Chapter 4
Suljin huoneen oven ja kävelin makuuhuoneeseen hakemaan tietokoneeni, jonka jälkeen kävelin pieneen olohuoneeseen. Istuuduin sohvalle ja avasin tietokoneeni. Ilmoitin äidille viestillä että ehtisin nyt skypettää ja olisi tosi kiva jos siskoksetkin pääsisivät moikkaamaan.
Juttelin äitini kanssa jonkun aikaa, jonka jälkeen juttelin siskoni kanssa.
"Heeeii!" Melissa, joka ei päässyt saattamaan minua lentokentälle huusi toisella puolella tietokonetta.
"Hei", vastasin tälle samalla vilkuttaen.
"Miten sulla on siellä nyt mennyt? Ja mitä ostit kaupungilta?" Tämä kyseli.
"No ostin vaan herkkuja, joita halusin maistaa", vastasin tälle hymyillen.
"Mulla olis sulle myös jotain kerrottavaa", jatkoin vielä. Melissa katsoi minua kysyvästi ja odotti, että kerron.
"Olin lähdössä keskustaan kun mun ovelle ilmestyi joku poika. Ja se poika oli joku sinulle tuttu henkilö", selitin ja katsoin tämän reaktiota.
"Minulle tuttu henkilö?" Tämä kysyi.
"Sinulle tuttu henkilö, ruskeat hiukset ja ruskeat kivat silmät..." Lauseeni jäi kesken kun Melissa huusi:
"Älä Ali sano, että puhut Justin Drew Bieberistä!" Nyökkäsin samalla pienesti hymyillen.
"Kyllä puhun juuri siitä pojasta", sanoin.
"Todista se", tämä tokaisi.
Kaivoin puhelimesta kuvan, jonka otin ihan tätä varten meistä ostoskeskuksella. Melissa oli onneissaan kun kerroin, että saatan nähdä pojan huomenna, ja että voisin pyytää tältä nimmarin tai terveiset epätoivoiselle pikkusiskolleni.Lopetimme puhelun, koska kello alkoi olemaan lähemmäs yhtä paikallista aikaa. Olin tosi iloinen siitä, että äiti oli jaksanut herätä aikaisin vain sen vuoksi, että ehtisimme hetken jutella. Onneksi päivälläkin olisi aikaa jutella. Jätin tietokoneen sohvalle ja kävelin makuuhuoneeseen. Kaivoin matkalaukusta yövaatteet ja vaihdoin ne päälleni, jonka jälkeen otin suunnakseni vessan. Pesin pikaisesti hampaat ja kasvoni, jonka jälkeen menin sänkyyn. Laitoin herätyksen päälle ja asetin puhelimen yöpöydälle näyttö alaspäin sängyn viereen.
Aamulla en herännyt puhelimeni herätyksen, jonka olin laittanut yöllä vaan siihen, että minulle soitettiin. Painoin puhelun päälle ja nostin sen korvalleni.
"Ali where are u?" Justinin ääni kuului toisessa päässä puhelinta. Nousin istumaan sängylle ja katsoin puhelimen kelloa, joka näytti puolta yhtätoista.
"Oh my god", sanoin paniikissa.
"Its okay Ali, we are down here, waiting for u", tämä sanoi selvästi samalla hymyillen.
" I'm coming right now, see u soon", sanoin ja suljin puhelun. Hypähdin ylös sängystä ja menin nopeasti matkalaukulleni. Kaivoin laukusta mustat perus pillifarkut, valkoisen t-paidan ja harmaan pitkän neuletakin. Hain makuuhuoneen nurkasta saman laukun, joka minulla oli eilen ollut kaupungilla mukanani, koska siellä oli valmiiksi jo kaikki mitä tarvitsin mukaani. Kävelin hotellihuoneen "eteiseen" ja vedin kengät jalkoihini. Sammutin valot ja astuin ovesta ulos samalla sen kiinni painaen.Kävelin kiusallisen näköisenä auton luokse, jonka kyydissä oli Ryanin lisäksi Justin, jonka tulo studiolle ei ollut vielä eilen varmaa. Istuuduin takapenkille ja kiinnitin vyön. Molemmat kääntyivät katsomaan minua takapenkille.
"What?" Kysyin hiljaisella äänellä ja katsoin molempien päälle vuorotellen.
"U like sleeping?" Justin kysyi kiusoitellen.
"It wasn't intended", vastasin hiukan nolona. Ryan naurahti ja lähti ajamaan kohti studiota. Meillä oli 30 minuuttia aikaa tapaamiseen.
"Btw Ali, u're cute without any makeup", Justin sanoi ja virnisti.
"Thanks, I guess", vastasin hiljaisella äänellä ja jatkoin:
" I didn't had time to makeup." Selailin puhelintani, olin saanut äidiltäni viestejä, ja muutamalta ystävältäni Suomesta. Myös Larilta. En ehtinyt katsoa tämän viestejä, koska vastasin äitini viesteihin. Olimme jo studiolla ja kiiruhdimme sisälle.Justin ohjasi minut studioon ilman, että näin toisella puolella istuvia miehiä. Kävelin mikrofonin luokse ja laitoin suurehkot kuulokkeet korvilleni. Justin puhui toisella puolella mikrofoniin, että kuulisin äänen kuulokkeista.
"We start now, so do your best", Justin sanoi. Nyökkäsin tälle vastaukseksi.
"And Ali good luck", tämä sanoi vielä hymyillen ennenkuin äänitetty kappaleeni alkoi soimaan kuulokkeista.Omasta mielestäni se meni ihan hyvin siitä huolimatta, että jännitin aika paljon. Tosin asiaa helpotti se, että en nähnyt minua arvostelevia ihmisiä ennen laulamista. Justin pyysi minua odottamaan huoneessa ja laittoi huoneeseen soimaan musiikkia. Olin harrastanut tanssia kahdeksanvuotiaasta, joten musiikki alkoi viemään mukanaan. Tanssin sen ajan mitä jouduin odottamaan huoneessa. En ollut huomannut missä välissä Justin oli tullut seisomaan huoneen ovelle, mutta tämä katsoi minua erittäin kiinnostuneena.
"How long have u been dancing?" Tämä kysyi uteliaana.
"Almost ten years", vastasin.
"Wow,nice ", tämä sanoi ja nyökytteli.
Justin pyysi minua huoneeseen, jossa kaikki oli. Kättelin kaikkia huoneessa minua odottaneita ja istuuduin tuolille, joka oltiin minulla varattu. Minulle selitettiin, että en ehkä ollut ihan riittävä heidän piireihinsä ja, että on liian paljon samanlaisia artisteja yms. Ymmärsin hyvin mitä nämä tarkoittivat ja olin jotenkin aavistanut, että tässä kävisi näin. Justin pyysi yhtä miehistä ulkopuolelle, joka oli esittäytynyt Scooteriksi. Hetken kuluttua he palasivat huoneeseen ja Justin hymyili minulle samalla ilmoittaen:
"You're not going back to Finland. You're one of my dancers now." Katsoin justinin päälle kysyvästi, jonka jälkeen siirsin katseeni Scooterin päälle, joka nyökytteli. Uskomatonta. Halasin Justinia ja kiitin tätä, tosin vaikka olin onnellinen olin samalla hiukan epävarma tanssijan urasta.//anteeksi ei ole tullut pitkään aikaan uutta lukua.. Ja tämäkin on aika lyhyt ja tylsä. Lupaan et tää muuttuu jänskäks ja mielenkiintoiseksi vielä kyllä!
YOU ARE READING
Get Used To It (J. B/ suomeksi) // completed ✔️
FanfictionAlisson on 18-vuotias naisen alku, joka saa mahtavan tilaisuuden näyttää laulutaitonsa suurien managerien edessä. Riittääkö Alissonin taidot kuitenkaan laulajauran aloittamiseen? Mitä tapahtuu kun tyttö tapaa kuuluisan pop-artisti Justin Bieberin j...