Damlanın Anlatımıyla
Kulaklarıma inanamıyordum. Mert ve Rüzgar Nasıl kardeş olabilirdi ki? Hala şoktayım.
"Mert,ne zamandan beri biliyordun bunu?"
"Soru sormadan dinle ama. Tamam mı?"dedi sakince
"Peki. Anlat seni dinliyorum."dedim.
Ve anlatmaya başladı.
"Sen bavulları ayarlamaya gittikten sonra bana o gizli numaradan mesaj geldi. Mesajda rüzgar ve benim kardeş olduğum yazıyordu. Damla mı kardeşin mi yazıyordu. Cevap vermedim çünkü belirli bir kesinliği de yoktu. Gereksiz konu da olsa anlatmak istedim.
Umarım kısmamıştırsın. Çünkü benim yanımda olan hep sendin ve hep sen olacaksın. O yüzden de benim gerçekten kardeşim olduğu kesin olmadığı biri için kalbimin damlasını kaybedemem. Anladın mı?"
Anlamıştım ama ya gerçekten kardeşiyse ve beni seçtiği için Rüzgarı öldürürlerse?
"Damla?"dedi Mert sorarcasın. Başta cevap vermedim sonrasında ise çenemi tutamayıp konuştum.
"Ya gerçek kardeşinse? Ya baban gerçekten böyle bişey yaptıysa? Aranızda hemen hemen 5 yaş var. Eee babanı öldü bileli 6 sene oluyor. Büyük ihtimal Rüzgar senin kardeşin. Hatta %100. Sanırım bizden vazgeçmek zorunda kalacaksın. Üzgünüm."
"Damla sen bizden vazgeçmeye bu kadar mı meraklısın? Ben seni asla bırakmam anladın mı? Ne üvey kardeşim ne o babam dediğim şerefsiz ayıramaz bizi tamam mı? Şu bizden vazgeçme konusunu bir daha açarsan seni tekrar Psikopat Mert ile karşılaşırsın ve bu ikimiz içinde iyi olmaz. Ha bir de sabah erken çıkıp belediyeye gidicem. Kimliğini ve vesikalık fotoğrafını bırakırsan iyi olur. Neyse şimdi yukarı çıkıp dinlenmem gerek."
"Mert özür dilerim."
"Damla. Kapı çalarsa bana seslen tamam mı? Sakın açma."
"Tamam."
"Yada yukarı beraber çıkalım. Sarılıp uyumayalı uzun Zaman oluyor. Özledim."
"Kızgın değil misin?"
"İstesem de olamam ki."
Sonra zaten yukarıya bizim odamıza çıktık. Yukarı çıktığımızda oda merdivenin çaprazında bulunuyordu. İçeriye girdiğimizde mor ve siyah hakimiyetinde bir oda karşıladı bizi. Yatak mor ve siyah desenlerden oluşuyordu. Duvarlar kahverengi tonundan açık turuncuya doğru ilerliyordu. Oda muhteşem bir ahenk içerisindeydi. Yatak tamı tamına 4 kişilikti. Yani benden 4 kişi sığardı.
"Odayı incelemen bittiyse uyuyabilir miyiz?"
Kafamı salladım. Çünkü bende yorgundum ve uyumak istiyordum. Kimi kandırıyorum ki asıl amaç Mert'e sarılarak uyumak. Onun traş losyonunun ve sigara karışımı muhteşem kokusunu yakından almak. Yatağa yaklaştım ve uzandım. Tavana baktığımda gördüğüme inanamadım. Yıldızlar,güneş,bulut, Mars,Venüs. Neredeyse bütün gezegenler.
"Birilerine gökyüzünü getirmek istedim. Umarım başarılı olmuşumdur."
Yanıma yattığında yanağına ufak bir öpücük kondurup sarıldım.
"Hiç değişmiyorsun değil mi?"dedi Mert
"Ne konuda?"
"Soruya soruyla karşılık verme. Sadece değişip değişmediğini sordum. Evet yada hayır demen yeterli olacaktı."
"Peki. Değiştiğimi düşünüyorum. Mesela seni daha çok seviyorum. Sürekli yanında olmak istiyorum. Umarım senin de öyledir."
"Hmm, beklenmedik itiraflar saati demek. Öyleyse bir oyun oynayalım. İtiraflar saati oyunu. Bilmediğimiz şeyleri birbirimize itiraf edeceğiz. Var mısın?"
"Tabi ki."dedim çünkü eğlenceli görünüyordu.
"Sende sıra. Ben az önce itiraf ettim."dedim.
"Peki. Senle ilk tanıştığımız günden beri sanırım olay çıkarma sayım yarıya düştü."
"Bu itiraf mıydı?"
"Baya büyük bir itiraftı hemde."
"O Zaman sıra bende. Küçük bir kızken sevdiğim çocuğu takip etmiştim. Baya bir psikopat gibi. Çocuğun evine gizlice girdiğimi hatırlıyorum."
"Öhöm öhöm. Kimdi o çocuk?"
"Demirdi adı."
"Sonra ne oldu?"
"Sıra sende Mert bey."
"İntikam acı olacak Damla hanım. Neyse, ilk psikopatlık belirtilerim 23 yaşında bir gence atarlanarak olmuştu, ve ben o Zaman'lar 10 yaşındaydım. Az kalsın dayak yiyordum ama çocuğun elini ısırıp kasığına tekme atıp kaçmıştım."
"Oha Mert. Neyse,sıra bende. Geceleri rüyamda konuşurdum. Hatta bir kere annemin sırtına zıplamıştım. "
"Olsun,sen gene benim küçük aşkımsın."
"Küçük aşkının psikopat aşığımsın sende."
Selam arkadaşlar;
Bölümleri olabildiğince yazmaya çalışıyorum,ama tabletten yazdığım için yazım hataları olabilir. Yorum ve votelerinizi esirgemeyiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Aşık(Düzenleniyor!!)
Teen Fiction"Sen benim neyimsin ki? Annem? Babam? Abim? Ablam? Sevgilim?"dedim. Sonra bana döndü "Bak sonuncusu iyiymiş. Olabiliriz aslında. Evet,evet olalım." "Ya istemiyorsam!" "İsteyip,istemediğini sorduğumu hatırlamıyorum."