Rüzgarın Anlatımıyla
Mert Damlayı Nasıl üzebilirdi hayret ediyorum. O kız üzülür müydü? Damla saf,masum ve pek çok kızdan farklıydı. Onu kaçırdığım gün, amaç sadece Mert'ten intikam almaktı. Ama şimdi Mert yoktu. Damla ve Mert bitmişti. Damlayı sevmeme engel olucak tek etken kalkmıştı ortadan. Hadi,şimdi gel kurtar Damlayı ,Mert Ulusoy. Siz asla barışamıycaksınız. Çünkü izin vermiycem,çünkü Damla beni sevicek. Sen onu hak etmiyorsun Mert Ulusoy. Hiçbir zaman da hak etmeyeceksin. Çünkü o benim! Ne sen nede bir başkası onu hak edemez. O sadece benim. Damla uyuyalı 2 saat oldu. Üstüne battaniye örttüm. Kulaklığını çıkardım ve komidinin üstüne koydum. Sonra odadan çıktım ve şuan salondaki koltukta oturup Damlayı düşünüyorum. Bizi hayal ediyorum. Sonra Damlanın Mert'i hala sevebileceği geliyor aklıma. Kahretsin! Onu değil beni seveceksin. Merdivenlerden ayak sesleri gelince başımı çevirip baktım. Damla uyanmıştı. Saçlarını topuz yapmış,boğazlı beyaz kazak giyinmişti. Beyaz ona çok yakışıyordu. Yanıma geldiğinde yüzümü inceledi.
"Tipsizleşmiş miyim Prenses?" dedim yüzümdeki Mert'in eseri olan çiziği varsayarak.
"Mm, hayır."
"Oh be,içim rahatladı."
"Niye biri mi var?"
Sen varsın demeyi öyle çok isterdim ki.
"Yok be,ne arar."
"Ben bulabilirim istersen?"
"Sakın!"
"Tamam,bulmam. Sen bilirsin. Telefonunu verir misin ?"
Telefonumu uzattım.
"Al. Neden istediğini hala anlamış değilim ama.."
Damla telefonumu aldı. #31#'yi tuşladıktan sonra Mert'in olduğunu tahmin ettiğim numarayı aradı.
"Alo,kimsin?"
"..."
Damla cevap vermiyordu.
"Kimsin dedim birader? Konuşsana."
Damla en sonunda konuşmak için ağzını açtı.
"Mert..."
"Damla,damlam iyi misin? Nerdesin seni gelip alıyım."
"Mert neden yaptın, neden bizi bitirecek bir darbe vurdun bize? Neden? Sen beni seviyordun. Üzüleceğimi bile bile neden yaptın bunu? Kahretsin!"
"Damla sen nerdesin? Gelip seni alıyım konuşalım olur mu?"
"Hayır. Görüşürüz."
Telefonu kapattı ve bana uzattı.
"Sağ ol. Yanımda olduğun için."dedi ve yanağımı öptü.
Sen sadece benimsin Damla. Bunu kısa sürede sende fark ediceksin!
Merhaba arkadaşlar;bölümü kısa yazdım. Umarım sorun olmaz. Hepinizi çok seviyorum. Yorum ve votelerinizi bekliyorum. İlerleyen bölümlerde olacaklar sizi çok sarsıcak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Aşık(Düzenleniyor!!)
Teen Fiction"Sen benim neyimsin ki? Annem? Babam? Abim? Ablam? Sevgilim?"dedim. Sonra bana döndü "Bak sonuncusu iyiymiş. Olabiliriz aslında. Evet,evet olalım." "Ya istemiyorsam!" "İsteyip,istemediğini sorduğumu hatırlamıyorum."