Ahoj, chtěla jsem vám nesmírně poděkovat za víc než 300 přečtení. Jste naprosto skvělí. Doufám, že i další díl se bude líbit 😘Katy
"Uf!" oddechnu si hlasitě, když odemknu domovní dveře a zjistím že doma nikdo není. Trošku se zarazím před vstupem do své koupelny. Bojím se. Nechci, ale zároveň potřebuju vidět jak vypadám.
Pomalu vejdu do koupelny a se svěšenou hlavou se postavím před umyvadlo nad kterým visí velké kulaté zrcadlo. Umyji si ruce a pomalu vzhlédnu. To co uvidím mě překvapí, až tak že odskočím od zrcadla.
Mám pod pravým okem černý monokl. Na levém spánku mám rudou bouli. Z natrženého rtu kouká zaschlá kapka krve a nos mám rudý. Když si na ten pohled dostatečně navyknu začnu přemýšlet kde ještě bych mohla mít modřiny. Jednu objevím na rameni další na předloktí. Pak si ale stáhnu kalhoty a podívám se na své obnažené nohy. Na pravém stehně mám fialovou modřínu jakoby mě kopl kůň. Uprostřed fleku je krvavě ohraničený kroužek po podpatku. Takže kraťasy se zahrabou hluboko do skříně, řeknu si vduchu a napustím si vanu. Hodně pěny, svíčky a dobrá hudba, tomu se říká dokonalost.
Po hodince ve vaně se ani nevím jak, vysápu ven. Jsem tak unavená, že hned zalezu do postele. Jakmile si lehnu zapípá mi mobil na nočním stolku.
A.anonym: Ahoj, tak co řekla jsi Sam o té šikaně?
Beth.loor: Ne, nemohla jsem. Dneska to bylo trošku brutálnější.
A.anonym: Co? To jako vážně? Zase?
Beth.loor: Jo. A mimochodem, dneska jsem tě asi viděla. Sledoval jsi mě dneska?
A.anonym: Přijde mi trapné to přiznat ale jo. A kdy jsi mě viděla?
Beth.loor: Poslední přestávku. Byl jsi na rohu u záchodů a pak jsi na ně zašel.
A.anonym: Jo to jsem byl já.
Beth.loor: A nechtěl by ses se mnou někdy normálně sejít než aby jsi mě sledoval?
A.anonym: Mě zatím stačí tohle. Až budu připravený, tak za tebou zajdu.
On se stydí? Přede mnou? To je sladké.
Daph.loor: Ty se stydíš?
A.anonym: Jo
Daph.loor: To je sweet!
A.anonym: Není, je to trapné proto jsem se o tom nechtěl bavit.
Daph.loor: Dobře, tak já už půjdu jsem zbitá. Doslova!
A.anonym: Tak ahoj a vážně to někomu řekni!
Daph.loor: Jasně pá.
A.anonym: Papá.
ČTEŠ
Žít
Teen FictionDaphne byla vždy obyčejná holka, kterou nikdo neměl rád. Měla nejlepší kamarádku ale ta ji opustí a ani po ní nemrkne. Pak se ale objeví on a s ním spoustu neočekávaného a nového. Život není černobílý... Jsi tu se mnou?