Mertin Süprizi

6.8K 260 4
                                    

(Damla Anlatır)
Eve geldiğimizde Mert beni çekiştirerek  bahçeye çıkardı. Gözlerimi bağladı. Of ya.
"Geldik dedikten sonra gözlerimi açtı. Omg bu bana ağaç ev mi yapmıştı,hemde kendi elleriyle.   Karşımda görmesem inanmam ama yapmıştı. İç dekorasyonu bile yapılmıştı. Bunu tek başına yapmış olamazdı dimi.
Sanırım şaşkınlığımı gizleyemedim. Çünkü Mert sırıtıyordu. Hemde gereğinden fazla.
"Çok beğenmişe benziyorsunuz hanım efendi."
Dedi ve ben ona sarıldım. Hemde sımsıkı,hiç sarılmadığım kadar.
"Boğmaya mı çalışıyorsun bu yakışıklıyı."
Hah?yakışıklı tamam biraz taş olabilir. Biraz mı baya damla saçmalama gene iç ses devreye girmişti. Bu iç sesle tartışmayı bırakmam gerekiyor.
"Ne düşünüyorsun ufaklık?"
Seni diyesim vardı ama demedim.
"Cevap alamadım."
"Hiçççç"dedim.
Peki gel benle dedi ve ağaç eve doğru gittik. Oha içerisi çok güzel dizayn edilmiş. Bayıldım ya. O psikopat böle şeyleri nasıl düşündü acaba. En çok onu merak ediyorum.
"Mert bunların hepsini sen mi yaptın ya?"
"Yok ben yapmadım hizmetçiye yaptırdım"
Al işte ya romantizmin içine ettin.
(Mert Anlatır)
Damlayı sinir etmek her zaman olduğu gibi hoşuma gidiyordu. Insan sevdiğini sinir etmeyi severmiş. Damla yanımda olduğundan beri kimseye zarar vermedim ama damlayı kaçıran o şerefsize bunu ödeticem. Dedikten sonra telefonum çalmaya başladı. Gizli numara arıyordu. Şerefsiz rüzgar arıyordu %100,açtım telefonu
- Kurtarmışsın Prensesi.
- Damlaya prenses deme lan mahvederim seni.
- Gelip etsene hadi adamlarım anında evine gelip damlayı alır götürür. Bu sefer elimden sağ alırmısın bilemem.
- Sen varya.
O anda yanıma damla geldi kimmiş o dedi rüzgar şerefsizi onu duymuş olucak ki bağırdı damla diye.
- Sus! Dedim uyarıcı bir ses tonuyla rüzgar şerefsizine.
Ve telefonu kapattım.
"Kimdi o?"
"Gereksiz biri"
"Kimdi Mert"
"Seni kaçıran şerefsiz tamam mı."
"Sen beni kaçıranı tanıyordun yani?"
"Düşmanım!"
"Tmm yeter."
"Lütfen damla büyütme ben bu adamdan seni korumaya çalışıyorum."
"Tamam bişey demedim dedi ve eve girdi.
Merhaba arkadaşlar bana ulaşabileceğiniz bir sayfa açıcam Facebook'tan sayfayı açınca zaten bilgi vericem. Şimdi +10 vote'de yeni bölüm gelir.

Psikopat Aşık(Düzenleniyor!!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin