-Damla kaçırılıyor-

9.4K 325 18
                                    

Fotoğrafta bulunan bir erkek eli ama damlanınki gibi hayal edin bulamadım çünki.
(Mert anlatır)
Mesaj hâlâ aklımdan çıkmıyordu. Damlayı kaçırmak,sevgilisi olmasını sağlamak. Asla izin vermem o şerefsiz her kimse! Bi düşündüm mesajı gönderen kim olabilir diye.
1. Rüzgar şerefsizi olabilir evet o isim uyumu dedi. RüzDam. Evet bu şerefsiz bizim tayfaya haber verdim. Toplanıp şerefsiz rüzgarın kaldığı eve gittik.
Ama o orda yoktu. Damlayı telefonla aradım..
Açmıyordu...
Tekrar, tekrar, tekrar...
Açmıyor ya of. Kahretsin!
Ben bu rüzgar şerefsizinin gelmişini geçmişini stop sakin dedi arkamdan bir ses.
Bu Cem'di benim arkadaşım,bizim tayfadan.
-2 gün sonra-
Damladan hâlâ haber yoktu. O mal %100 kaçırmıştı damlayı. Nerden bulucam onu ya!!
Telefonuma mesaj geldi. Telefonu elime alıp mesaja baktım.
Gönderen: Gizli Numara
Mesaj: Ooo Mert bey. Hâlâ bulamadınız mı Damlayı. Aramaya devam et anca seneye bulursun onu sen! Bu arada evime gelmişsin,ben senden akıllı çıktım ve geleceğini tahmin edip kaçtım. Sana damlanın elimde olduğunu gösteren bir fotoğraf atıcam .dedi ve attı..
Eli bağlı bir fotoğraf atmıştı. Şerefsiz b*klu
Ebesinin ecdadını.
Damlasız 2 günüm geçmişti, geçmişde sayılmaz uykusuz bir Mert. Kendime dikkat etmiyordum, damla olsa keşke..
(Damla Anlatır)
Noluyo be? Gözlerim kapalıydı,soğuk bir depodaydım. Elim ayağım hass*kt*r bağlıydı.
Off. Bağırmaya başladım.
"Imdat kimse yok mu?"
"..." Ses gelmedi bir daha bağırdım.
"Lan kimse yokmu?"
En sonunda ses geldi gözümün bağını açtılar ama elim hâlâ bağlıydı.
Karşımda bir adam duruyordu. Mert'e mesaj gönderen kişi olarak düşündüm ve evet tahmin doğruydu. Bu o şerefsiz.
"Öldürecek Mert seni şerefsiz!"
Debelenmeye başladım sandalyede.
"Ow sevgilisi bu prensesi zamanında bulabilecek mi acaba dedikten sonra koca bir dikdörtgen şeklindeki fanıs gibi bir yere koydu. Içine hortumla su açtı. Az geliyordu ve acı çekerek ölmemi istiyordu. Suyu önce ayaklarımda hissettim daha sonra bacağımda...
İçine elektrik kablosu attı. Su geldikçe çarpılıyordum. Of canım çok yanıyor.
"MERT kurtar beni lütfen !!!"
Sonrasını hatırlamıyorum bayılmışım galiba!!

Selam arkadaşlar;
Sizi bekletmek istemedim bu yüzden de bölümü paylaştım iyi okumalar.
Lütfen yorum yapın vede oy verin :)

Psikopat Aşık(Düzenleniyor!!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin