(Mert Anlatır)
Hatırlatma:
En son damla ve Mert arabada konuşuyorlardı. Mert " yok yere mi delirdik."dediDevam...
"Yok yere mi delirdik".dediğimden sonra damlanın tuhaf bakışlarını üstümde hissettim. Ne bakıyorsundan daha "çok önüne dön lan"bakışı attım. Sırıttıyordu. Sonra sırtıma yumruk atıp konuştu:
"Bi teklifim var."
"Neymiş o "damla çikolata" lakabı yakışmıştı isminden aklıma geldi.
" 1.si bana damla çikolata deme güzelim kelimesini tercih ederim. 2.si de senle bir iddia'ya girelim."
"Nasıl bir iddiaymış bu."
"Acı biber yiycez sende bende şöyle olucak; masanın üzerinde 50-55 tane "acı biber" olucak ve yanımızda da 2 sürahi dolusu buzlu su."
Sözünü bitirmesine izin vermeden konuştum
"Ee anlamadım sonra."dedim ve devam etti.
"Sonra 50-55 taneyi yiyebileceğimiz kadar yiycez ama şöyle bişey var buzlu suya dokunmadan öylece karşımızda duracak ve 50-55 acı biberi kim önce bitirirse vede su içmeden kim durursa o kazanacak."
"Fikrini beğendim de kazanan kaybedene ne yaptıracak."dedim ve sırıttım.
"Ben kazanırsam okula gitmeyi kabul edeceksin ve böyle yarı sadist yarı psikopat karışımı insan halinden vaz geçeceksin kaslı jojuk."
Bana kaslı çocuk pardon jojuk demesi hoşuma gitmedi değil hani. Ama okul konusu sinirimi bozmuştu, gerçi benim kazanacağım %100 hatta %1.00000. Ben ondan ne istesem acaba?
"Ben kazanırsam hem benim sevgilim olucaksın gerçi bu "sevgili" meselesi her türlü olucak da. Neyse devam ediyorum sözüme benimle aynı evde ve aynı odada uyuyacaksın kabül mü ?"
(Fesat anlamayınız lütfen ben düzgün ve anlayışlı bir girl olduğum için lütfen yani :D)
Gözleri fal taşı gibi açıldı, kesin fesat algıladı gerçi benim gibi birinden fesat anlamamak mümkün mü?
"Oha yanlız. Aynı ev, aynı oda, belki senin aklında aynı yatakta kalmak bile vardır dimi."
"Fena fikir değil aslında aklıma getirdiğin için sağol."
"Kabul etmiyorum dedi.
"Öyle bir kural yok güzelim." Dedikten sonra sırıttım .
Sırtıma gene vurdu.
"Iyi alıştın bu vurmaya sen." Elini tuttum bileğini sıktım.
"Sana zarar vermek istemiyorum ufaklık ama şu vurmaların sırtımı çürütüyor."
"Bırak bileğim acıyor ya."
Bıraktım bileğine baktı kızarmıştı.
"Özür dilerim bi an kendimden geçtim."
Yüzünü arabanın camına döndü kollarını birbirine doladı kulaklığını çıkarıp telefonundan müzik dinledi
Sesi ta buraya kadar geliyordu. Ne şimdi bu efkarlanıyor muydu? Belki de eski sevgilisini özlüyordur. Yemin ederim öyle bişey varsa önce o çocuğu sonrada Damlayı gebertirim. Kulaklığını çıkardım.
"Hayırdır efkarlanıyor musun?"
"Sanane pardon."
"Eski sevgilini mi özledin he?"
"Ne saçmalıyorsun sen Mert ya sus ve sür şu arabayı hem 2 saattir yoldayız daha ne kadar gidiceğiz?"
Arabayı durdurdum aniden fren yaptım doğrusu kafasını torpidoya kafasını vurmuştu . Ha s*kt*r kanıyor lan.
Eliyle kapattı bana göstermemeye çalıştı. Elini çektim.
"Kanıyor bırak da pansuman yapıyım dedim
"Istemez!"
Sert çıkışmıştı, bir yanım damla haklı diyor diğer yanım sık boğazını gebert. Ama damlaya zarar verince içimde bir yerlerde uzay boşluğu gibi boşluk oluşuyordu,içinde kayboluyordu ben ve duygularım...
Noluyo lan bana duygusallaşıyor muyum ben ne ? Yada daha çok kalbim olduğunu hissettim. Geçmişte kaybolmuştu ve nerde olduğunu tekrar damla bana gösterdi,onun yanında kalp atışlarım hızlanıyor, psikopat Mert Ulusoy gidiyor yerine âşık Mert Ulusoy geliyordu. Arabayla evime geldim. Damla da peşimden geldi. Bir de iddiamız vardı. Evde acı biber hersaman bulunurdu bu sefer gereğinden fazla buldum.2 kasa..
Damla acı biberlerin kırmızılığından daha da kızardı.
"Acı biber dediniz geldik küçük hanım."
"Ya haksızlık ama banane bunlar-
Biraz durakladı,sonra sözüne devam etti.
"Bunlar çok kırmızı ve aşırı acı görünüyorlar kim bilir tatları nasıl acıdır."
"Fikir senden çıktı. Geri dönüş yok ufaklık."
Dedim ve arkamı dönüp güldüm.
"Sırıtmazsana oğlum!"
Bu bana oğlum mu demişti. Sjsjsj çok güldüm ya.
"Damla."
"?"
"Ilk defa bu kadar derinden güldüğüm biri var karşımda. Iyiki senle karşılaştım,iyiki sen yanımdasın,iyiki sevgilimsin."
Sevgilim kelimesinden sonra bana tip tip baktı.
"Sevgilin olduğumu hatırlamıyorum."
Dedi.
"Ben sana olup olmadığını söylediğimi hatırlamıyorum çünkü sevgilimsin!"
"Hayır değilim!"
"Evet sevgilimsin!"
"Istemiyorum!"
"Isteyip istemediğini söylediğimi hatırlamıyorum!"
"Hödük!"
"Cadı!"
"Kaslı ayı!"
"Şımarık!"
"Domuz yağlı öküz!"
Of ne uzattık abi ya yeter dedim kes şunu.
"Sen kes be sadist psikopat insan!"
Kollarından tutup duvara ittim sırtından çok pis ses gelmişti. Yine içimde fırtınalar koptu.
İçindeki boşluğu hissettiğim anda ellerimi kollarından çektim.
"Sana zaafım var bunu daha anlayamadım mı?"
"Dimi ya sırtımın kemiklerini kırarken öyle demiyorsun ama!"
"Senle tartışmak, canını yakmak dahi istemiyorum."
"Sen ne istiyorsun ki."dedi
"Sadece yanımda olmanı istiyorum , sen ve ben...
Ben ne ara bu kadar romantik oldum ya.. Bu kız beni değiştirdi bunun farkındayım ve sevgilim olmasını cidden herşeyden çok istiyorum.,,
Selam sevgili okurlar;
Okuma sayısı günden güne artıyor,daha dün 14 okuma iken şimdi 34 okuma. Sizlerin okuduğunu görünce yüzümde hafif bir tebessüm oluşuyor ama oy verildiğinde çok fazla seviniyorum ve bu bölümlere yansıyor. Okuduğunuzda oy verip yorum yaparsanız sevinirim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Aşık(Düzenleniyor!!)
Dla nastolatków"Sen benim neyimsin ki? Annem? Babam? Abim? Ablam? Sevgilim?"dedim. Sonra bana döndü "Bak sonuncusu iyiymiş. Olabiliriz aslında. Evet,evet olalım." "Ya istemiyorsam!" "İsteyip,istemediğini sorduğumu hatırlamıyorum."