Το Βασίλειο της Σεβέλ δεν ήταν το μόνο που έστεκε περήφανο σε αυτή την εύφορη γη. Σε όλη αυτή την πλούσια έκταση με το καταπράσινο χορτάρι, την μυρωδιά της οργωμένης γης και τα μυρωδάτα αμπέλια, εκτεινόταν το Μαύρο Δάσος που χώριζε την αχανή περιοχή σε άλλες μικρότερες. Οι μεγαλύτερες από αυτές ανήκαν στις αρχαίες φυλές:
Η φυλή των Ασράι, είναι μια φυλή νεράιδων. Αποτελείται από γαλάζιες και καθαρές σα το νερό μικρόσωμες ιπτάμενες φιγούρες, τόσο όμορφες που σου πιάνεται η ανάσα. Δεν γερνάνε ποτέ και ζουν πολλές εκατοντάδες χρόνια. Λένε ότι αν κάποιος κυνηγός, άντρας κυρίως, τις εντοπίσει, τον τραβούν στο πιο σκοτεινό μέρος του Δάσους και χάνονται για πάντα. Το άγγιγμά τους είναι τόσο απαλό, μα το σημείο που αγγίζουν μένει κρύο για πάντα και δε μπορεί να ζεσταθεί, όπως το υπόλοιπο σώμα. Αλλάζουν μορφή με βάση τα συναισθήματά τους και αν έστω και η πιο αχνή και αδύναμη αχτίδα ήλιου τις ακουμπήσει, εκείνες καταστρέφονται και γίνονται μια μικρή, γαλάζια λίμνη στο έδαφος. Μόλις απορροφηθεί από αυτό, ξαναγεννιέται μετά από λίγους μήνες μια νέα νεράιδα.
Η φυλή των Θραχάρ, είναι μια φυλή ιδιαίτερων ανδρών. Συνορεύουν με πιο μικρά χωριουδάκια που έχουν υπό την κατοχή τους και κάθε δεκαπέντε χρόνια οι χωρικοί στέλνουν από μια γυναίκα, ένα νεαρό κορίτσι για να ζευγαρώσει μαζί τους και να γεννήσουν αρσενικά παιδιά. Τις γυναίκες αυτές τις έχουν σα θεότητες, μα μόλις μπουν στη γη των Θραχάρ τα κορίτσια αυτά, χάνουν το μυαλό τους και ζουν ως άψυχα σώματα.
Η φυλή της Σεβέλ, είναι η δεύτερη ομορφότερη, μα η πιο πλούσια φυλή. Την ζηλεύει ο κάθε περαστικός και κάθε έμπορος για τα καταπράσινα και ατελείωτα λιβάδια και το πιο νόστιμο κρασί που έχει πιει ποτέ άνθρωπος. Είναι πολλοί που το συγκρίνουν με το κρασί των Θεών. Η θάλασσα απέραντη και καταγάλανη, ανοίγει τους ορίζοντες με το ευρύχωρο λιμάνι της και δίνει υποσχέσεις εξερευνήσεων σε άλλους τόπους. Τα βουνά της ψηλά, στέκουν φρουροί της εισόδου προς την πόλη και το ηλιοβασίλεμα τα βάφει κόκκινα, ενώ η Άνοιξη τα χρώματα θυμίζουν ουράνιο τόξο, μιας και τα βουνά είναι στολισμένα με κάθε λογής λουλούδια, θάμνους και δέντρα. Έχει τους πιο φημισμένους σιδηρουργούς και οι κατακτήσεις της αφήνουν τους πάντες έκπληκτους. Κάτι που θαυμάζει κανείς, είναι οι γυναίκες της Σεβέλ. Ίσως αποτελούν τις πιο εξαίσιες και αιθέριες παρουσίες σε αυτό τον κόσμο. Κάθε άντρας έχει ονειρευτεί μια τέτοια μοναδική γυναίκα και να που κυκλοφορούν ανάμεσά τους.
ESTÁS LEYENDO
H Νεκροφιλημένη
FantasíaΤα Βασίλεια των Αρχαίων δεν θα ήταν ποτέ ξανά τα ίδια. Στον κόσμο του Ελάριον επικρατεί ο πανικός και ο φόβος: Σκοτεινές δυνάμεις αποζητούν ξανά την καταστροφή των Βασιλείων και την κατοχύρωση του θρόνου τους μετά τους καταραμένους αιώνες. Η μοίρα...