• Zece II (continuare)

710 54 7
                                    

Pentru ca nu toata lumea observa actualizarile in ciuda faptului ca le si anunt, am decis sa scriu continuarea intr-un alt capitol. Lectura placuta! :)

- M-ai mințit, îl acuz, dar Dante nu face altceva decât să-i susțină în continuare privirea lui Ethan.

Presimt un viitor conflict.

- Hei! Voi de acolo!

O silueta paseste agale in directia noastra, determinandu-l pe Dante sa-mi apuce brusc bratul si sa ma traga in spatele sau. Daca Adam nu mi-ar fi sustinut spatele, cu siguranta as fi cazut. Cand strainul se apropie, dam nas in nas cu un barbat straniu, cu ochii mici si mijiti, un inceput de barba si o cicatrice pornind de la frunte, strabatandu-i ochiul caprui drept, pana in jos spre obraz.

- Va sugerez sa plecati de aici cat mai repede, copii.

E ceva oribil de suspect la el si simt asta doar privindu-l. Nu e din oras sau din parti prea apropiate, hainele sale dandu-l de gol. Par a fi cusute de mana din piele de caprioara, foarte prafuite si murdare de noroi.

- Cine spune? intreaba Ethan cu un glas nerabdator.

Strainul pufneste, dar nu intr-un mod arogant. Cute ii acapareaza fruntea cand ma priveste ascunsa in spatele lui Dante.

- Credeti ca puteti sa suportati moartea unei fetiscane ca ea, domnilor? Credeti-ma pe cuvant cand va spun, aici sunt fiinte care va pot sfasia in zece secunde. Plecati.

- Asculta la mine -

- Domnule, il intrerupe Adam pe Ethan care cu siguranta urma sa-si piarda cumpatul si sa rosteasca cuvinte pe care probabil le va regreta mai tarziu. Prietena noastra s-a pierdut de grup, incercam doar s-o gasim.

Aero isi ciuleste urechile imediat, privirea strainului oprindu-se asupra lui. Intr-un moment rapid, labele lui Aero isi maresc ritmul, indreptandu-se dincolo de iaz.

- Aero, intoarce-te! il cearta Dante, dar cainele nici nu mai priveste in urma. Inainte ca vreunul sa apuce sa reactioneze, latratul sau rasuna puternic, iar picioarele mele inainteaza odata cu strangerea mainii pe care mi-o impune Dante, tragandu-ma involuntar dupa el. Cu cat ne apropiem mai mult, cu atat pot receptiona mai bine sunete ciudate, maraituri si strigate infioratoare.

Un lup gigantic cu o blana maro-inchis sta fata in fata cu o femeie care are acelasi stil vestimentar ca strainul din spatele nostru.

- Mary! striga acesta, in timp ce isi duce mana in cizma si scoate un cutit dintr-o teaca, pe care se pregateste sa-l arunce spre lup. Isi ia avant in spate si ii da drumul cu forta inainte.

Ethan insa porneste intr-o fuga nebuna, imposibila pentru un simplu om, implantandu-si papucii in pamant cand ajunge in fata cutitului care se roteste in aer, prinzandu-l apoi cu o usurinta inexplicabila intre degete. Aero sta alaturi de lup, latrand la femeia amenintatoare din fata lor.

- Da-te la o parte, baiete! striga strainul.

Dante imi elibereaza mana si se apropie de lup. Isi scoate tricoul pe cap cand blana lupului se strange, disparand. Doamne Sfinte! E Zoe!

Ethan intrerupe confruntarea vizuala cu cel care a atentat la viata lui Zoe pentru a se repezi spre ea si pentru a o ridica in brate. Zoe se face ghem la pieptul sau, rasufland greoi.

- Jack! striga femeia, luand-o la fuga spre el. Hai sa plecam de aici!

- Nu-i putem lasa in viata, Mary. Am promis ca nu vom ierta pe nimeni.

Femeia chiar pare foarte ingrijorata, mai ales din cauza faptului ca acum sunt depasiti numeric, iar daca Aero nu i-ar fi simtit mirosul lui Zoe, cu siguranta una din cele doua ar fi murit acum.

Si cand credeam ca situatia nu poate deveni mai ciudata decat atat, aud cea mai familiara voce din viata mea. Vocea mamei:

- Shelby!

INSTAGRAM: kitsdiu (dau tuturor accept)

 INSTAGRAM: kitsdiu (dau tuturor accept)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Banshee and Alpha ( 1 & 2 )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum