Biz Varız Sen Değil

3K 137 8
                                    

(Damla anlatır)
Of ne oluyor ya? Sinema kapısına kadar gidip dönen tek insan olarak tarihe geçicem. Zaten Mert'in tavırları da hayra alamet değil. Şuan cekistirilerek arabaya biniyorum. Beni çekiştiren insan "SELİN". Of ya..
Arabaya zor olsada bindim. Mert evlenme teklifi mi edecek diye düşündüm bir ara da bu öküz onları düşünemez. Derken eve geldiğimizi fark ettim. Selin beni kapıya bırakıp gitti. Anahtar yardımıyla kapıyı açtım. Ne? Ne? Yerler?! Kıpkırmızı kan? Noluyor ya? Merdivenlere kadar uzan kanları takip ettim. Kanların sonu boş ve büyük odaya denk geliyordu. İçeri girdim. Yerde gül yaprakları,kokulu mumlar ve özenle hazırlanmış bir masa.. Noluyor lan? Kanlardan sonra bu masa,bu mumlar,gül yaprakları....
Diyordum ki Mert Ulusoy geldi.
"Aşkım.."
"Ödüm koptu ya. İyi yaşıyorsun.
"Bu masa ne diye sormıycak mısın?"
"Hayır."
"Peki ben açıklıyorum o zaman,*diz çöktü ve*
"Benimle sonsuzluğuma giden yolda yürür müsün?"
Oha bu evlenelim diyo. Mert bana romantik cümleler söylüyor? Sonsuzluk diyo? Sonsuzluk...
Düşüncelere dalmışken Mert'in sesiyle irkildim.
"Cevabınızı alalım damla hanım.."
Onu seviyorum,hemde çok e o zaman neden evet demiyorum? Çünkü korkuyorsun Damla kork-u-yor-sun! Hayır korkmuyorum. İnsan sevdiğinden Korkmaz.
"Evet Ulusoy olmaya EVET diyorum.."
Güldü, benden mutlu görünüyordu.
"Seviyorum seni ya..."
"Bende seni" diyebildim sadece.
İstemiyor muydum bilmiyorum,ben hiçbirşey bilmiyorum,evlilik aklımın ucundan bile geçmiyordu. Tamam hastanede okey teklif etti ama bilmiyorum..
"Mert ben korkuyorum.."
"Neyden korkuyorsun?"
"Bilmem korkuyorum."
"Tek başına korkamassın ben izin vermiyorum.! Korkulacak bişey varsa beraber korkucaz. Sen değil, ben değil *biz* üstüne basarak söylüyorum biz!"
"Seni seviyorum. Söz veriyorum bundan sonra ne ben, ne sen varsın biz varız."
"Ha şöyle.."
Sarıldı bana bende kollarımı onun beline koydum. Yüzümü ellerinin arasına aldı.
"Sen Hep benimdin şimdi tamamen benimsin..."
Ve dudakları dudaklarımla buluştu. Zafer kazanmıscasina öpüyordu, ve evet zafer kazanmıştık o değil,ben değil,biz mutluluğun bir zaferini daha kazanmıştık...
Selam arkadaşlar ;
Uzun süre sonra yeni bir bölüm. Okuma artıyor,beğeniler artıyor. Arkadaşlarınıza da tavsiye edin okusunlar,okusunlar ki kitap olsun. Düşünsenize imza günü oluyor hepinize tek tek imza atıyorum,tanışıyoruz,belkide arkadaş oluyoruz. Güzel olmaz mı? Hepinizi seviyorum yeni bölümle görüşmek üzere...
:)

Psikopat Aşık(Düzenleniyor!!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin