ATENȚIE
VOLUMUL 2 NU ARE SI NU VA AVEA UN FINAL! CITIȚI ULTIMUL ANUNȚ! MULȚUMESC!" Rânește-mă și te voi rănii de zece ori mai tare. Iubește-mă și te voi iubii de zece ori mai mult"
Timpul nu e totul. Degeaba anii trec, clipele si amintirile rămân. Degeaba ai eternitatea, daca fericirea nu a fost niciodată de partea ta. Degeaba... trăiești.
Nu vei avea liniște, nu vei avea nimic. Zâmbetul îți va scăpa printre degete exact în momentele în care te aștepți mai puțin, iar tu nu poți face nimic să împiedici asta.
Te simți singur și neajutorat, îți e teamă să te faci auzit, sa îți pui propriile gânduri la vedere, să te exprimi cu toată ființa ta. Pur și simplu, te simți părăsit, folosit și dat uitării de tot ce a contat vreodată pentru tine.
Shelby nu va avea parte de acest sentiment. Nu voi permite așa ceva.
Voi lupta pentru ceea ce-și dorește, pentru ceea ce eu nu am avut, pentru fericirea ei, siguranța ei. Voi lupta pentru fiica mea, indiferent de consecințe.
Iar cine va îndrăzni să se opună acestui lucru, își va petrece ultimele clipe ale vieții in propriul său iad, închis cu cei mai îngrozitori demoni ce au existat vreodată, trăindu-și din plin momentele de agonie absolută.
Ea va crește, va descoperi lucruri periculoase care îi vor pune viața în pericol. Trebuie să o opresc, să o țin departe cât de mult timp pot de acele nebunii pure, să fie fie o persoană normală, să ducă o viață normală.
Să-și trăiască copilăria din plin, să crească sub ochii noștri, frumoasă, încrezătoare. Shelby merită orice, mai ales pe cineva care s-o iubească necontenit.
- Mami! D m-a împins și am căzut...
- Luna mea, nu te mai juca cu el dacă el nu se joacă frumos. Bine?
- Dar nu i-am făcut nimic. De ce mă urăște?
Verdele ochilor săi au pâlpâit pentru o secundă. Mă privea sinceră, tristă. Avea o julitură în palmă din care sângele n-a curs mai mult de doi stropi. Am căutat un bandaj cu personajele din desenele ei animate preferate. I-am prins mânuța, cat jumătate din a mea, și am tamponat rana cu puțină apă oxigenată, apoi am lipit plasturele.
- Nu știu, scumpo. Doar nu-l mai băga în seamă. Joacă-te cu ceilalți copii.
A dat din cap aprobator, apoi fluturele meu gingaș a țopăit până la ușa pe care a intrat. Înainte să se întoarcă afară, glasul ei firav s-a auzit.
- Mami?
- Da?
- Unde a plecat tati? Mi-a promis că stă cu mine astăzi.
Asta era o mare problemă. Faptul că Michael e Alpha-ul haitei, face lucrurile mult mai complicate. El e liderul, el trebuie sa răspundă de tot ceea ce se petrece acolo și de multe ori evită să-i facă promisiuni lui Shelby.
Ea îi simte lipsa foarte mult. Și o înțeleg. Și eu o fac. Michael e plecat si zile întregi, iar eu trebuie sa găsesc scuze de fiecare data in fața ei. Are nevoie de el, are nevoie să simtă protecție din partea lui. Poate sunt eu mamă, dar nu pot juca și rolul tatălui, oricât de mult m-aș strădui.
- E la muncă, scumpo. Unchiul Sam are nevoie de puțin ajutor. Dar voi sta eu cu tine.
- Nu e același lucru, mamă, spune și aproape mi se rupe inima în bucăți când îmi întoarce spatele și închide ușa în urma ei.
Te iubesc mult, Shelby. Sper că și tu ști asta.
Nu am somn, oameni buni. Am inspirație și nu o puteam lăsa să-mi scape ^^
Prolog venit puțin așa, cam devreme.
Te rog din suflet să lași un vot și un comentariu dacă ți-a plăcut si dacă dorești sa continui.
Totuși, aș aprecia dacă mi-ai scrie mai mult , o părere, o critică. Mulțumesc anticipat. Vă iubesc enorm de mult pe toți.Cu mult drag, SC.
CINE VREA DEDICATIE?
CITEȘTI
Banshee and Alpha ( 1 & 2 )
FantastikVol 1 : Cine a spus că viaţa sa e complicată, nu are habar cum e a altora. Nu când trăieşti cu frică mereu, frică să nu le găseşti. Să nu le vezi. Să nu le simţi mirosul. Fiorul care îmi străpunge răsuflarea când mă uit la ele. Aud sunete, aud voci...