Třetí díl je tady. Užijte si ho 😘 Katy
Btw. už mám předepsaný další ten vyjde asi ještě dnes ☺"Tak co líbí se ti tvůj narozeninový dárek Daph?" mrkne na mě taťka. "Děláš si srandu? Tohle je ten nej nejvíc nejúžasnější dárek na celým širým světě!" odpovím a cítím, že se usmívám od ucha až k uchu.
Pomalu vejdu do SVÉ koupelny. Prohlížím si každou drobnost, co tady je. Pomalu se přiblížím k vaně. Je v ní něco tmavého a zamotaného. Najednou se klubíčko rozmotá a vyskočí z vany. "Překvapení!" zaječí, teď už člověk. Chvíli mi trvá, než poznám kdo to je. " Ahoj Sam!" odpovím své něj kámošce a vrhnu se na ni jako hladový pes.
O hodinku později máme spolu se Sam prolezlí každý kout pokoje. Přišly jsme na to, že je naprosto dokonalý.
"Proč nezveš lidi ta tvojí oslavu. Vždyť už je ti 16 rodiče by ti dovolili pozvat pár kluků a holek. Mohla by se hrát například flaška, zašli bychom na bowling a plno dalších věcí." Sam nikdy nepřestává unavovat, přesvědčovat mě o tom, že ve škole mě mají lidi rádi. Možná by jí, došlo že to není pravda, kdyby do té školy aspoň chodila.
"Sam věř mi, kdybych někoho pozvala, stejně by nepřišel. Takže to bude nemá cenu." nebaví mě se s ní hádat, vždycky to nakonec vzdám protože to nemá cenu. Sam je šílené tvrdohlavá.
Po pár těchto slovních přestřelkách začne moje oslava. To znamená, popíjení Coly a cpaní se popcornem při hororu, tančení a hudba na plné pecky, holčičí řečičky o klucích (povídá Sam já jenom poslouchám), a nakonec nejoblíbenější část. Skok do bazénu v oblečení. Je to naše tradice od doby co se známe.
"Vidíš, kdyby tady byli kluci, tohle bychom nikdy nedělaly." směju se a pokouším se plavat se svými těžkými džíny a košilí. "Ale mohly bychom, " podotýká " a byla by to ještě větší sranda." spiklenecky se na mě usměje a pak se na mě vyřítí a celou mě ponoří do vody.
ČTEŠ
Žít
Teen FictionDaphne byla vždy obyčejná holka, kterou nikdo neměl rád. Měla nejlepší kamarádku ale ta ji opustí a ani po ní nemrkne. Pak se ale objeví on a s ním spoustu neočekávaného a nového. Život není černobílý... Jsi tu se mnou?