Mert'in anlatımıyla
İnsanın başına ne gelirse merakından gelir demiş eskiler, baktım olmuyor,ben seni merak edeyim sende geliver.. Demiş Cemal Süreyya. Ofisimdeki iş ilanını verdiğim gün çıktı o karşıma,sapsarı saçlar masmavi gözler... Ben hep korktum. Niye diye sormayın çünkü geçerli sebeplerim vardı. Düşmanların dostlarından fazla olsa aynısını sizde yapardınız,yapmam deme sakın çünkü sevdiğin için yapardınız. Ben korku kelimesini Damlayla tanıştığım gün fark ettim. O gün gözlerimdeki kalkanı kaldırmak aklımdan bile geçmezken o mavi gözler benim siyahımdan çekip kurtaran gözler oldu. Şimdi tam 1 hafta 5 saat 28 dakika 32 saniyedir göremediğim o maviliği ne kadar özledim ki! Ben duygularımı hiç kimseye açmadım,açamadım. Çünkü kime güvendiysem o sırtını döndü bana. Damla gitmez diyordum. Benim katil olduğumu öğrenince gitmişti. Öncesinde 'gitmek' kelimesi aklından bile geçmiyordu. Çünkü çok mutluydu. Şimdi kime bakıyor kim bilir o maviliğiyle. Kime gülüyor o muhteşem gülüşüyle? Amerika'ya gitmeye çok kez düşündüm,gidemedim. Çünkü gidersem bizi de götürmüş olurdum. O anılar... Hepsi kuş olup kanatlanıp giderdi. Ipodumu buldum ve bu aralar çok alıştığım kısa sürede sevdiğim şarkıcalarda baş rolde olan Sancak-buralar yanar- şarkısını açtım.(şarkıyı burda açıp okumaya devam edin.) Bu şarkıya Damla gittikten sonra öyle bağlanmıştım ki. Ne diyorum ki ben? Kimi kandırıyorum. Şuan hiç birşey umurumda değil ve ben şuan öyle bir karara vardım ki. Amerika yolcusu olmaya gidiyordum. Ne olursa olsun ben Mert Ulusoy'um ve ne öğrendim biliyor Musunuz? Mert Ulusoy vazgeçmez. Onu kendine bağladın mı ucunda ölüm olsa da gider. Ve öyle yapacaktım gidecektim..
Umarım beğenmişsinizdir. Yorum ve vote artmaya başladı ama genel olarak düşüncesini benimle paylaşmaya çalışan okuyucu sayım çok az. 11 kişi okuyorsa 2 kişi beğeniyor. Bu durum böyle giderse gerçekten erkenden Final yapabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Aşık(Düzenleniyor!!)
Teen Fiction"Sen benim neyimsin ki? Annem? Babam? Abim? Ablam? Sevgilim?"dedim. Sonra bana döndü "Bak sonuncusu iyiymiş. Olabiliriz aslında. Evet,evet olalım." "Ya istemiyorsam!" "İsteyip,istemediğini sorduğumu hatırlamıyorum."