mici ai blondei. Plecara amandoua calare inapoi in Tabara Legiunii de Recunoastere, uramand cateva zile mai tarziu sa vina si Yvan, impreuna cu Maria si Sina. Drumul a fost tacut, Rose refuzand sa ii dea vreun detaliu oricat de mic in legatura cu Titanul care o astepta acolo. Isi pastra atitudinea rece si dura fata de bruneta, incercand sa ii ignore intrebarile si atitudinea mult prea vesela pentru acea situatie.
Erian aflase ca a fost adusa acolo de cativa soldati din Tabara din spatele zidului Maria imediat ce lesinase in casa lui Ankzahm- sau mai degraba cabinetul lui- si statu inconstienta in jur de doua zile din cauza sedativelor mult prea puternice. Iar in tot timpul asta, capturarea Ttanului s-a desfasurat, avand pierderi groaznice, dupa cum era si ea constienta. Dar era un lucru tare important, cel putin asa ii spusese Rose, si nu ar trebui sa se planga sau sa iba vreun regret sau vreo urma de nevinovatie.
-Ayla si restul sunt bine? Intreba Erian. Se simtea groaznic ca nu intrebase pana acum pe nimeni de starea de sanatate a prietenilor sai, desi s-a intalnit cu tatal Seilei (oarecum) si interactinase si cu Eren care o conduse spre Tribunal.
-Toti sunt bine. Ii raspunse Rose. Fata de aura rea pe care o arunca inainte de aceste evenimente, acum era doar dura, serioasa si usor revoltata, daca o intrebai pe Erian. Insa nu voia sa intrebe si de ce Rose se simte asa, pentru ca oricum nu i-ar fi spus. Vor veni in Tabara ceva mai tarziu, dupa ce Ankzahm se asigura ce sunt perfect in regula. Jacob si-a rupt bratul. Erian inghiti in sec. Se putea intampla si mai rau, dar era usurata ca nimeni n-a patit ceva grav.
Mainile incepura sa ii tremure pe fraiele calului sau negru care mergea intr-o alergare usoara. Ave o apasare pe piept si nu stia daca se datoreaza faptului ca situatia deveni mult mai complicata si a afat atat de multe lucruri intr-un timp asa scurt, sau doar pentru ca ii lipsea increderea de sine.
-Rose, mi-e frica. Murmura ea, fara sa o priveasca pe blonda, care la randul ei, nu o privi pe Erian. Voi stiati de la inceput ce as putea sa fac, parintii mei stiau asta. Martin mi-a spus ca sunt un pericol. Asta inseamna ca sansele ca sa pot controla Titanul sunt mici? Glasul se sparse incetul cu incetul, lasand loc tacerii. Rose se incrunta, apoi ofta zgomotos.
-Trebuie sa recunosc ca esti tare enervanta. Sigur, va fi foarte greu sa controlezi Titanul. Pana la urma, cine stie ce iti poate face, tie sau celor din jur. De aceea voi sta cu tine mai mereu. In plus, spuse dupa o pauza de cateva secunde, am sa fiu supraveghetorul tau pana inveti sa-ti controlezi puterile ciudate si sa le folosesti.
-Asta inseamna ca Levi--
-Uita de el. O intrerupse Rose brusc. Erian arunca o privire catre ea, dar ca de fiecare data, Rose nu ii impartasea privirile. Levi are mult mai multe treburi de facut decat sa stea cu tine, e o personalitate importanta pana la urma in randul soldatilor.
-Chiar si asa, ar trebui sa vorbesc cu el. Se incapatana Erian. Adica, ultima oara cand am vorbit cu el a fost in Tabara, cand Ankzahm mi-a dat sedativul ala. Nu am apucat sa-i vorbesc dupa ce am iesit din Tribunal.
-Si nici nu va fi nevoie sa vorbesti cu el. Rose o privi cu coada ochiului, apoi opri calul exact la intrarea in tabara. Se dadu jos de pe cal, uramata de Erian, apuca fraiele si pornira pe jos printre cladirile Taberei Legiunii.
Insa atmosfera era tare ciudata. Corturile erau stranse, lazile cu provizii disparute lasand in urma doar scoala, caminul si Logos, cladirea in care Eren isi avea biroul. Trecuse aproape o saptamana de cand Erian nu a mai fost in Tabara, dar asta nu ii raspundea la intrebarea "Unde au disparut toti?" Nu era nicio persoana acolo, niciun cal, nimic. Intreaga tabara avea aspectul unui depozit parasit, ce imprastia mister in jur, un aer rece, ceea ce o facu pe Erian sa vrea sa se imbratiseze, desi si ea si Rose purtau uniformele.
CITEȘTI
Aripile De Diamant: Îmblânzitoarea De Titani
Fanfiction(Nu ma urâți pentru idee) Cum ar fi dacă lucrurile din Shingeki no Kyojin nu ar fi asa cum le știm noi? Dacă câteva reguli s-ar schimba totuși iar Eren nu ar fi cine este, și Levi ar fii doar un puștan? Dacă ar exista ceva mai diferit în lumea Titan...