Kiitos!Kiitos kaikille ihanille rakkaille lukijoille, jotka ovat jaksaneet lukea tarinani alusta loppuun, jotka seurasivat aktiivisesti lukujen julkaisua ja olivat tarinassa täysin mukana.
Kiitos myös kaikista ihanista kommenteista, mitä ootte jättänyt kommentti-boxeihin lukujen loppuun. Niitä on ollu tosi ihana lukea ja niistä huomaa, että jengi piti tästä tarinasta!
Oon aika tyytyväinen itse aikaan saannokseeni, olisi toki voinut olla laajempi (kuvailullisesti ja tapahtuma-alaisesti), mutta tämä hyvä.
Uskokaa tai älkää mulla on kyllä aika montakin tarinaideaa tuola odottamassa 🌚Tässä lopussa haluaisin kysyä, että haluatteko ihan Justin Bieber- aiheisen tarinan vai Jason McCann?
Voisin jähän lyhyesti kertoa aikaan saannoksistani (juonista)My therapist - Justin Bieber
// suomeksiLucielle on 25- vuotias naisen alku, joka työskentelee terapeuttina siskonsa yrityksessä Los Angelesin ydinkeskustassa, ottaen asiakkaita vastaan omassa toimistossaan.
Myös tunnettu poptähti Justin Bieber eksyy Luciellen vastaanotolle.
Mitä mahtaa syntyä kahden nuorukaisen välille?I Fight for Her - Jason McCann
// SuomeksiEvelyn on normaali 17-vuotias nuori, joka on hyvä kaikessa. Kuitenkin Evelyn ajautuu ystäviensä kanssa juhliin, jossa tapaa salamyhkäisen seksikkään Jasonin.
Poika on kaiken "pahan" alku ja juuri, johtaa jopa omaa jengiään Los Angelesissa.
Mitä syntyy Evelyn ja Justinin välille? Entä mitä Evelyn äitin ja isäpuoli ovat valmiita tekemään pitääkseen tyttönsä erossa vaikeuksista?
____________________________________________________________________
Näiden pohjalta teillä on mahdollisuus päättää, että mikä yllä mainituista kiehtoisi teitä eniten, koska sen te saatte :) toinen jää odottamaan sitten parempia aikoja.
Toivon siis, että jokainen joka eksyy tähän viimeiseen lukuun niin kommentoi mikäli haluaa lukea jatkossa vielä minun kirjoittamia tarinoita.Lisäksi tähän voi kommentoida mikäli haluaa tähän tarinaan kakkos osan 🌝 missä on lapsikin jo kuvioissa 🤗
Kiitos vielä tuhannesti teille ihanille otuksille 😘❤
See ya!
YOU ARE READING
Get Used To It (J. B/ suomeksi) // completed ✔️
FanfictionAlisson on 18-vuotias naisen alku, joka saa mahtavan tilaisuuden näyttää laulutaitonsa suurien managerien edessä. Riittääkö Alissonin taidot kuitenkaan laulajauran aloittamiseen? Mitä tapahtuu kun tyttö tapaa kuuluisan pop-artisti Justin Bieberin j...