Anonym

65 7 0
                                    

Nový díl je na světě. Doufám že se bude líbit. Díky za všechno. Ať se dobře čte. 😘 Katy

Jak tak pozoruji moje "veledílo", přemýšlím jakou by asi měl takhle úžasný kluk povahu. Moje fantazie si ho představuje jako skromného, usměvavého, vždy milého a vždy podporujícího. Ve skutečnosti by tenhle kluk byl asi arogantní, sprostý a neohleduplný. Asi by za sebou měl ještě větší skupinku přizdisráčů než George.

" Zlato běž už spát. " zašeptá mamka škvírou ve dveřích.

"No jo vždyť už jdu." hlesnu a zhasnu lampu nad svým stolem. Potmě docupitám k posteli a svalím se na ni. Běžně spím jenom ve spodním prádle, tak si sundám domácí legíny a ošuntělé tričko. Zachumlám se do peřiny a popadnu mobil. Ráda si chatuju se Sam. Dneska mi ale nepíše Sam. Píše mi nějaký anonym.

A.anonym: Ahoj, jak se máš?

Daph.loor: Ahoj, kdo jsi?

Kdo to může být. Jsou jenom dvě varianty. Buď to je někdo ze třídy, kdo si že mě dělá legraci nebo to je úchyl.

A.anonym: Jsem vzduch, kterého si nevšimneš když kolem tebe projde.

Jo tohle je spolužák. Tohle je ten nejhorší vtip. Už je zbytečné odepisovat.

A.anonym: Ty se se mnou nehodláš bavit? Tak fajn mohl jsem být tvůj budoucí přítel, ale když nechceš, tak máš smůlu.

Co to má jako být? Proč by tohle psal nějaký školní vtipálek?

Daph.loor: Jak to myslíš?

A.anonym: Na to budeš muset přijít sama.

Tak teď jsem naprosto zmatená. Úchyl to asi nebude, ale kdo ze školy by se mnou chtěl něco mít? Leda že by to byl někdo úplně cizí.

Daph.loor: Znám tě odněkud?

A.anonym: Nevím, jestli znáš ty mě, ale já tebe znám.

To je trošku creepy. Možná by to mohl být úchyl studující na naší škole.

Daph.loor: Jdu spát, je toho na mě moc.

A.anonym: Dobrou noc. Zítra napíšu.


Tohle je vážně divné, nevím jestli mu ještě budu odepisovat. Odložím mobil na noční stolek a otočím se směrem ke stěně. Chvíli ještě přemýšlím, co se dneska všechno stalo. Pak už se mi ale klíží oči a tak s obrazem dokonalého kluka před sebou usnu.

ŽítKde žijí příběhy. Začni objevovat